NEA

Σε τι χρησιμεύουν δύο ηλεκτρικοί ανεμιστήρες στο Ariel Atom;

Ariel Aero-P Atom Concept (1)

Στο παρελθόν δύο ιστορικά αγωνιστικά, τα Chaparral 2J του 1970 και Brabham BT46B του 1978, χρησιμοποιούσαν ένα ανεμιστήρα που ρουφούσε τον αέρα κάτω από το σασί!

Ariel Aero-P Atom Concept (4)Η αρχή Bernoulli μας λέει πως όταν ο αέρας που ρέει κάτω από ένα σώμα έχει μεγαλύτερη σχετική ταχύτητα από τον πάνω, τότε δημιουργείται υποπίεση. Τώρα, στην περίπτωση του αυτοκινήτου όταν ένας ηλεκτρικός ανεμιστήρας ρουφά και επιταχύνει την ροή του αέρα από κάτω, τότε δημιουργείται το περίφημο «ground effect» (δηλ. αρνητική άντωση).

Ariel Aero-P Atom Concept (3)Η Ariel παρουσίασε το πρωτότυπο Aero-P Atom που δεν έχει κανένα αεροδυναμικό βοήθημα, αλλά δύο ηλεκτρικούς ανεμιστήρες (φανταστείτε κάτι σαν μικρά βεντιλαντέρ) που λειτουργούν σε υψηλές ταχύτητες και μόνο όταν χρειάζεται περισσότερο grοund effect (στις στροφές, επιβράδυνση, επιτάχυνση). Μάλιστα, η Ariel λέει πως τα κλασικά αεροδυναμικά βοηθήματα αυξάνουν την κατανάλωση, σε σχέση με την λύση του ground effect. Προς το παρόν, η όλη ιδέα είναι ένα concept αφού βάσει κανονισμών δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ούτε σε αγώνες, μήτε στον δρόμο.

Ariel Aero-P Atom Concept (2)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button