NEA

Γιατί η VW καθυστερεί ακόμη περισσότερο με το Dieselgate;

audi-a4-ultra-commercial-domino-video-79884_1

Οι λύσεις που έχει δώσει ο γερμανικός όμιλος για την επιδιόρθωση των «πειραγμένων» ντίζελ οχημάτων επιβαρύνει την κατανάλωση, σύμφωνα με δημοσίευμα του Automotive News…

Το σκάνδαλο με την παραποίηση της εκπομπής ρύπων σχετικά με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα της VW εξακολουθεί ίσως να μην έχει λύση αφού γερμανικά ειδησεογραφικά sites αναφέρουν πως η λύση που έχει δώσει ο όμιλος, τελικά επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση καυσίμου σε δοκιμές που έγιναν σε VW Passat. Αυτό σημαίνει πως όταν ένας πελάτης κληθεί για την αποκατάσταση του «πειραγμένου» ντίζελ αυτοκινήτου του μάρκας Audi, VW, Skoda ή Seat, τότε ενδέχεται να παρατηρήσει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου από πριν.

Ακριβέστερα, μεγαλύτερη από την τυποποιημένη που δίνει ο κατασκευαστής, οπότε τίθεται θέμα δικαστικών αγωγών και για παραπλάνηση του καταναλωτή σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου και CO2 (όχι δηλ. μόνο των NOx, των οξειδίων του αζώτου). Αξιοσημείωτο είναι πως στην Γερμανία ασχολούνται συνεχώς με το Dieselgate με τακτική ειδησεογραφία. Και όχι τόσο γιατί έχει τσαλακωθεί το γερμανικό γόητρο, αλλά περισσότερο γιατί τους… τσάκωσαν μετά από τόσα χρόνια (σ.σ. 1/5 κατοίκους στην Γερμανία ασχολείται άμεση ή έμμεσα με την αυτοκινητοβιομηχανία).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!