NEA

Περισσότερη BMW M4 GTS και λίγο από τους προκάτοχούς της

BMW-M4-GTS (1)

Μια από τις πιο hardcore «μπέμπες» είναι η M4 GTS που αποτελεί μία σπέσιαλ έκδοση της γνωστής μικρομεσαίας σειράς με σήματα κατατεθέν την μείωση του βάρους…

1990 BMW M3 Sport Evolution E30Πίσω στο χρόνο οι σπέσιαλ εκδοχές της M3 ξεκινούν από την E30 που είχε παρουσιαστεί το 1988. Η BMW M3 Evolution (E30) κατασκευάστηκε σε 500 μονάδες και ο τετρακύλινδρος των 2,3 λίτρων απέδιδε 220 άλογα (25 παραπάνω από την στάνταρ Μ3). Το 1990 την σκυτάλη πήρε η M3 Sport Evolution (E30) με μεγαλύτερο κινητήρα στα 2.500 κ.εκ. και με τέσσερις κυλίνδρους. Εδώ υπήρχε μεγαλύτερη εξοικονόμηση κιλών που έφτανε τα 35 κιλά (πάντα σε σχέση με την στάνταρ M3), ενώ η παραγωγή της περιορίστηκε στα 600 αυτοκίνητα.

1995 BMW M3 GT E36Η δεύτερη γενιά M3 (E36) είχε εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ με χωρητικότητα στα 2.990 κ.εκ., τέσσερις βαλβίδες, χρονισμό VANOS στις εισαγωγής και με 286 άλογα επιτάχυνε από στάση για τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. Το 1995 λανσαρίστηκε η ειδική έκδοση M3 GT, η οποία απέδιδε 295 άλογα με το μοτέρ να ανεβαίνει στα 3,2 lt, ενώ κατασκευάστηκε σε μόλις 350 μονάδες.

2003 BMW M3 CSL E46Το 2003 η BMW παρουσίασε την M3 CSL (E46) αποδίδοντας φόρο τιμής στην BMW 3.0 CSL (από το Coupe Sport Leichtbau) της δεκαετίας του 1970. Η M3 CSL είχε πολύ κάρμπον, πιο ελαφριά κρύσταλλα και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε ώστε να εξοικονομηθούν 164 κιλά! Ο εξακύλινδρος έφτανε τα 3.246 κ.εκ. με αυξημένη ισχύ στα 360 άλογα και πολλές βελτιώσεις με launch control που βοηθούσε το 0-100 να γίνει σε μόλις 4,8 δλ. και το 0-200 σε 16,7 δλ.

2010 BMW M3 GTS E92Η BMW M3 GTS (E92) εμφανίσθηκε το 2010 και κάτω από το καπό υπήρχε ένας V8 των 4,0 λίτρων με ισχύ στα 450 άλογα (συν 30 από τη νορμάλ). Εδώ η μείωση του βάρους έφτανε τα 125 κιλά (συνολικό απόβαρο 1.530), ο V8 αυξήθηκε στα 4,4 lt και η ισχύς στα 450 άλογα.

2011 BMW M3 CRT E92Το 2011 η M3 CRT (E92) κατασκευάστηκε μόλις 67 φορές συνδυάζοντας την τεχνολογία της M3 GTS με το τετράθυρο αμάξωμα της M3 Sedan. Η CRT είχε καπό από ανθρακόνημα, όπως και αρκετά άλλα μέρη, ενώ ήταν ελαφρύτερη κατά 45 κιλά (στα 1.580). Παρακάτω μπορείτε να απολαύσετε τόσο την M4 GTS, όσο και τους προκατόχους της…

Οι σπέσιαλ BMW M3…

H BMW M4 GTS…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button