ΔΟΚΙΜΕΣ

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM-2 [test drive]

Alfa Romeo Giulietta Diesel caroto test 2016 (11)

Η αγέρωχη Giulietta ανανεώθηκε στα σημεία και συνεχίζει την κοντά εξαετή πορεία της στην αγορά θαρρείς και βγήκε χτες από την γραμμή παραγωγής…

Το διαχρονικό και κομψό ντιζάιν ήταν και θα είναι το δυνατό χαρτί της Giulietta. Για αυτό το λόγο στην facelift εκδοχή της δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, παρά μόνο σημειακές, όπως στην γραμματοσειρά του λογότυπου, στην μάσκα και στους προφυλακτήρες, στους ελαφρώς πιο σκούρους προβολείς, στην απόληξη της εξάτμισης, στις νέες επενδύσεις στο εσωτερικό και σε ορισμένες λεπτομέρειες του ταμπλό.

Οι Ιταλοί κάνουν λόγο για πιο δεμένη συναρμολόγηση στο εσωτερικό, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων U-Connect προσφέρει νέες δυνατότητες (μέχρι και… σερφάρισμα), ενώ μπορεί πλέον να απεικονίζει και διάφορα στοιχεία λειτουργίας του κινητήρα (όπως και την σπορ λειτουργία). Κατά τα υπόλοιπα, οι χώροι παραμένουν απαράλλαχτοι, κάπως μέτριοι για τους πίσω, μέτρια είναι και η πλευρική στήριξη των καθισμάτων, ενώ θα θέλαμε περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα.

photos: nmarinopoulos

Αν και αρχικά είχαμε ζητήσει την έκδοση TCT -που θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω του αυτόματου κιβωτίου- τελικά η ελληνική αντιπροσωπεία μας διέθεσε την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο που είναι κάτι τις φτηνότερη. Κάτω από το καπό υπάρχει ο απαράλλαχτος γνωστός 1.600άρης ντίζελ με την ροπάτη λειτουργία (σχεδόν 33 κιλά!) και τα 120 άλογα. Είναι ένα δυνατό μοτέρ με την δύναμη συγκεντρωμένη κυρίως στις 2.000 σ.α.λ. και για την… ηλικία του είναι σχετικά ήσυχος. Ο επιλογέας είναι θετικός στα κουμπώματά του, ενώ το τιμόνι έχει λίγο περισσότερο βάρος από ότι θα έπρεπε (προφανώς και παίζουν ρόλο και οι 18άρες ζάντες).

Το γνωστό DNA προσφέρει τρεις επιλογές παραμετροποίησης, όπου στη Natural δίνεται έμφαση στην οικονομική οδήγηση και μπορεί κανείς να πετύχει περίπου 6,5-7,0 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωσης. Η Giulietta παραμένει ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο με σπορ διάθεση, αλλά στην καθημερινότητα είναι λιγότερο άνετη από μία BMW 1 και στο ταξίδι λιγότερο ήσυχη από ένα Audi A3. Όσο για την τιμή πώλησής της, τα 25.020€ ακούγονται κάπως, αλλά εν μέρει αντισταθμίζονται από τον πλούσιο εξοπλισμό, ενώ σημειώστε πως η έκδοση TCT ξεκινά από τα 27.180€.

Περισσότερες δοκιμές ALFA ROMEO

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM-2 – Τεχνικα χαρακτηριστικα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.598 cc
Διάμετρος x διαδρομή 83,0 x 80,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 88 kW (120 PS) / 3.750 rpm
Ροπή 320 Nm (32,6 kgm) / 1.750 rpm
Τροφοδοσία Common rail, υπερτροφοδότηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,0 sec
Τελική ταχύτητα 195 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 7,0 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 4,9 / 3,9 / 3,3 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 60 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 857 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 103 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Χειροκίνητο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Dunlop SP Sport Maxx, 225/40 R18
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.351 x 1.798 x 1.465 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.554/1.554 mm
Μεταξόνιο 2.634 mm
Χώρος αποσκευών 350 lt
Απόβαρο 1.385 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 25.020€

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!