NEA

Διαθέσιμο το νέο Toyota Hilux

new toyota hilux (2)

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Hilux που ξεκινούν από τις 23.185€ στην έκδοση Single Cub.

new toyota hilux (1)Όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα οι τιμές για το νέο Hilux με τον ντίζελ κινητήρα των 2,4 λίτρων με ισχύ 150 ίππους φτάνουν έως τα 39.775€ στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Double Cab 4×4. Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές, καθώς και τις πληροφορίες που δίνει η Toyota μέχρι την πρώτη μας δοκιμή με το νέο Hilux. Εδώ ο νέος τιμοκατάλογος της εταιρίας με τις νέες τιμές πώλησης.

NEO HILUX ’16 SINGLE CAB 4X2 150hp  TIMH ΠΩΛΗΣΗΣ
1 2CX 2.4 SC 4X2 STANDARD A/C (NEO) 23.185
NEO HILUX ’16 SINGLE CAB 4X4 150hp
1 2DA 2.4 SC 4X4 COMFORT (NEO) 27.785
NEO HILUX ’16 EXTRA CAB 4X2 150hp
1 2HA 2.4 EC 4X2 STANDARD A/C (NEO) 25.245
NEO HILUX ’16 EXTRA CAB 4X4 150hp
1 2MR 2.4 SC 4X4 COMFORT (NEO) 29.595
1 2MT 2.4 EC 4X4 SPECIAL DUTY (NEO) 32.360
1 2MS 2.4 EC 4X4 SPECIAL TSS (NEO) 32.360
NEO HILUX ’16 DOUBLE CAB 4X4 150hp
1 2SA 2.4 DC 4X4 ADVANCE (NEO) 32.035
1 2SF 2.4 DC 4X4 CRUISER MT (NEO) 34.365
1 2SG 2.4 DC 4X4 CRUISER AT (NEO) 36.010
1 2SH 2.4 DC 4X4 PREMIUM MT (NEO) 38.135
1 2SJ 2.4 DC 4X4 PREMIUM AT (NEO) 39.775
[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Toyota για το νέο Hilux“]•  Κυρίαρχη παρουσία στην παγκόσμια αγορά pick-up επί 50 χρόνια σχεδόν
•  Αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 18 εκατομμύρια οχήματα
•  Το δημοφιλέστερο Ευρωπαϊκό pick-up

Το θρυλικό Toyota Hilux ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το 1968, και ένα χρόνο αργότερα σε όλη την Ευρώπη κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά pick-up επί μία 50ετία χρόνια σχεδόν.

Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές pick-up έχει καταγράψει αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις πάνω από 18 εκατομμύρια μονάδες. Στην Ευρώπη, περίπου 34.000 Hilux πουλήθηκαν το 2015, αντιπροσωπεύοντας ένα μερίδιο 23,1% στην κατηγορία, και κάνοντας το Hilux Ευρωπαϊκό bestseller στην αγορά pick-up.

Διάσημο για το τρίπτυχο Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία [Quality, Durability & Reliability (QDR)], το ακούραστο Hilux συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τα κατορθώματά του στο Β. Πόλο, τα ηφαίστεια της Ισλανδίας και την ήπειρο της Ανταρκτικής, αλλά και με τους κορυφαίους τερματισμούς του στο Ράλι Ντακάρ.

Η 8η γενιά Hilux, που διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, 4θέσια Extra Cab και 5θέσια Double Cab βασίζεται στη θρυλική φήμη της προκατόχου της και το αδιαφιλονίκητο τρίπτυχο QDR, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της αντοχής για τους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων με ένα νέο και ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας, αναβαθμισμένες ικανότητες 4×4 και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης.

Ταυτόχρονα, το νέο Hilux απαντά στην αυξημένη χρήση των pick-up σε σπορ δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια, με πιο μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερη άνεση, προηγμένο εξοπλισμό και βελτιωμένη ασφάλεια, στοιχεία που το κάνουν πιο κομφό και ξεκούραστο από ποτέ.

Ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των χρηστών για ένα ανθεκτικό, ακούραστο επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα ένα στυλάτο, άνετο 4×4 ελεύθερου χρόνου, το νέο Hilux προσφέρει σε όλους τους πελάτες σημαντικές βελτιώσεις σε 6 βασικούς τομείς:

Σχεδίαση – Απεριόριστη στιβαρότητα και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες σε συνδυασμό με πιο πολιτισμένη λειτουργία και εμφάνιση που κάνει περήφανους ακόμα και τους επαγγελματίες χρήστες.

Άνεση – Πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό που συνδυάζει την πρακτικότητα και λειτουργικότητα ενός SUV με χαρακτηριστικά NVH (θορύβων, κραδασμών & τριγμών) επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου.

Ασφάλεια – Πολύ ανθεκτική δομή αμαξώματος που απορροφά τα φορτία πρόσκρουσης, Toyota Safety Sense περιλαμβάνει PCS με λειτουργία Ανίχνευσης Πεζού (Pedestrian Detection), LDA και RSA, και ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου πέδησης με ABS, EBD, VSC και Trailer Sway Control (TSC).

QDR – Νέο, ανθεκτικότερο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενισχυμένη δομή καρότσας και συστήματα Active Traction Control (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC) αναβαθμίζουν τις δυνατότητες 4×4 σε επίπεδα Land Cruiser.

Ικανότητες Επαγγελματικού Οχήματος – Μεγαλύτερος, ανθεκτικότερος και πιο πρακτικός χώρος φόρτωσης, και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3,5 Τ.

Συνολικό κόστος χρήσης – Νέος κινητήρας 2.4 D-4D με κορυφαία οικονομία καυσίμου.

Ανθεκτικότερο, ισχυρότερο και ικανότερο από ποτέ σε συνθήκες εκτός δρόμου, το νέο Toyota παραμένει 100% Hilux. Παράλληλα, προαναγγέλλει μία νέα εποχή για pick-up, με στυλ, άνεση, ασφάλεια και προηγμένη τεχνολογία που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο δύσκολους χρήστες οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Ικανοποιώντας τις διαφορετικές απαιτήσεις της μέχρι τώρα πιο πολυδιάστατης βάσης πελατών, το νέο Toyota Hilux στοχεύει σε Ευρωπαϊκές πωλήσεις άνω των 40.000 μονάδων το χρόνο.

ΣΤΥΛ

 

•  Αξιοπιστία  και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες, προηγμένη τεχνολογία

•  Πιο ευρύχωρο εσωτερικό με επίπεδα άνεσης SUV

•  Μεγαλύτερος, ισχυρότερος και πιο πρακτικός χώρος φόρτωσης

 

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑΣ

Η αξιοπιστία και αντοχή σε κακοτράχαλες συνθήκες που είναι έμφυτα στοιχεία σε όλες τις γενιές Hilux συνδυάζονται τώρα με προηγμένη τεχνολογία και στυλ, όπως απαιτεί η όλο και δημοφιλέστερη αγορά οχημάτων ελεύθερου χρόνου, κάνοντας άκρως ελκυστική την επόμενη γενιά του νέου Hilux.

Σε κανένα άλλο σημείο δεν αποτυπώνεται τόσο καθαρά αυτός ο συνδυασμός ανθεκτικότητας και φινέτσας από όσο στο εμπρός τμήμα. Τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι η σχεδιαστική γλώσσα ‘Keen Look’ στην ενιαία σχεδίαση πάνω μάσκας / προβολέων και ένας στιβαρός βαθύς προφυλακτήρας όπου εδράζεται ο κάτω αεραγωγός φιλοσοφίας Under Priority’.

Κάτω από το χαρακτηριστικό ανάγλυφο καπό που αγκαλιάζει τους θόλους των εμπρός τροχών για να ενισχύσει τη στιβαρή, ενιαία παρουσία του νέου Toyota στο δρόμο, η δεύτερη οριζόντια μπάρα της πάνω μάσκας διατρέχει το νέο Hilux σε όλο του το πλάτος και εκτείνεται μέχρι τους προβολείς όπου διαμορφώνονται τα φώτα ημέρας (DRL) με 12 λευκές λυχνίες LED.

Με το λογότυπο ‘Hilux’ ενσωματωμένο στο πλάι του κελύφους τους, οι νέοι προβολείς αγκαλιάζουν τα φτερά του οχήματος δίνοντας περαιτέρω έμφαση στο πλάτος του νέου pick-up. Η προηγμένη τεχνολογία της σχεδίασης ‘Keen Look’ των προβολέων περιλαμβάνει επίσης ισχυρή μεσαία σκάλα LED που διατίθενται στα μοντέλα High.

Από κάτω, η σχεδίαση των προφυλακτήρων παραπέμπει στη στιβαρότητα, αντοχή και λειτουργικότητα ενός ένα Hilux. Το τραπεζοειδές σχήμα του κάτω αεραγωγού υπογραμμίζει τη σχεδιαστική γλώσσα ‘Under Priority’ της Toyota, ενώ η τοποθέτηση των προβολέων ομίχλης στα άκρα του προφυλακτήρα ενισχύουν  το στιβαρό, ισχυρό εμπρός στήσιμο του νέου pick-up.

Ρέοντας ομαλά σε μια νέα, ανθεκτικότερη και φαρδύτερη ποδιά, οι κάτω γωνίες και το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα έχουν διαμορφωθεί με κριτήριο τη βελτιστοποιημένη απόσταση από το έδαφος ακόμα και υπό τις πιο ακραίες, off-road οδηγικές συνθήκες.

Στο προφίλ του, το νέο Hilux εγκαταλείπει την οπτικά ανεξάρτητη σχεδίαση ‘πάνω από τα φτερά’ υπέρ μιας ομαλής μετάβασης του εμπρός προφυλακτήρα στους μυώδεις θόλους των εμπρός τροχών, κάτι που του προσδίδει μία πιο φινετσάτη εμφάνιση.

Ο δυναμισμός και η αντοχή ενσωματώνονται στο προφίλ του νέου Toyota pick-up μέσω του μεγαλύτερης διατομής κάτω τμήματος των θυρών που συνδέει τους εμπρός και πίσω θόλους των τροχών (πλέον οι πίσω θόλοι ενσωματώνονται στο αμάξωμα), πριν αρχίσει η ανοδική πορεία προς τα πίσω φώτα.

Μία πρόσθετη πινελιά στυλ χαρίζει η σκούρα κολόνα Β στην ελαφρώς κεκλιμένη σιλουέτα των μοντέλων Extra Cab και Double Cab και οι νέες προτάσεις ζαντών αλουμινίου 17” και 18”. Οι εκδόσεις Extra Cab περιλαμβάνουν πόρτες με μεντεσέ πίσω για ευκολότερη είσοδο, ενώ τα μοντέλα Double Cab διαθέτουν μία χρωμιωμένη μεσαία γραμμή που συνδέει την καμπίνα και την καρότσα για μία συνολικά αρμονική εικόνα.

Η οροφή της καμπίνας είναι διαμορφωμένη προσεκτικά ώστε να βελτιώνει το στυλ και την πρακτικότητα. Διαθέτει τώρα ένα αεροδυναμικό V σχήμα σε στυλ παγόδας που βοηθά στη διέλευση του αέρα από τα πλάγια του οχήματος και όχι από την καρότσα όπου μπορεί να δημιουργήσει αντίσταση στην πίσω πόρτα. Ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια της κεραίας έχει μελετηθεί. Αυτή έχει επανατοποθετηθεί πιο μπροστά για να μην εμποδίζει τα ογκώδη φορτία ή τη χρήση ειδικού εξοπλισμού καρότσας.

Πλαισιωμένο από νέα σχεδίαση πίσω φώτων που ενσωματώνει σταθεροποιητικά πτερύγια για βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, το πίσω τμήμα του νέου Hilux έχει ένα νέο, ατσάλινο προφυλακτήρα που τοποθετείται πιο κοντά στο έδαφος, βελτιώνοντας το σκαλοπάτι πρόσβασης στην καρότσα όταν η πίσω πόρτα είναι κλειστή. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι τώρα ενσωματωμένη στη χειρολαβή για πιο απέριττη εμφάνιση και καλύτερη ορατότητα.

Το νέο Hilux διατίθεται με πέντε δημοφιλή βασικά χρώματα και τρεις νέες εντυπωσιακές αποχρώσεις: Orange Spice, Volcano Red και Hydro Blue.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ, ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Η πρόσβαση στο εσωτερικό του νέου Hilux γίνεται μέσω του συστήματος Smart Entry & Start με ένα κομψό ηλεκτρικό κλειδί. Η καμπίνα συνδυάζει την αντοχή και λειτουργικότητα που απαιτείται για οποιοδήποτε επαγγελματικό όχημα με φινέτσα, προηγμένο στυλ και εξοπλισμό μοντέλου SUV.

Η έμφαση στην απέριττη και ‘καθαρή’ οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό συνδυάζει τη φινέτσα της premium ποιότητας με την αντοχή ενός περιβάλλοντος εργασίας. Το ταμπλό περιλαμβάνει νέους αεραγωγούς κάθετων πτερυγίων με περιστροφική ρύθμιση.

Στην κεντρική κονσόλα κυρίαρχο στοιχείο είναι η ενσωματωμένη, στιβαρή οθόνη αφής 7” του συστήματος πολυμέσων που θυμίζει tablet. Η οθόνη έχει μετακινηθεί πιο κοντά στα εμπρός καθίσματα για ευκολία πρόσβασης, ενώ η λειτουργία της είναι απλή και διαισθητική, μέσω χωρητικών διακοπτών ανώτερης ποιότητας και χειριστηρίων αφής.

Ένας νέος πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μεγάλα, σαφή αναλογικά ταχύμετρο και στροφόμετρο στις δύο πλευρές της έγχρωμης οθόνης πολλαπλών πληροφοριών 4.2” TFT. Το περιεχόμενό της αλλάζει γρήγορα και εύκολα μέσω του διακόπτη του τιμονιού, ενώ οι σημαντικότερες πληροφορίες προβάλλονται στο πάνω τμήμα τις οθόνης για να ελαχιστοποιείται η διάσπαση της προσοχής του οδηγού από την αλλαγή του πεδίου ορατότητας κατά την οδήγηση.

Διαθέτοντας μία τολμηρή σχεδίαση οριζόντιων ακτίνων που δένει με το στυλ του ταμπλό, ένα νέο τιμόνι περιλαμβάνει ρύθμιση ύψους και απόστασης, υποδοχές για τους αντίχειρες και πιο παχιά, ανάγλυφη στεφάνη για πιο άνετη λαβή.

Ενσωματωμένοι διακόπτες – μεταξύ των οποίων ένας διακόπτης επαναφοράς τεσσάρων δρόμων επιτρέπει γρήγορο, εύκολο έλεγχο των συστημάτων ήχου 6 ηχείων και της οθόνης πολλαπλών πληροφοριών, καθώς και της λειτουργία των οθονών 7” της κεντρικής κονσόλας και πολλαπλών πληροφοριών.

Με περιστροφικά χειριστήρια ελέγχου θερμοκρασίας και ροής αέρα και μία σαφή οθόνη LCD, ένα νέο σύστημα A/C προσφέρει στους επιβάτες αισθητά βελτιωμένη λειτουργία θέρμανσης και ψύξης. Η χρήση ενός βελτιστοποιημένου συμπιεστή επιτρέπει την παραγωγή ψυχρότερου αέρα όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί.

Καθώς η σχεδίαση εσωτερικού του νέου Hilux είναι περισσότερο προσανατολισμένη σε όχημα ελεύθερου χρόνου, ο λεβιές ταχυτήτων είναι πιο κοντός για να δίνει την αίσθηση αλλαγών σχέσεων επιβατικού αυτοκινήτου. Επιπλέον, η επιλογή μετάδοσης κίνησης, που περιλαμβάνει και AWD, γίνεται τώρα μέσω εργονομικά τοποθετημένων, εύχρηστων διακοπτών.

Η εμφάνιση και αίσθηση premium ποιότητας του εσωτερικού του νέου Hilux ενισχύεται από τα μεταλλικά ένθετα, στο ταμπλό, την επένδυση θυρών, τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και το πλαίσιο του λεβιέ ταχυτήτων. Επιπλέον οπτική αρμονία δημιουργείται με τη χρήση μπλε φωτισμού και κρυφού φωτισμού οργάνων.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ & ΑΝΕΣΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

Το νέο Hilux ωφελείται από τον αυξημένο εσωτερικό χώρο και την άνεση των καθισμάτων καθώς και την αφθονία πρακτικών αποθηκευτικών χώρων που είναι σημαντικοί για ένα όχημα που ανταποκρίνεται εξίσου καλά τόσο σε επαγγελματικές υποχρεώσεις όσο και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.

Το H-point του καθίσματος του οδηγού (ύψος λεκάνης) έχει ανέβει κατά 10 mm, και το εύρος ρύθμισης ύψους έχει αυξηθεί κατά 15 mm. Μία εμπρός λειτουργία ανάκλισης έχει προστεθεί στις ηλεκτρικές ρυθμίσεις και αυτό, σε συνδυασμό με την προσθήκη της ρύθμισης απόστασης από το τιμόνι, προσφέρει την ιδανική θέση οδήγησης για περισσότερους σωματότυπους οδηγών.

Προσφέροντας περισσότερο χώρο για το κεφάλι και τους ώμους των επιβατών κατά 8 και 19 mm αντίστοιχα, τα εμπρός καθίσματα υιοθετούν νέα δομή σκελετού με μεγάλο, επενδεδυμένο μαξιλάρι έδρας βελτιστοποιημένο ώστε να προσφέρει εξαιρετική άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. Τα πλαϊνά μαξιλάρια της πλάτης του καθίσματος έχουν μεγαλώσει για καλύτερη πλευρική στήριξη.

Στα μοντέλα Extra Cab και Double Cab, τα πίσω καθίσματα επωφελούνται από τη βελτιστοποίηση τόσο του σκελετού όσο και της επένδυσης, με αποτέλεσμα καλύτερη στήριξη του σώματος και των ποδιών. Αυτή η αυξημένη άνεση αναβαθμίζεται με μία μείωση στο πάχος της πλάτης των εμπρός καθισμάτων, κάτι που απελευθερώνει περισσότερο χώρο για τα πόδια προσθέτει +10 mm στην περιοχή των γονάτων των πίσω επιβατών.

Ένα διαιρούμενο 60:40 & αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα αυξάνει την ευελιξία του Double Cab. Λόγω ελαφρού σκελετού απαιτείται λιγότερη προσπάθεια για την αναδίπλωση των καθισμάτων, ενώ το κεντρικό υποβραχιόνιο είναι αρκετά φαρδύ για να χρησιμοποιείται και από δύο επιβάτες ταυτόχρονα.

Η μαύρη ταπετσαρία των καθισμάτων του νέου Hilux διατίθεται σε τρεις διαφορετικές ποιότητες. Οι βασικές εκδόσεις υιοθετούν ανθεκτικό ύφασμα για επαγγελματική χρήση. Ένα υψηλής ποιότητας μαλακό αλλά ανθεκτικό ύφασμα αναβαθμίζει το εσωτερικό της έκδοσης Mid – κατάλληλο για διπλή χρήση, ενώ τα μοντέλα ελεύθερου χρόνου της έκδοσης High έχουν πλήρως δερμάτινο σαλόνι.

Το νέο Hilux διαθέτει κορυφαίους αποθηκευτικούς χώρους. Το διεπίπεδο ντουλαπάκι φέρει κάτω τμήμα που κλειδώνει, ενώ το πάνω τμήμα συνδέεται στο σύστημα HVAC και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ψυγείο για την αποθήκευση δύο μπουκαλιών 500 ml.

Κάτω από το επενδεδυμένο κάλυμμα του υποβραχιονίου, ο θάλαμος της κεντρικής κονσόλας προσφέρει χώρο για μέχρι 22 CD και μία προαιρετική, ηλεκτρική πρίζα AC 220V. Τα ντουλαπάκια οροφής είναι βολικά για αντικείμενα όπως γυαλιά ηλίου, ενώ ποτηροθήκες για τον οδηγό και το συνοδηγό τοποθετούνται δίπλα στους πλαϊνούς αεραγωγούς για διατηρείται το περιεχόμενό τους δροσερό.

Το τούνελ μετάδοσης περιλαμβάνει μία ακόμα μεγάλη ποτηροθήκη και ένα ράφι, δίπλα στο οποίο υπάρχουν δύο πρίζες DC 12V, αλλά και θύρες AUX και USB για τη σύνδεση smartphones και φορητών συσκευών μέσων.  Οι θήκες στις εμπρός πόρτες χωράνε πλαστικά μπουκάλια 1 λίτρου.

Το πίσω τμήμα της καμπίνας του Double Cab επωφελείται από τις μεγάλες θήκες στις πίσω πόρτες, τις διπλές ποτηροθήκες στα πίσω υποβραχιόνια, τις θήκες και τα άγκιστρα στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, τα άγκιστρα στην οροφή πάνω από τα καθίσματα και τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα καθίσματα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ NVH ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Οι θόρυβοι από τον κινητήρα, το δρόμο και τον αέρα μέσα στην καμπίνα έχουν μειωθεί δραστικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης των επιβατών στην προηγμένη καμπίνα του Hilux.

Υιοθετήθηκαν ολοκληρωμένα ηχοαπορροφητικά και ηχομονωτικά μέτρα σε όλο το νέο Hilux. Αφρός διόγκωσης ψεκάζεται στη δομή του αμαξώματος, ενώ αφρώδες υλικό χρησιμοποιείται σε όλα τα σημεία στεγανοποίησης για αποφυγή της μετάδοσης θορύβου.

Ένα διαχωριστής θόλου και πάνω/κάτω προστατευτικά στεγανοποιούν τους αρμούς μεταξύ υδρορροής στη βάση του παρμπρίζ, κολώνων Α και φτερών, βοηθώντας στην ηχομόνωση του χώρου του κινητήρα και τον περιορισμό της μετάδοσης θορύβου από τον κινητήρα και την εισαγωγή αέρα. Ηλεκτροπόντες μεταξύ του καλύμματος υδρορροής και της φλάντζας δημιουργούν μια πρόσθετη μόνωση Θορύβων & Κραδασμών από το χώρο του κινητήρα, ενώ η εξωτερική ηχομόνωση του τροπέτου είναι 1,5 φορές μεγαλύτερη, μειώνοντας το θόρυβο του ρελαντί.

Σε συνδυασμό με τα μέτρα ηχομόνωσης του χώρου του κινητήρα, ο νέος κινητήρας 2.4 D-4D έχει περάσει επίσης από διαδικασία καταστολής Θορύβων και Κραδασμών. Ο θόρυβος καύσης του Diesel έχει μειωθεί με τη βελτιστοποίηση των σχημάτων των αυλών εισαγωγής και βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων Exhaust Gas Recirculation (EGR), και της πολλαπλής εισαγωγής, περιορίζοντας τις μεταβολές πίεσης εισαγωγής σε κάθε κύλινδρο.

Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς δε χρησιμοποιεί γρανάζια αλλά καδένα, μειώνοντας τους μηχανικούς θορύβους που προκαλούνται από τις διακυμάνσεις της ταχύτητας με τον κινητήρα στο ρελαντί. Το σχήμα της πολλαπλής εισαγωγής έχει βελτιστοποιηθεί για να μειωθεί ο θόρυβος του κινητήρα, Η πολλαπλή εξαγωγής βελτιστοποιεί τη χωρητικότητα συγκράτησης του καταλύτη, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά θορύβων των κινητήρων turbo. Η ακαμψία έδρασης του υπερσυμπιεστεί έχει βελτιωθεί για περαιτέρω μείωση των κραδασμών. Επιπλέον, υιοθετούνται ένα μονωτικό κάλυμμα του κάρτερ λαδιού, ένα κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από πολυαμίδιο και ένα κάλυμμα κινητήρα από ρητίνη τα οποία συμβάλλουν σε περαιτέρω μειώσεις του θορύβου του κινητήρα.

Τέλος, για την αντιμετώπιση του θορύβου από τον αέρα και το δρόμο, έχουν προστεθεί χείλη στις τσιμούχες των κρυστάλλων, αλλά και τσιμούχες ανάμεσα στις εμπρός και πίσω πόρτες. Αυτά τα μέτρα ηχομόνωσης έχει επεκταθεί και στην περιοχή των μαρσπιέ, ενώ έχουν μεγαλώσει και οι οπές διοχέτευσης νερού στις πόρτες για περαιτέρω μείωση της διείσδυσης του θορύβου.

ΧΩΡΟΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ – ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΕΡΟΣ

Ο χώρος φόρτωσης του νέου Hilux είναι μεγαλύτερος, ανθεκτικότερος και πρακτικότερος.

Το μέγιστο πλάτος χώρου φόρτωσης έχει αυξηθεί από 1.544 σε 1.645 mm. Η πίσω πόρτα φέρει τώρα ισχυρότερους μεντεσέδες τύπου συνδέσμων, ενώ χρησιμοποιούνται βαρέως τύπου ατσάλινες βάσεις για τα αμορτισέρ που την κρατούν ανοικτή.

Ο χώρος φόρτωσης έχει γίνει ισχυρότερος για να περιορίζεται το ενδεχόμενο παραμόρφωσης και ζημιάς κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση. Τα νεύρα του πατώματος έχουν επανασχεδιαστεί και έχουν προστεθεί εγκάρσια στοιχεία στο πάτωμα. Το διαχωριστικό τροπέτο έχει ενισχυθεί, ενώ τα νεύρα στους θόλους των τροχών και το κάλυμμα της οπής σέρβις στην πίσω πόρτα έχουν βελτιστοποιηθεί.

Η γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού για το χώρο φόρτωσης περιλαμβάνει hard top, αλουμινένιο ρολό που κλειδώνει, ή σκληρά καλύμματα με  ή χωρίς μπάρες.

ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ DIESEL & ΚΙΒΩΤΙΑ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

•  Νέος 2.4 D-4D, που συνδυάζει εξαιρετικά βελτιωμένη ροπή με κορυφαία οικονομία καυσίμου

•  Νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο Super ECT και βελτιωμένο μηχανικό 6 σχέσεων

•  Αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης για την υποστήριξης της υψηλής ροπής του κινητήρα

ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2.4 D-4D Global Diesel

Αν και κατά 100 cm3 μικρότερος σε κυβισμό από τον προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας της Toyota 2.4 D‑4D Global Diesel (GD) συνδυάζει εξαιρετικά βελτιωμένη ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με κορυφαία οικονομία καυσίμου.

Ο νέος, 16βάλβιδος, τετρακύλινδρος κινητήρας DOHC εφοδιάζεται με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler. Η μονάδα 2.393 cm3 2.4 D-4D παράγει 110 kW στις 3.400 rpm, και μέγιστη ροπή 400 Nm μεταξύ 1.600 και 2.000 rpm.

Εκδόσεις με μετάδοση σε δύο τροχούς συνδυάζονται με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις συνδυάζονται είτε με το βελτιωμένο μηχανικό 6άρι ή με ένα νέο αυτόματο  6-τάχυτο Super ECT.

Το νέο Hilux επιταχύνει από 0 – 100 km/h σε 12,8 (6A/T) ή 13,2 (6MT) δεύτερα. Οι εκδόσεις 2×4 έχουν τελική ταχύτητα 175 km/h ενώ οι εκδόσεις 4×4 φτάνουν μέχρι 170 km/h.

Με απόδοση καυσίμου βελτιωμένη κατά 9% περίπου σε σχέση με τον μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα που αντικαθιστά, ο νέος 2.4 D-4D προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 6,4 l/100 km και εκπομπές CO2 μόλις 169 g/km.

Σε συνδυασμό με τους μειωμένους χρόνους σέρβις, την ανώτερη απόδοση καυσίμου και το μειωμένο λειτουργικό κόστος, το νέο κινητήριο σύνολο προσφέρει το Καλύτερο Συνολικό Κόστος Χρήσης στην κατηγορία.

Ο νέος κινητήρας 2.4 D-4D ενσωματώνει μία ολοκληρωμένη γκάμα μέτρων σχεδιασμένων για εξοικονόμηση βάρους, βελτίωση της απόδοσης καύσης και μείωση των τριβών.

Υιοθετούνται ένα κάλυμμα από ρητίνη και ένα κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από πολυαμίδη, ενώ το πάχος ολόκληρης της κυλινδροκεφαλής έχει μειωθεί. Η επακόλουθη μείωση βάρους συμβάλλει σημαντικά στον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας και επομένως στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου.

Η απόδοση των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής και του συστήματος ψεκασμού καυσίμου έχουν βελτιστοποιηθεί για μεγιστοποίηση της ροπής. Δύο αυλοί εισαγωγής χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα: ένας εφαπτόμενος αυλός για ροή υψηλού στροβιλισμού – που προσφέρει πιο ομοιογενές μίγμα αέρα/καυσίμου και βελτίωση της καύσης – και ένας ελικοειδής αυλός που πετυχαίνει υψηλή ροή.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού common-rail που προσφέρει υψηλότερη πίεση και πιο προηγμένο έλεγχο ψεκασμού, ενώ η νέα υποδοχή κεφαλής εμβόλου εναρμονίζεται με το σχήμα του θαλάμου καύσης.

Ακριβής πιλοτικός ψεκασμός, που εναρμονίζεται με τα χαρακτηριστικά του αέρα εισαγωγής πραγματοποιείται πριν τον κύριο ψεκασμό για να περιορίσει την καθυστέρηση της αυτανάφλεξης, συνδυάζοντας σταθερή καύση ακόμα και στα πιο σκληρά περιβάλλοντα του κόσμου με αθόρυβη λειτουργία και υψηλή θερμική απόδοση.

Ο νέος υπερσυμπιεστής είναι 30% μικρότερος από τον προκάτοχό του και διαθέτει νέα τουρμπίνα για βελτιωμένη απόδοση και νέα  φτερωτή που προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι και παράγει μέγιστη ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών.

Ο κινητήρας εφοδιάζεται με υγρόψυκτο σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων Exhaust Gas Recirculation (EGR) με λειτουργία παράκαμψης ψυγείου EGR.

Η τοποθέτηση του καταλύτη σε μικρή απόσταση συνδυάζει πιο καθαρές επιδόσεις με μείωση μεγέθους περίπου 30% και μείωση του αριθμού εξαρτημάτων του συστήματος εξαγωγής από 18 σε μόλις 3. Η εξάλειψη μέχρι του 99% των εκπομπών οξειδίων του αζώτου NOx (nitrogen oxide) με τη χρήση του συστήματος ουρίας Selective Catalytic Reduction (SCR) της Toyota διασφαλίζει ότι το νέο 2.4 D-4D Hilux πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.

Η μηχανική τριβή μέσα στους κινητήρες έχει ελαχιστοποιηθεί με την υιοθέτηση μιας υψηλής απόδοσης αντλίας υποπίεσης, κοκοράκια με ολισθητήρες στις βαλβίδες και μιας χαμηλής τριβής καδένας χρονισμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την απόδοση καύσης.

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ 6-ΣΧΕΣΕΩΝ

Οι σχέσεις μετάδοσης του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου έχουν βελτιστοποιηθεί για 10% πιο κοντή 1η σχέση και 23% πιο μακριά 6η από του απερχόμενου 5-τάχυτου κιβωτίου, βελτιώνοντας τόσο τη ροπή στης χαμηλές στροφές όσο και την οικονομία καυσίμου στις υψηλές.

Τα εξαρτήματα του συστήματος επιλογής χρησιμοποιούν πολλαπλά ρουλεμάν και σαϊλεντμπλόκ για την επίτευξη μιας ομαλής αλλαγής και ικανοποιητικής αίσθηση αλλαγών. Η εμπλοκή των γραναζιών έχει βελτιστοποιηθεί μέσω μικρόμετρου για την επίτευξη της ομαλότερης δυνατής μετάδοσης της ροπής. Ένας διακόπτης εκκίνησης έχει προστεθεί στο συμπλέκτη για την αποφυγή απότομης εκκίνησης όταν εμπλέκεται η μίζα με σχέση στο κιβώτιο.

Οι θόρυβοι και κραδασμοί που παράγονται κατά την εμπλοκή των σχέσεων έχουν μειωθεί. Το μήκος και η διατομή των ενισχύσεων στο κέλυφος του κιβωτίου έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαχιστοποίηση των θορύβων και κραδασμών.

Διασφαλίζοντας την αντοχή και αξιοπιστία που απαιτούνται για οποιονδήποτε τύπο οχήματος εκτός δρόμου, το σχήμα των γραναζιών και ο αριθμός των οδοντώσεων έχει βελτιστοποιηθεί ως προς την αντοχή, και τα μέγιστα φορτία κάθε γραναζιού έχουν αυξηθεί. Οι δομές έδρασης ρουλεμάν στο εμπρός τμήμα του πρωτεύοντα άξονα έχουν αλλάξει. Το τρέχον κυλινδρικό ρουλεμάν έχει αντικατασταθεί από ένα συνδυασμό σφαιρικού με κυλινδρικό για αποτελεσματική αντιστάθμιση αξονικών και ακτινικών φορτίων.

Ευφυες & ηλεκτρονικα ελεγχομενο 6-ΤΑΧΥΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟSuper intelligent Electronically Controlled  Automatic Transmission

Το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Hilux Super intelligent Electronically Controlled Transmission (6 Super ECT) ωφελείται από αρκετά νέα συστήματα ελέγχου σχεδιασμένα για να βελτιώνουν τόσο την οικονομία καυσίμου όσο και τις επιδόσεις.

Η λειτουργία αποδοτικής επιλογής σχέσης σε υψηλές ταχύτητες ‘High-speed Gear Effective Utilisation Control’προσδιορίζει τη λεγόμενη ‘διαθεσιμότητα σχέσεων’ σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Για παράδειγμα, λαμβάνοντας υπόψη το φορτίο του οχήματος και τη ρύθμιση του γκαζιού, το σύστημα θα προσδιορίζει κατά πόσον είναι διαθέσιμη 6η σχέση ή το όχημα πρέπει να παραμείνει στην 5η για την επίτευξη βέλτιστης ισορροπίας μεταξύ κινητήριας ισχύος και απόδοσης καυσίμου.

Η λειτουργία ‘Deceleration Downshift Control’ βελτιστοποιεί τα κατεβάσματα κατά την επιβράδυνση για βελτίωση της απόδοσης καυσίμου. Η παροχή καυσίμου διακόπτεται αυτόματα σε περιόδους όπου γίνεται χρήση του φρένου του κινητήρα, εκτός εάν οι στροφές πέσουν σε οριακά χαμηλά επίπεδα, με τον ψεκασμό καυσίμου να επαναλαμβάνεται για να αποτρέψει το σβήσιμο του κινητήρα. Ανάλογα, το κιβώτιο μεγιστοποιεί το φρένο του κινητήρα επιλέγοντας χαμηλότερη σχέση ώστε να αποτρέψει τη μείωση των στροφών σε οριακό επίπεδο, επεκτείνοντας έτσι τις περιόδους διακοπής καυσίμου ώστε να αυξάνεται δραστικά η οικονομία καυσίμου.

Η λειτουργία ‘Artificial Intelligence (AI)-SHIFT Control’ ενσωματώνει αλγόριθμους απόκρισης στο απότομο άφημα/πάτημα του γκαζιού Accelerator Immediate Close and Immediate Open Control. Ο πρώτος αλγόριθμος εμπλέκεται όταν ο οδηγός αφήσει ξαφνικά το γκάζι, βελτιώνοντας τόσο την ισχύ πέδησης του κινητήρα όσο και τη απόκριση κατά την επιτάχυνση. Ο δεύτερος ενεργοποιεί άμεσα κατεβάσματα όταν οδηγός πατά ξαφνικά το γκάζι, βελτιώνοντας την απόκριση.

Stop & Start System

Το Stop & Start System του Hilux είναι από τα πιο προηγμένα της αγοράς, και έχει σχεδιαστεί για οικονομία καυσίμου και την άνεση των επιβατών ακόμα και στα πιο σκληρά κλίματα του κόσμου.

Η ισχυρότερη, πιο ανθεκτική μίζα επιτρέπει την επανεκκίνηση του κινητήρα σε μόλις 0,2 δεύτερα. Στις επανεκκινήσεις, οι στροφές του κινητήρα μειώνονται και εμπλέκεται το Hill-start Assist Control για ομαλότερες εκκινήσεις.

Το Cold Storage System επεκτείνει τη λειτουργία του A/C για 60 δευτερόλεπτα όταν ο κινητήρας κλείνει, τρεις φορές παραπάνω από τα συμβατικά συστήματα, ενώ ο Έλεγχος Υποστήριξης Μπαταρίας  – Battery Back-up Control διασφαλίζει ότι όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα – όπως το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης παραμένουν πλήρως λειτουργικά όταν ο κινητήρας είναι κλειστός.

Ο οδηγός ενημερώνεται για την κατάσταση του κινητήρα μέσω της νέας Οθόνης Πολλαπλών Πληροφοριών – Multi-information Display, στην οποία μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει το νέο πρόγραμμα ελέγχου “Long” που επιτρέπει περισσότερο χρόνο με σβηστό τον κινητήρα και περισσότερους κύκλους Stop-Start –ιδιαίτερα χρήσιμο σε συνθήκες βαριάς κυκλοφορίας με μεγάλους χρόνους αναμονής – για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΡΟΠΗΣ

Το σύστημα μετάδοσης του Hilux έχει αναβαθμιστεί για να υποστηρίξει την υψηλή ροπή . Η διατομή του δευτερεύοντος άξονα στο κιβώτιο τετρακίνησης έχει αυξηθεί, και υιοθετούνται νέα διαφορικά για τη διαχείριση υψηλότερων φορτίων. Ο κεντρικός άξονας έχει βελτιστοποιηθεί για την αυξημένη ροπή και υψηλότερη τελική ταχύτητα του οχήματος και ένας αποσβεστήρας στρέψης έχει προστεθεί για ελαχιστοποίηση των Θορύβων & Κραδασμών – Noise and Vibration (NV).

ΝΕΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ Drive Mode (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)

Το νέο Hilux εφοδιάζεται με διακόπτη Drive Mode, για να μπορούν οι οδηγοί να επιλέγουν ρύθμιση  ECO ή POWER. Το ECO mode μειώνει την κατανάλωση ανάλογα με την επιτάχυνση, τη θέρμανση και ψύξη για βελτίωση της οικονομίας, ενώ το POWER mode προσφέρει στον οδηγό πιο άμεση απόκριση στο γκάζι για μία πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ & ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

 

•  Νέο πλαίσιο τύπου σκάλας προσφέρει 20% αυξημένη στρεπτική ακαμψία

•  Ανανεωμένη ανάρτηση επιτρέπει μέχρι 20% μεγαλύτερη διαδρομή τροχών

•  Νέα συστήματα ελέγχου πέδησης για βελτιωμένες ικανότητες εκτός δρόμου

ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ, ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΜΑΞΩΜΑ

Το νέο Hilux βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο τύπου σκάλας που προσφέρει 20% αυξημένη στρεπτική ακαμψία. Είναι σχεδιασμένο για να συνδυάζει βελτιωμένη συμπεριφορά, οδηγική άνεση, λειτουργία χωρίς θορύβους και κραδασμούς και ασφάλεια στις συγκρούσεις με εξαιρετική αντοχή ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Η διατομή των πλαϊνών δοκών του πλαισίου και των εγκάρσιων στοιχείων έχει αυξηθεί κατά 30 mm περίπου, ενώ η διατομή των εγκάρσιων στοιχείων έχει βελτιστοποιηθεί. Σε συνδυασμό με την ενίσχυση της δομής των βάσεων πλαισίου, αυτό αυξάνει την αντοχή τόσο του εγκάρσιου στοιχείου όσο και της ανάρτησης και των εμπρός βάσεων του κεντρικού άξονα. Κατά συνέπεια, βελτιώνεται η συμπεριφορά του νέου Hilux σε κακούς δρόμους, αλλά και η ικανότητα κίνησης σε σκληρές συνθήκες εκτός δρόμου.

Μία αλλαγή στο σχήμα και μία αύξηση στη διατομή των στοιχείων της ανάρτησης αυξάνει την αντοχή των βάσεων και του κοτσαδόρου, βελτιώνοντας το μέγιστο φορτίο ανά άξονα και την ικανότητα ρυμούλκησης στους 3,5 T στα μοντέλα Single και Extra Cab 4×4 και στους 3,2 T στις εκδόσεις Double Cab.

Η βελτιστοποίηση της διατομής των πλαϊνών δοκών και η βελτιωμένη ακαμψία σύνδεσης μεταξύ αυτών και των εγκάρσιων στοιχείων αυξάνει την αντοχή του πλαισίου στην κάμψη και τη στρέψη. Αυτό, κατ’ επέκταση, βελτιώνει την απόκριση του οχήματος στις στροφές και την οδηγική άνεση, ενώ παράλληλα μειώνει τους κραδασμούς στο πάτωμα και τους θορύβους του κινητήρα που μεταφέρονται στην καμπίνα.

Η παραμόρφωση του πλαισίου τύπου σκάλας σε περίπτωση σύγκρουσης μειώνεται επίσης για να προσφέρει βέλτιστη προστασία στους επιβάτες.

Έχοντας τριπλάσια αντοχή στην παραμόρφωση από τον προκάτοχό του, μία ισχυρότερη, φαρδύτερη ποδιά ενισχύει την προστασία σημαντικών εξαρτημάτων κάτω από το νέο all-wheel drive Hilux.

Η περιοχή κάλυψης έχει διευρυνθεί, έχουν προστεθεί ενισχύσεις και το πάχος της ποδιάς έχει αυξηθεί, μειώνοντας τον κίνδυνο ζημιάς στην κρεμαγιέρα και τα μπουλόνια ρύθμισης γωνίας κάμπερ. Μπορεί τώρα να γίνεται πλήρες σέρβις στον κινητήρα χωρίς να αφαιρείται η ποδιά, κάτι που μειώνει τη δαπάνη του σέρβις και επομένως το Συνολικό Κόστος Χρήσης.

Πέραν της αυξημένης ακαμψίας των σημείων σύνδεσης στο πλαίσιο, το νέο αμάξωμα χρησιμοποιεί ατσάλι υψηλής αντοχής 590 MPa σε μεγάλο ποσοστό, συνδυάζοντας έτσι το χαμηλό βάρος με τη βέλτιστη αντοχή. Περαιτέρω οφέλη προσφέρουν τα 388 σημεία συγκόλλησης με ηλεκτροπόντες – 120 παραπάνω από του τρέχοντος Hilux. Η επακόλουθη αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος περιορίζει την παραμόρφωση, βελτιώνοντας την ακρίβεια διεύθυνσης και την απόκριση για μία πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Τέλος, το νέο Hilux διαθέτει υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία που διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής για το πλαίσιο και το αμάξωμα ακόμα και όταν λειτουργεί στα πιο σκληρά περιβάλλοντα. Το πλάτος των πλαϊνών δοκών και εγκάρσιων στοιχείων του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά περίπου 30 mm για την επίτευξη αντοχή στη διάβρωση 20 ετών.

Γαλβανισμένο ατσάλι με αντιδιαβρωτικές ιδιότητες χρησιμοποιείται σε όλα τα εξαρτήματα του κάτω μέρους του αμαξώματος, και ευρέως σε όλο το πάνω τμήμα της καμπίνας και της καρότσας. Η επιφάνεια με ειδική επίστρωση του πατώματος έχει αυξηθεί σημαντικά, μειώνοντας την είσοδο νερού και βρομιάς στους αρμούς των πάνελ, ενώ αντιδιαβρωτικό κερί και προστατευτική επίστρωση χρησιμοποιούνται στο πάνω μέρος του αμαξώματος, σε περιοχές επιρρεπείς στη διάβρωση.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΛΙΣΕΩΝ –  Pitch & Bounce Control

Το νέο Hilux εφοδιάζεται με το σύστημα Pitch & Bounce Control της Toyota. Ρυθμίζοντας αυτόματα τη ροπή του κινητήρα για άμεση απόκριση στις οδηγικές συνθήκες, το σύστημα μπορεί να μειώσει τις κλίσεις του αμαξώματος, προς όφελος της οδηγικής άνεσης και συμπεριφοράς.

Το Pitch & Bounce Control χρησιμοποιεί πληροφορίες αισθητήρων για την ταχύτητα των τροχών για να καθορίζει πότε το εμπρός τμήμα του οχήματος ανασηκώνεται ή κατεβαίνει  ανάλογα με τις διακυμάνσεις του δρόμου. Όταν ανασηκώνεται, τα κεφάλια των επιβατών γέρνουν προς τα πίσω. Ως αντιστάθμιση το σύστημα μειώνει στιγμιαία τη ροπή του κινητήρα, μειώνοντας έτσι τις κινήσεις του κεφαλιού. Όταν βυθίζεται, τότε τα κεφάλια των επιβατών γέρνουν προς τα εμπρός και το σύστημα αυξάνει τη ροπή αντίστοιχα. Αν και πρόκειται για πολύ διακριτικές επεμβάσεις στην ελκτική ισχύ, έχουν αισθητή επίπτωση στην άνεση και τη συμπεριφορά. Η οδηγική άνεση βελτιώνεται μέσω των μειωμένων κλίσεων αμαξώματος. Και η αίσθηση του τιμονιού γύρω από το κέντρο (ευθεία πορεία) βελτιώνεται λόγω της καλύτερης επαφής των ελαστικών με το οδόστρωμα.

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗς ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΑΝΤΟς ΕΔΑΦΟΥΣ

Το σύστημα πίσω ανάρτησης του νέου Hilux με ανθεκτικά ελατήρια με φύλλα σούστας και διπλά αμορτισέρ έχει αναθεωρηθεί εκτενώς για να συνδυάζει τις εκτός δρόμου ικανότητες – αντίστοιχες ενός AWD επαγγελματικού εργαλείου – με την οδηγική άνεση και ευστάθεια ενός SUV.

Το μήκος των φύλλων σούστας έχει αυξηθεί κατά 100 mm στα 1.400 mm, καταστέλλοντας τους κραδασμούς από την επιφάνεια του δρόμου, και το σημείο έδρασης της πίσω ανάρτησης μετακινήθηκε προς το εμπρός τμήμα των φύλλων. Η μετακίνηση του σημείου έδρασης κατά 100 mm προς τα εμπρός και το χαμήλωμά του κατά 25 mm συμβάλλει στη βελτίωση της σταθερότητας διεύθυνσης.

Με τη νέα έδραση στο πλαίσιο τύπου σκάλας, τα φύλλα σούστας απέχουν μεταξύ τους 50 mm περισσότερο. Σε συνδυασμό με μία αύξηση στο πάχος της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, αυτό συμβάλλει στην αύξηση της ευστάθειας στο στρίψιμο και όταν το όχημα είναι φορτωμένο.

Η θέση των αμορτισέρ έχει επίσης αλλάξει, με τα πίσω αμορτισέρ να έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός για εξισορροπημένη απόσβεση εμπρός/πίσω και βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία πορεία.

Το μέγεθος των κυλίνδρων των αμορτισέρ έχει αυξηθεί, επιτρέποντας την παραγωγή απόσβεσης και στις μικρές διαδρομές για εξουδετέρωση των μικρο-κραδασμών. Τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των αμορτισέρ έχουν βελτιστοποιηθεί με σκοπό τη μείωση των κλίσεων αμαξώματος στις χαμηλές ταχύτητες και των επιπτώσεων των ανωμαλιών σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

Αυτές οι μετατροπές στην πίσω ανάρτηση έχουν επιτρέψει μία σημαντική αύξηση στην ελευθερία άρθρωσης του πίσω άξονα, με τη διαδρομή των τροχών να αυξάνεται μέχρι 20%, διασφαλίζοντας ακόμα υψηλότερες ικανότητες εκτός δρόμου σε πετρώδη εδάφη ή ιδιαίτερα ανώμαλα εδάφη.

Η κολόνα του τιμονιού έχει επανασχεδιαστεί για μείωση της μεταφοράς κραδασμών από το οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει σεταριστεί επίσης με ακρίβεια. Ο λόγος της κρεμαγιέρας έχει αναθεωρηθεί και η καμπύλη υποβοήθησης έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη αίσθηση του τιμονιού. Λιγότερη προσπάθεια απαιτείται τώρα στις χαμηλές ταχύτητες βελτιώνοντας τους κλειστούς ελιγμούς, ενώ το πρόσθετο ‘βάρος’ του τιμονιού προσδίδει ευστάθεια στις υψηλότερες ταχύτητες.

Νέα ελαστικά παντός εδάφους 17” συμπληρώνουν τις βελτιώσεις των συστημάτων ανάρτησης και  διεύθυνσης αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης στο δρόμο και πρόσφυσης σε συνθήκες εκτός δρόμου. Οι εκδόσεις Hilux με τροχούς 18” εφοδιάζονται με νέα ασφάλτινα ελαστικά που ελαχιστοποιούν το θόρυβο στον αυτοκινητόδρομο.

Κατεπιλογήν ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, μακρυ και κοντο διαφορικο

Το νέο Hilux οφείλει τις εξαιρετικές παντός εδάφους ικανότητές του σε ένα σύστημα κατ’επιλογήν τετρακίνησης με μακρύ και κοντό κεντρικό διαφορικό, ενώ τα πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης.

Το νέο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) με υψηλή ικανότητα μεταφοράς ροπής έχει προσαρμοστεί στην αυξημένη ροπή του κινητήρα. Το διαφορικό είναι ελαφρύτερο χάρη στη μείωση του αριθμού των πινιόν γραναζιών από 4 σε 2, και με τη σμίκρυνση του πλαϊνού ρουλεμάν. Η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί με την θερμική κατεργασία του εμπρός ρουλεμάν, την πλάκα Kanigen του πινιόν άξονα και με τροποποιήσεις στις τσιμούχες λαδιού. Η οικονομία καυσίμου έχει αυξηθεί με τη χρήση πολύ αποδοτικών σφηνοειδών ρουλεμάν και τη χρήση βαλβολίνης χαμηλού ιξώδους.

Βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία, το μπλοκέ διαφορικό ενσωματώνει τώρα έναν ηλεκτρομαγνητικό ενεργοποιητή.

Μέσω ενός νέου διακόπτη επιλογής προγράμματος οδήγησης (drive mode) στο ταμπλό, το σύστημα Αυτόματης Αποσύνδεσης Διαφορικού (Automatic Disconnecting Differential) του Hilux αποσυνδέει το εμπρός διαφορικό όταν έχει επιλεγεί μετάδοση σε δύο τροχούς, προς όφελος της αθόρυβης λειτουργίας, της κατανάλωσης και της οδηγησιμότητας στο δρόμο.

Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει εν κινήσει από τετρακίνηση σε two-wheel drive και το αντίθετο με ταχύτητες κάτω των 50 km/h.

Το εμπρός διαφορικό εφοδιάζεται τώρα με αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού που περιορίζει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης στο AWD mode. Εάν η θερμοκρασία λαδιού ξεπεράσει τα συνήθη επίπεδα, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό να αλλάξει σε πρόγραμμα μετάδοσης κίνησης σε δύο τροχούς. Εάν δεν επιλεγεί το πρόγραμμα two-wheel drive μέσα σε 30 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται αυτόματα στα 120 km/h.

ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΕΔΗΣΗΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟς ΔΡΟΜΟΥ

Συμπληρώνοντας το δοκιμασμένο σύστημα τετρακίνησης με μακρύ και κοντό διαφορικό, μία νέα γκάμα συστημάτων ελέγχου πέδησης αναβαθμίζει τις εκτός δρόμου ικανότητες του νέου Hilux σε επίπεδα Land Cruiser.

Ένα σύστημα ενεργού ελέγχου πρόσφυσης – Active Traction Control (A-TRC) χρησιμοποιεί την πίεση πέδησης και τον έλεγχο του κινητήρα για την κατάλληλη κατανομή ροπής σε όλους τους τροχούς, προσφέροντας πρόσφυση ανώτερη από την αντίστοιχη ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Εάν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης σε έναν ή περισσότερους κινητήριους τροχούς, το σύστημα φρενάρει αυτόματα τους σχετικούς τροχούς ώστε να μεταφέρει περισσότερη ροπή στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση. Αυτό βελτιώνει σημαντικά τις εκτός δρόμου ικανότητες του Hilux σε ολισθηρά και πετρώδη εδάφη.

Το σύστημα υποβοήθησης σε κατάβαση – Downhill Assist Control (DAC), που λειτουργεί με εμπρόσθια κίνηση ή όπισθεν, βοηθά τον οδηγό να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματος σε απότομες, ολισθηρές, ή ανώμαλες καταβάσεις. Σε περιπτώσεις όπου το φρένο του κινητήρα μόνο δεν επαρκεί για την ταχύτητα του οχήματος, το σύστημα ελέγχει αυτόματα την πίεση πέδησης για τη διατήρηση μιας σταθερής, χαμηλής ταχύτητας καθόδου χωρίς ο οδηγός να πατά φρένο ή γκάζι.

Το DAC ενεργοποιείται με ταχύτητες κάτω από 25 km/h, ενώ η ταχύτητα εμπρόσθιας κίνησης περιορίζεται μεταξύ 5 και 7 km/h και η όπισθεν μεταξύ 3 και 5 km/h, επιτρέποντας στον οδηγό να κατεβαίνει απότομες κατηφόρες με σταθερότητα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών και την προσοχή του επικεντρωμένη μόνο στο να κατευθύνει το νέο Hilux.

Το σύστημα υποβοήθησης σε ανάβαση – Hill-start Assist Control (HAC) αποτρέπει την προς τα πίσω κύλιση του οχήματος όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του φρένου για να ξεκινήσει σε μία ανηφόρα. Το σύστημα διατηρεί προσωρινά την πίεση πέδησης και στους τέσσερις τροχούς για δύο δευτερόλεπτα μάξιμουμ, ώστε το όχημα να μην κυλήσει προς τα πίσω.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ

Χάρη στο συνδυασμό της πολύ βελτιωμένης ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές των νέων κινητήρων 2.4 D-4D Global Diesel και της αυξημένης αντοχής του νέου πλαισίου τύπου σκάλας, η ικανότητα ρυμούλκησης του νέου Hilux έχει αυξηθεί στους 3,5 τόνους.

Προκειμένου να διασφαλιστούν αξιόπιστες επιδόσεις στις συνθήκες καταπόνησης που δημιουργεί αυτό το υψηλό φορτίο ρυμούλκησης, έχουν ληφθεί αρκετά μέτρα για τη διασφάλιση επαρκούς ψύξης του κινητήρα και του κιβωτίου.

Όλα τα μοντέλα Hilux έχουν νέα σχεδίαση ψυγείου. Εκτός από την αύξηση του αριθμού των σωληνώσεων και την πιο εκτεταμένη επιφάνεια αποβολής θερμότητας, τα σχήματα των πτερυγίων και η ροή του ψυκτικού έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί. Σαν αποτέλεσμα, η αποβολή θερμότητας έχει βελτιωθεί κατά 10,4%.

Ο εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) έχει τοποθετηθεί μπροστά από το ψυγείο για βελτίωση της απόδοσης. Και όλα τα μοντέλα που εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο έχουν επιπλέον ένα ελαφρύ, αλουμινένιο ψυγείο βαλβολίνης κιβωτίου πολλαπλών στοιχείων, που βελτιώνει την αποβολή θερμότητας κατά 18,6% προσφέροντας εξαιρετικές δυνατότητες ψύξης κατά την οδήγηση με υψηλά φορτία.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

•       Βελτιωμένη ασφάλεια και προστασία επιβατών χάρη στο ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας

•       Toyota Safety Sense περιλαμβάνει PCS με λειτουργία ανίχνευσης πεζού, LDA και RSA

•       Ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου πέδησης με Trailer Sway Control

ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ & ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΟΦΑ τις ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΥΚΡΟΥΣΗΣ

Το νέο, ισχυρότερο πλαίσιο τύπου σκάλας του νέου Hilux προσφέρει αυξημένη αντοχή στην παραμόρφωση, ενώ η απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης έχει αυξηθεί κατά 15% συγκριτικά με αυτή του προκατόχου του, προς όφελος της ασφάλειας και προστασίας των επιβατών.

Το πλαίσιο απορροφά τις δυνάμεις σύγκρουσης σε τρία στάδια για μείωση των επιπτώσεων στο αμάξωμα, τον κινητήρα και το εσωτερικό. Πρώτον, οι εμπρός προεκτάσεις των πλαϊνών δοκών αποτελούν στοιχεία παραμόρφωσης. Δεύτερον, η πλαϊνή δοκός υποχωρεί κάθετα κοντά στα γόνατα της ανάρτησης. Και τρίτον, οι πλαϊνές δοκοί υποχωρούν ελεγχόμενα προς τα μέσα.

Η όποια υπόλοιπη ενέργεια κρούσης από εμπρόσθια ή πλευρική σύγκρουση δεν απορροφηθεί με την παραμόρφωση της δομής του πλαισίου κατανέμεται αποτελεσματικά μέσω των δομικών στοιχείων στα πάνω, μεσαία και κάτω τμήματα του αμαξώματος που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ατσάλι υψηλής αντοχής 590 MPa, συνδυάζοντας το ελαφρύ βάρος με τη βέλτιστη αντοχή για περιορισμό του τραυματισμού των επιβατών.

Ο κίνδυνος τραυματισμού πεζού έχει επίσης μειωθεί με την υιοθέτηση δομών απορρόφησης φορτίων κρούσης στον εμπρός προφυλακτήρα, το καπό, τις βάσεις φτερών και υδρορροής στη βάση του παρμπρίζ, προστατεύοντας το κεφάλι και τα πόδια των πεζών κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.

Toyota Safety Sense

Συνδυάζοντας μία κάμερα και ένα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για βέλτιστη ανίχνευση, το σύστημα  Toyota Safety Sense του Hilux διαθέτει σύστημα Προ-Σύγκρουσης Pre-Collision System (PCS) με λειτουργία Ανίχνευσης Πεζού – Pedestrian Detection, Lane Departure Alert (LDA) και Road Sign Assist (RSA).

Σε ταχύτητες μεταξύ 10 km/h και 170 km/h, το Pre-Collision System ανιχνεύει προπορευόμενα οχήματα και μειώνει τον κίνδυνο σύγκρουσης. Εάν διαπιστωθεί τέτοιος κίνδυνος, προειδοποιεί τον οδηγό να φρενάρει με ένα ηχητικό και οπτικό σήμα. Το PCS προετοιμάζει επίσης το σύστημα φρένων ώστε να προσφέρει έξτρα πίεση πέδησης όταν ο οδηγός πατά φρένο. Εάν ο οδηγός δεν καταφέρει να αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα, μειώνοντας την ταχύτητα κατά περίπου 40 km/h ή ακόμα και ακινητοποιώντας το όχημα για να αποτραπεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η σφοδρότητά  της.

Το σύστημα μπορεί ακόμα να ανιχνεύει ενδεχόμενες συγκρούσεις με πεζούς, και στην περίπτωση αυτή το αυτοματοποιημένο φρενάρισμα λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 10 km/h και 80 km/h, και μπορεί να μειώσει την ταχύτητα κατά περίπου 30 km/h.

Το σύστημα Lane Departure Alert παρακολουθεί τις σημάνσεις στις λωρίδες και βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων και μετωπικών συγκρούσεων που προκαλούνται από την ακούσια αλλαγή λωρίδας. Εάν το όχημα αρχίζει να εκτρέπεται από τη λωρίδα του χωρίς ενεργοποίηση του φλας, το LDA προειδοποιεί τον οδηγό με ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, και μία δόνηση στο τιμόνι.

Το Road Sign Assist αναγνωρίζει πινακίδες κυκλοφορίας όπως όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης, παρέχοντας πληροφορίες στον οδηγό στην Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών.

Χάρη στο μειωμένο κίνδυνο εμπλοκής σε τροχαία ατυχήματα, οχήματα εφοδιασμένα με Toyota Safety Sense είναι προνομιούχα λόγω του χαμηλότερου κόστους ασφαλίστρων και της πιο πλεονεκτικής ασφαλιστικής κατάταξης1.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΕΔΗΣΗΣ

Το νέο Hilux εφοδιάζεται με μία ολοκληρωμένη γκάμα συστημάτων ελέγχου πέδησης, που συμβάλλουν στην αποφυγή ατυχημάτων, μεγιστοποιούν την ευστάθεια του οχήματος και βοηθούν τους οδηγούς στον έλεγχο του τρέιλερ σε δύσκολες οδηγικές συνθήκες.

Το Anti-lock Brake System (ABS) αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών σε απότομα φρεναρίσματα. Το Brake Assist (BA) παράγει έξτρα πίεση πέδησης σε ένα φρενάρισμα πανικού, πέραν της προσπάθειας του οδηγού, ο οποίος ενδεχομένως δεν έχει πατήσει το φρένα με επαρκή δύναμη.

Ένα Emergency Brake Signal θέτει αυτόματα σε λειτουργία τα αλάρμ του οχήματος σε ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποιώντας τα οχήματα που ακολουθούν, περιορίζοντας έτσι τις πιθανότητες μιας οπίσθιας σύγκρουσης.

Η ηλεκτρονική κατανομή πέδησης – Electronic Brakeforce Distribution (EBD) κατανέμει αυτόματα την πίεση πέδησης μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις συνθήκες του οχήματος και του δρόμου. Αυτό, όχι μόνο βελτιστοποιεί τη απόδοση πέδησης αλλά μειώνει και την απαιτούμενη πίεση στο πεντάλ για ένα αποτελεσματικό φρενάρισμα.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας οχήματος – Vehicle Stability Control (VSC) ενεργοποιείται όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν υποστροφή ή υπερστροφή. Το σύστημα χρησιμοποιεί αυτόματο έλεγχο κινητήριας ισχύος και πέδησης σε κάθε τροχό ξεχωριστά, για να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις της υποστροφής ή υπερστροφής, βελτιώνοντας σημαντικά την ευστάθεια του οχήματος και, κατά συνέπεια, την ασφάλεια.

Όταν το τρέιλερ παρουσιάσει τάσεις εκτροπής από την πορεία του λόγω πλευρικών ανέμων, ανωμαλιών στην επιφάνεια του δρόμου ή ελιγμών διεύθυνσης, το Trailer Sway Control (TSC) χρησιμοποιεί έλεγχο των φρένων και της κινητήριας ισχύος για να καταστείλει την ταλάντωση του τρέιλερ, πριν λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Το νέο Hilux ωφελείται επίσης από τρία ακόμα νέα συστήματα ελέγχου πέδησης που περιγράφονται αναλυτικά στο κεφάλαιο ‘Δυναμική Συμπεριφορά’ – Active Traction Control system (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC), που συνδυάζουν πολύ βελτιωμένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας με απλή, διαισθητική υποστήριξη οδηγού ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου.

ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ SRS ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΡΙΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ.

Το νέο Hilux Double Cab εφοδιάζεται με επτά αερόσακους Supplemental Restraint System (SRS): οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, αερόσακο γονάτου οδηγού και αερόσακους οροφής για τα εμπρός και πίσω καθίσματα.

Όλα τα εμπρός και πίσω καθίσματα είναι εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων Emergency Locking Retractor (ELR). Οι εμπρός και πίσω ζώνες περιλαμβάνουν επίσης προεντατήρα και περιοριστή φορτίου. Μία υπενθύμιση πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας προσφέρεται με όλα τα καθίσματα, ενώ τα πίσω εφοδιάζονται επίσης με πάνω βάση ιμάντα Child Restraint System (CRS) για την ασφάλιση παιδικών καθισμάτων ISOFIX.[/accordion]

Toyota Hilux 2016 (19) Toyota Hilux 2016 (20)

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button