NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΜιχάλης Κατωπόδης

Απώλειες στο Παρίσι! [blog]

AFF-MONDIAL-Salon-Paris-2016-logo

Πως θα σας φαινόταν αν στη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου της χρονιάς, η Ford αποφασιζε να μη συμμετέχει; Και μαζί με αυτή οι Aston Martin, Rolls Royce και Volvo;

Το να λογαριάζει μία εταιρία το κόστος και τελικά να αποφασίζει να μη συμμετέχει σε μία έκθεση αυτοκινήτου θα φαινόταν λογικό για μια αγορά σαν και αυτή της Ελλάδας. Το να απέχει όμως μία mainstream εταιρία –βασικά, η οποιαδήποτε εταιρία- από το σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, αυτό ναι, αποτελεί είδηση! Για να πάρετε μία γεύση, μιλάμε για ένα event που όλα τα μέσα του πλανήτη περιμένουν με ανυπομονησία να καλύψουν μήνες τώρα, ενώ δύο χρόνια πριν, την προηγούμενη δηλαδή φορά που διοργανώθηκε, κατάφερε να συγκεντρώσει 1,25 εκ. κόσμου!

Οι επίσημες εκδοχές των εταιριών που αποφάσισαν να το σνομπάρουν, σύμφωνα με το Autonews, ανέφεραν ότι η έκθεση δεν ταίριαζε στην στρατηγική που έχουν χαράξει. Η Volvo επέλεξε να απεθυνθεί πιο άμεσα στο κοινό της, η Ford να διοργανώσει ημερήσια test drives σε όλη τη χώρα, η Rolls Royce να επενδύσει σε εκδηλώσεις μόδας και cocktail parties, ενώ η Aston Martin απλά το προσπέρασε.

Περί γούστου, ουδείς λόγος. Πόσο μάλλον όταν μία εταιρία διαθέτει μία στρατιά συμβούλων που αποφασίζουν που θα διαθέσουν τα δικά της χρήματα, για να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Προσωπικά, θα παραδεχτώ ότι από μια άποψη το πέτυχαν. Με μηδέν κόστος κατάφεραν να δημιουργήσουν ντόρο και να μας κάνουν να ενδιαφερθούμε. Ο κανόνας είναι να πηγαίνεις σε τέτοια event, οπότε αν αποφασίζεις να τον παραβείς, πράγμα σχεδόν ανήκουστο, τότε αυτό θα σχολιαστεί.

Από την άλλη, βέβαια, υπάρχει και η άποψη του επί κεφαλής της Aston Martin, Andy Palmer. “Υπάρχει γενικά η αίσθηση ότι είσαι υποχρεωμένος να παίρνεις μέρος σε κάθε έκθεση. Υπάρχουν όμως κάποιες φορές καλύτεροι τρόποι να κάνεις τη δουλειά σου από το να ξοδεύεις συνεχώς χρήματα σε εκθέσεις και κόντρα εκθέσεις”. Αιρετική; Μπορεί. Μήπως όμως αυτή έρχεται να σηματοδοτήσει μία νέα μέρα; Γιατί, αντικειμενικά, το Internet κάνει πολύ καλύτερα τη δουλειά των περιοδικών, όπως την έκαναν μερικά χρόνια πριν. Η πληροφορία πλέον ρέει άφθονη, ενώ το βιωματικό κομμάτι της επαφής του πελάτη με το “προϊόν” μπορεί να επιτευχθεί με καλύτερους, πιο στοχευμένους στην μπράντα, τρόπους.

Δεν γνωρίζω αν η σκέψη των περισσότερων απο μας δυσκολεύεται να αποδομήσει στερεότυπα, όσο το δουλεύω όμως με το μυαλό μου, βρίσκω πατήματα για να δεχτώ αυτή την πολιτική απόφαση των 4 εταιριών. Το αν θα τους βγει, δεν το γνωρίζει κανείς. Θα έχει ενδιαφέρον όμως, αν τελικά πετύχει το εγχείρημά τους, να δουμε πως θα εξελιχτούν οι διεθνείς εκθέσεις τα επόμενα 5-10 χρόνια.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!