Από την έντυπη διαφήμιση στα ολογράμματα [vid]

Η Porsche παρουσιάζει μία πρωτότυπη διαφήμιση που έχει πολύ λιγότερη σχέση με ένα περιοδικό και μεγαλύτερη με ένα tablet ή smartphone…

Porsche debuts hologram ad for new 911Η Porsche συνεργάστηκε με το πρακτορείο Cramer-Krasselt για να δημιουργήσει μία «…έντυπη διαφήμιση σε ολόγραμμα», όπως την περιγράφουν οι δύο εταιρίες. Η διαφήμιση αυτή κυκλοφόρησε με το περιοδικό Fast Company στο τεύχος Απριλίου και για να την δει κανείς θα χρειαστεί ένα tablet. Μέσα στο περιοδικό υπάρχει μία ζελατίνα την οποία ο αναγνώστης μπορεί να αποκολλήσει και να ακολουθήσει τις οδηγίες για να κατασκευάσει μία πυραμίδα (σ.σ. η μόδα με τα ολογράμματα σε tablet ή smartphone τρέχει τα τελευταία χρόνια…).

Στη συνέχεια θα πρέπει να τοποθετήσει αυτή την πυραμίδα ανάποδα και πάνω στο tablet, αφού νωρίτερα έχει επιλέξει το ολόγραμμα που θα αναπαραχθεί. Το αποτέλεσμα είναι πράγματι εντυπωσιακό, μιας και η βασική ιδέα είναι δοθεί μια τρισδιάστατη άποψη της νέας Porsche 911. Οι πυραμίδες μπορούν εναλλακτικά να παραδοθούν και σε κρύσταλλο για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τέτοιου είδους ολογράμματα και προφανώς στα επόμενα χρόνια έχουν να δουν πολλά τα μάτια μας. Στην κυριολεξία…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close