NEA

Ελαφρύτερη και high-tech η νέα BMW 5 [vid]

H γερμανική εταιρία υποστηρίζει πως πίσω από το ελαφρύτερο σασί έχει κατασκευαστεί ένα από τα αποδοτικότερα και υπερσύγχρονα σεντάν στον κόσμο…

BMW-5-Series-2017-1000 (40)Λογικό ακούγεται κάτι τέτοιο αφού η νέα 5άρα της BMW μοιάζει σαν μικρογραφία της Σειράς 7 (εδώ η σχετική δοκιμή). Τόσο σχεδιαστικά, όσο και στο εσωτερικό δεν υπάρχουν εκπλήξεις καθώς έχει υιοθετηθεί το στιλ της top BMW, ενώ από πλευράς διαστάσεων η νέα 5άρα (μήκους 4,94 μέτρων) είναι μακρύτερη κατά 3 εκ. και με ελάχιστα (κατά 0,5 εκ.) μακρύτερο μεταξόνιο (πάντοτε σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο).

BMW-5-Series-2017-1000 (2)Εννοείται πως στο εσωτερικό υπάρχουν όλα τα καλά, από έλεγχο με χειρονομίες, ασύρματη φόρτιση για το κινητό, μία μεγάλη οθόνη αφής 10,25’’, δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής μέχρι και 6 διαφορετικών λειτουργιών, HUD (Head-up Display) με ανάλυση πλέον 800×400 px κ.α. Εδώ να πούμε πως η νέα BMW 5 βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο -κατασκευασμένο από συνδυασμό χάλυβα και αλουμινίου- που μειώνει το βάρος κατά 100 κιλά. Το νέο αμάξωμα δεν είναι μόνο πιο ελαφρύ είναι και σημαντικά πιο αεροδυναμικό, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας της έκδοσης 520d Efficient Dynamics, που είναι μόλις 0,22, ισοφαρίζει την αντίστοιχη τιμή της Mercedes CLA και είναι η κορυφαία ανεξαρτήτως κατηγορίας (οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν cd από 0,23 έως 0,25).

BMW-5-Series-2017-1000 (8)Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει 4-κύλινδρα και 6-κύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της νέας γενιάς. Η 530i κινείται από τον 2-λιτρο με τα 252 άλογα και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (0-100 σε 6,2 δλ., τελική 250 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα/100 χλμ., CO2 126 γραμμ./χλμ.), ενώ η 540i με τον 3-λιτρο 6-κύλινδρο σε σειρά αποδίδει 340 άλογα (35 περισσότερα από την απερχόμενη 535i). Εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,1 δλ., η τελική περιορίζεται στα 250, η ελάχιστη μέση κατανάλωση είναι 6,5 λίτρα και το CO2 στα 149 γραμμάρια.

BMW-5-Series-2017-1000 (7)Από πλευράς ντίζελ 2-λιτρη 520d με τα 190 άλογα (0-100 σε 7,7 δεύτερα, τελική 237 χλμ./ ώρα) έχει μέση κατανάλωση στα 4,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή στα 107 γραμμ./χλμ. (102 στην έκδοση Efficient Dynamics). Η μεγαλύτερη 530d με τον 3-λιτρο 6-κύλινδρο σε σειρά των 265 ίππων και των 620 Nm έχει 0-100 σε μόλις 5,7 δλ. μέση κατανάλωση 4,5 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα και εκπομπή CO2 119 γραμμαρίων.

Οι πρώτες τέσσερις και προαναφερθείσες εκδόσεις της νέας 5άρας θα είναι διαθέσιμες και με τετρακίνηση, ενώ την ερχόμενη άνοιξη, η έναρξη των πωλήσεων της νέας 5άρας στη Γερμανία τουλάχιστον θα γίνει τον Φεβρουάριο. Αργότερα θα προστεθούν στην γκάμα η 520d Efficient Dynamics, η plug-in υβριδική 530e και η στάνταρ τετρακίνητη Μ550i M Performance με 462 άλογα, που θα αποτελεί και έναν προπομπό της νέας Μ5.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Πραγματικά πανέμορφο αυτοκίνητο, πλήρες τεχνολογιών και καινοτομιών. Αλλά, πότε θα δούμε ένα καινούριο εσωτερικό διάκοσμο; Αυτό το συνεχές αναμάσημα είναι απογοητευτικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!