Mercedes-Benz E-Class Estate, χώροι και πολυτέλεια!

Mercedes-Benz E-Class Estate (BR 213), 2016

Στα μέρη μας τα πολυτελή στέισον δεν αποτελούν συνηθισμένο φαινόμενο. Ένας λόγος παραπάνω για να ρίξουμε μία πιο προσεκτική ματιά στην «μακρύτερη» εκδοχή της E-Class…

Η νέα E-Class Estate θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στις αρχές Οκτωβρίου στην έκθεση του Παρισιού, με σχεδίαση που σαφώς είναι πιο σπορτίφ από ότι η προηγούμενη γενιά (εδώ το τρικ αφορά στην μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ και της οροφής στο πίσω μέρος). Η γκάμα των κινητήρων δεν διαφοροποιείται από αυτήν της λιμουζίνας και ξεκινά από τα 2.000 κ.εκ., από τους 184 ίππους για την βενζίνη και από τους 150 ίππους για την ντίζελ. Αξιοσημείωτο είναι πως η νέα Mercedes E-Class Estate είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων (9G-Tronic), ενώ η κορυφαία έκδοση είναι η Mercedes-AMG E 43 4MATIC με τον τρίλιτρο V6 των 401 ίππων.

Με δεδομένο πως στο ταμπλό δεν αλλάζει κάτι, το ενδιαφέρον στρέφεται στο χώρο φόρτωσης, που, παραδοσιακά, μπορεί να φιλοξενήσει και μια 3η σειρά καθισμάτων, κατάλληλη μόνο για παιδιά. Ενδιαφέρον στοιχείο εδώ, πέρα από το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα της ηλεκτροκίνητης 5ης πόρτας είναι το ωφέλιμο πλάτος που είναι τουλάχιστον 1.100 χιλιοστά, καθώς και το ωφέλιμο φορτίο των 745 κιλών (στάνταρ είναι η πνευματική ανάρτηση για τον πίσω άξονα που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος, έξτρα η φουλ πνευματική ανάρτηση). Στη Γερμανία και σε σχέση με τη λιμουζίνα, η τιμή της στέισον E-Class είναι περίπου 2.500 ευρώ υψηλότερη.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close