Λίγο πριν το τέλος της δεκαετίας θα παρουσιαστεί η νέα γενιά SL που δεν θα έχει σκληρή μεταλλική οροφή, αλλά μια κλασική μαλακή…
Το νέο κορυφαίο roadster της Mercedes-Benz θα έχει μία σημαντική αλλαγή, αυτή της αντικατάσταση της αναδιπλούμενης σκληρής μεταλλικής οροφής από μια μαλακή (μετά από 2 γενιές και 18 χρόνια). Οι λόγοι έχουν να κάνουν κυρίως με την μείωση του βάρους, αλλά και την αλλαγή του στιλ μιας και τα soft top ενισχύουν την κάμπριο εικόνα. Πάντως, υπάρχει περίπτωση να υπάρξει και προαιρετικά έκδοση αμαξώματος με hard top, για όσους το προτιμούν (κυρίως στην Κίνα, στην Ρωσία κ.α.).
Κατά τα άλλα, η νέα γενιά SL θα βασίζεται στο νέο πλαίσιο MSA που είναι ειδικά εξελιγμένο για τα σπορ μοντέλα της μάρκας και στην πορεία θα χρησιμοποιηθεί και για την καινούργια SLC. Μία από τις βασικές προτεραιότητες των μηχανικών είναι το απόβαρο να πέσει κάτω από τους 1,7 τόνους (σήμερα φτάνει έως τα 1.845 κιλά), ενώ η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται αποκλειστικά από σύνολα βενζίνης -το πλαίσιο MSA υποστηρίζει και κινητήρες πετρελαίου αλλά στην περίπτωση της SL αυτό πρέπει να αποκλειστεί- και ενδεχόμενα από ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Οι top εκδόσεις AMG θα έχουν κάτω από το καπό τους γνωστούς V8 και V12 κινητήρες.