NEA

Αποκαλυπτήρια για την Alfa Romeo Stelvio!

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Alfa-Romeo-Stelvio-1

Όπως είχε προαναγγελθεί το πρώτο SUV στην ιστορία της ιταλικής μάρκας είναι γεγονός και έτοιμο για να πετάξει το γάντι στην Porsche Macan και στην Jaguar F-Pace…

Κατά την συνήθη τακτική των Ιταλών τα αποκαλυπτήρια έγιναν με μία κορυφαία έκδοση Quadrifoglio και στην φανταχτερή ορίτζιναλ κόκκινη βαφή. Σχεδιαστικά η Stelvio έρχεται σαν μία φυσική εξέλιξη αφού όπως αναμενόταν το στιλ της συμβαδίζει με μία υπερυψωμένη άποψη της Giulia και μετά από τόσα renderings που είχαμε δει δεν μας προκαλεί και τόσο μεγάλη εντύπωση.

Το σημαντικό, πάντως είναι πως η Alfa Romeo μπαίνει γερά στην αγορά και μάλιστα σε μία δημοφιλή κατηγορία με ένα SUV που φτάνει σε μήκος τα 4,68 μέτρα, σε ύψος τα 1,65 μέτρα, ενώ το πλάτος των 2,16 μέτρων είναι από τα μεγαλύτερα που συναντάμε σε αυτοκίνητο παραγωγής (σ.σ. οι διαστάσεις είναι περίπου όσο μίας Porsche Macan). Στο εσωτερικό αποτυπώνεται η άποψη της Giulia, ενώ αναμένουμε στοιχεία για το χώρο αποσκευών.

Σε αντίθεση με την Giulia όλες οι Stelvio θα είναι τετρακίνητες με το σύστημα Q4 (κατανομή της ροπής 100% στους μπροστινούς τροχούς σε νορμάλ συνθήκες, έως 50/50 όταν χρειαστεί), ενώ εδώ θα υπάρχει και δυνατότητα torque vectoring (ανεξάρτητη κατανομή στον εσωτερικό τροχό στην διάρκεια στροφής, υπάρχουν δύο συμπλεκτάκια κοντά στις εξόδους του πίσω διαφορικού) για καλύτερη κατευθυντικότητα.

Στην top έκδοση της Stelvio που παρουσιάζεται στο Λος Άντζελες υπάρχει ο γνωστός αλουμινένιος bi-turbo V6 των 2,9 λίτρων που αποδίδει 510 άλογα και 600 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που στο Race mode χρειάζεται μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να ανεβάσει σχέση, ενώ υπάρχουν ακόμη τρία προγράμματα παραμετροποίησης του σασί (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency).

Το σασί έχει όλα τα καλούδια της έκδοσης Quadrifoglio όπως τα κεραμικά φρένα και την ενισχυμένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Αργότερα θα δούμε και την έκδοση Veloce με δίλιτρο turbo στα 280 άλογα, ενώ γενικότερα η Stelvio θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη από τα μέσα 2017 με τους ίδιους κινητήρες της Giulia (τον ντίζελ 2,2 λίτρων με 150, 180 και 210 άλογα, καθώς και 2.0 βενζίνης με 200 άλογα). Για περισσότερα μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button