NEA

Νέο Renault Clio από 11.860 ευρώ

RENAULT-CLIO-2017 (3)

Οι τιμές του νέου Renault Clio ξεκινούν από τις 11.860 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και τις 14.280 ευρώ για τις εκδόσεις diesel.

EΠαράλληλα όλες οι εκδόσεις (Clio & Clio Sport Tourer) του νέου μοντέλου είναι διαθέσιμες με ένα νέο, ιδιαίτερα ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει την απόκτηση του Clio ακόμα και χωρίς προκαταβολή, με προνομιακό επιτόκιο 6,5% και διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες. Χάρη στο νέο πρόγραμμα, το νέο Renault Clio μπορεί να αποκτηθεί με μηνιαία δόση μόλις 88 ευρώ, τιμή που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική ακόμα και για τα μέτρα μικρότερων κατηγοριών.

Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Πιο προσιτό από ποτέ. Με περισσότερες από 13 εκατομμύρια πωλήσεις στα 26 χρόνια ζωής της σειράς, το Renault Clio δεν αποτελεί απλά ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου, αλλά παράλληλα ένα ορόσημο για την κατηγορία των supermini.

Άλλωστε η επιτυχία του Clio συντέλεσε σε μεγάλο βαθμό και στην κατάκτηση της 1ης θέσης από τη Renault σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στα αυτοκίνητα πόλης. Το ανανεωμένο Clio 4ης γενιάς, έρχεται να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της Renault στην κατηγορία έχοντας ενισχυθεί σημαντικά μέσω τεχνολογικών λύσεων τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, όσο και κινητηρίων συνόλων.

Οι μυώδεις επιφάνειες του Renault Clio 4ης γενιάς στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, πέρα από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα συνδυάζονται με νέα φωτιστικά σώματα (διαθέσιμο και με φώτα τεχνολογίας full-LED) που εκφράζουν απόλυτα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault. Αντίστοιχα επανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φώτα, ενώ μικρές στιλιστικές λεπτομέρειες όπως ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα συμπληρώνουν την εικόνα.

Στο εσωτερικό, η ευρύχωρη καμπίνα έχει εφοδιαστεί με ακόμα πιο ποιοτικά υλικά που συμπληρώνουν τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει το μοντέλο. Τεχνολογικά χαρακτηριστικά μοντέλων μεγαλύτερων κατηγοριών έχουν εφαρμοστεί στο νέο Clio όπως το πρωτοποριακό Renault R-Link που προσφέρει μια νέα εμπειρία τόσο όσον αφορά στην ηχητική απόλαυση, όσο και στον έλεγχο των συστημάτων ασφάλειας. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας, ενώ ειδικά η έκδοση Sport Tourer με 443 λίτρα για τις αποσκευές θέτει ψηλά τον πήχη ακόμα συγκρινόμενη και με μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Το νέο Renault Clio ξεχωρίζει και για τα πλέον εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως την κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα Easy Park Assist, αλλά και τα συστήματα multimedia που κάνουν την οδήγηση πραγματική απόλαυση.

Ενισχυμένη παρουσιάζεται και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου Clio, με τη Renault να εφοδιάζει το μοντέλο με σύνολα που επωφελούνται από τη μακρά και επιτυχημένη πορεία της Γαλλικής εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Αιχμή του δόρατος παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες πετρελαίου της αγοράς, ο 1.5 dCi (σε δύο εκδόσεις με 75 και 90 ίππους), ο οποίος εκτός από την απόδοση και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ξεχωρίζει και για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ρύπων που του εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε αντίθεση με το παρελθόν το Renault Clio θα εφοδιάζεται και με την πιο δυνατή έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με απόδοση 110 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων δημιουργώντας ένα ιδανικό σύνολο για όσους έχουν σπορ ανησυχίες, αλλά παράλληλα ζητούν και χαμηλή κατανάλωση.

Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης, η νέα γενιά του Clio ξεχωρίζει χάρη και στην τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου Energy TCe 120, το οποίο από μόλις 1.2 λίτρα αποδίδει 120 ίππους αναδεικνύοντας ιδανικά τα χαρακτηριστικά του πλαισίου και της καλορυθμισμένης ανάρτησης. Τόσο ο κινητήρας 1.2 TCe 120, όσο και ο 1.5 dCi 90 είναι διαθέσιμοι και με το εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 6 σχέσεων που ξεχωρίζει για τις άμεσες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, διατηρώντας παράλληλα εξίσου χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου με τις εκδόσεις που χρησιμοποιούν χειροκίνητο κιβώτιο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!