Mercedes-Benz: Νέα γενιά 6-κύλινδρων κινητήρων με ηλεκτρικό τούρμπο!

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und sauberer

Ακολουθώντας το θερμοδυναμικό δόγμα των 500 κ.εκ. ανά κύλινδρο με διατομή τοιχωμάτων των κυλίνδρων στα μόλις 90 χιλιοστά!

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und saubererΤέσσερα νέα μηχανικά σύνολα με έξυπνη τεχνολογία ανακοίνωσε η Mercedes περιλαμβάνοντας τo νέο δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζίνης (τον Μ264 με twin-scroll υπερτροφοδότηση) και τον ολοκαίνουργιο V8 (Μ176) με δύο turbo και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων )όταν οι συνθήκες λειτουργίας το επιτρέπουν). Το μεγάλο μοτέρ θα κάνει ντεμπούτο μέσα 2017 στην S-Class και θα έχει μικρότερη χωρητικότητα (από 4.663 στα 3.982 κ.εκ.).

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und saubererΟ M264 θα έχει κύκλωμα 48V και ηλεκτρική τροφοδοσία των παρελκομένων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας -που θα προσφέρει επιπλέον ροπή και ανάκτηση ενέργειας- θα είναι συνδεμένος μέσω ιμάντα. Οι μηχανικοί της Mercedes κάνουν λόγο για ειδική ισχύ που θα ξεπερνά τα 100 kW/λίτρο (δηλ. σε τουλάχιστον 272 ίππους), ενώ η απόδοση του κορυφαίου της νέας γκάμας, του bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών θα ξεπερνά τα 475 άλογα και τα 750 Nm.

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und saubererΕντούτοις το ενδιαφέρον στρέφεται στον 6-κύλινδρο εν σειρά με την κωδική ονομασία M256 που θα δούμε επίσης στην ανανεωμένη S-Class από το νέο έτος, ενώ η απόδοσή του θα ξεπερνά τα 400 άλογα (από τα 333 του τρέχοντος V6) με 15% καλύτερη κατανάλωση, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία. Το νέο μοτέρ διαθέτει -επιπλέον του συμβατικού turbo καυσαερίων- ένα ηλεκτρικό «κομπρεσεράκι» της Borg Warner που λειτουργεί ανεξάρτητα από το φορτίο του κινητήρα (και μέσα σε 300 msec με όριο τις 70.000 σ.α.λ.), ώστε να εξαλείφεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo lag, σ.σ. μπροστάρης σε αυτή την τεχνολογία η Audi).

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und saubererΕπίσης, στο βολάν του μοτέρ υπάρχει ενσωματωμένος ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος προσθέτει 220 Nm ροπής και θα λειτουργεί και ως γεννήτρια κατά την επιβράδυνση (αποθηκεύοντας την ενέργεια σε μια μπαταρία 0,5 kWh). Αξιοσημείωτο είναι πως το ηλεκτρικό turbo -όπως και τα άλλα ενεργοβόρα στοιχεία, όπως η αντλία νερού ή ο συμπιεστής του κλιματιστικού), θα τροφοδοτούνται από το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V, που θα υπάρχει παράλληλα με αυτό των 12V. Λόγω των ηλεκτρικών παρελκόμενων δεν θα υπάρχει κίνησή τους μέσω ιμάντα, με αποτέλεσμα ο νέος 6-κύλινδρος να έχει μικρότερο μήκος (σε σχέση με άλλα σύνολα αυτής της διάταξης). O 6-κύλινδρος 3-λιτρος σε σειρά diesel θα έχει πολλά κοινά με το 2-λιτρο σύνολο της E 220d και η απόδοσή του θα είναι πάνω από 300 άλογα και 650 Nm.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close