NEA

Νέο Peugeot 3008 από 24.900 ευρώ

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου 3008 που διατίθεται σε δύο εκδόσεις βενζίνης και τρείς ντίζελ…

P00017Η κατηγορία των SUV διευρύνεται ακόμη περισσότερο με ένα ολοκαίνουργιο SUV που προτάσσει ένα επιβλητικό παρουσιαστικό και τη νέα άποψη της Peugeot. Συγκεκριμένα, το νέο 3008 έχει αυξημένες διαστάσεις από το προηγούμενο, πιο έντονο SUV στιλ με απόσταση από το έδαφος που φτάνει έως 22 εκατοστά, πιο σύγχρονο εσωτερικό με το νέας γενιάς i-cockpit, μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά και τους γνωστούς αποδοτικούς κινητήρες της μάρκας (εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι διαστάσεις).

times peugeot 308

PEUGEOT_3008_1605STYP_211Συγκεκριμένα, οι τιμές πώλησης (εδώ ο τιμοκατάλογος) ξεκινούν από 24.900 ευρώ για την έκδοση βενζίνης 1.2 PureTech με 130 άλογα και την ντίζελ 1.6 BlueHDi με 100 άλογα. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Active Grip προσφέρεται στις επόμενες εκδόσεις εξοπλισμού (εδώ η λίστα με τον εξοπλισμό), ενώ η αυτόματη EAT6 έκδοση βενζίνης κοστίζει από 30.500 ευρώ. Η ντίζελ έκδοση 1.6 BlueHDi με τα 120 άλογα κοστίζει από 29.400 ευρώ, ενώ η κορυφαία δίλιτρη με τα 180 και με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο από 44.500 ευρώ. Σύντομα θα έχουμε να πούμε περισσότερα για το νέο Peugeot 3008 στην σχετική μας δοκιμή, μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr!

[accordion close=”1″ title=”Το δελτίου Τύπου“]  Το νέο PEUGEOT 3008 μπαίνει δυνατά στην κατηγορία των μεσαίων SUV

Από πλευράς πωλήσεων, τα τελευταία χρόνια σε διάφορες κατηγορίες (μικρότερες και μεγαλύτερες), η αγορά των SUV σημειώνει εκρηκτική άνοδο. Στην Ευρώπη, η κατηγορία των μεσαίων (C) SUV έχει αυξηθεί από το 2009 περίπου δυόμιση φορές.

Ως μια πραγματική μετεξέλιξη της σύγχρονης αυτοκίνησης, με κομψό και σύγχρονο στιλ που διεγείρει τις αισθήσεις και προκαλεί μία προσωπική ευχαρίστηση, γενικότερα ένα SUV μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και απολαύσεις στον οδηγό και στους επιβάτες.

Δεν είναι μόνο το   αίσθημα ελευθερίας που προκαλεί η υπερυψωμένη θέση οδήγησης, αλλά και οι νέες εμπειρίες που μπορεί να ανακαλύψει όποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου SUV.

Οι σύγχρονοι οδηγοί αναζητούν μία διαφορετική οδηγική εμπειρία από τα αυτοκίνητά τους. Ένα SUV προσφέρει το κάτι διαφορετικό από τους άλλους τύπους αυτοκινήτων. Πρόκειται για μία σχέση αλληλεπίδρασης όπου το όχημα «αφουγκράζεται» τις ανάγκες των επιβαινόντων και προσαρμόζεται πάνω σε αυτές. Χαρακτηριστικό είναι το φιλόξενο εσωτερικό με τους διάφορους συνδυασμούς εξατομίκευσης, ώστε οι επιβάτες να νιώθουν άνετα όπως στο σπίτι τους. Και ποια είναι τα αυτοκίνητα που μπορούν να εκπληρώσουν αυτές τις προϋποθέσεις με τον καλύτερο τρόπο; Μόνο όσα ανήκουν στην κατηγορία των «Sport Utility Vehicle», τα γνωστά SUV!

Αυτή την τάση έχουν αντιληφθεί εδώ και καιρό όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και για αυτό σε παγκόσμια κλίμακα υπάρχει πληθώρα από «περιπετειώδη» μοντέλα, αφού η εμπειρία της οδήγησης τους ξεπερνά τις προσδοκίες και του πιο απαιτητικού οδηγού! Η κύρια πρόκληση για την PEUGEOT ήταν η εξής μια: όχι απλά να ενσωματώσει τα καλύτερα χαρακτηριστικά που υπάρχουν στην κατηγορία, αλλά και να τα ξεπεράσει ώστε να δημιουργηθεί ένα απίστευτα ελκυστικό, μοντέρνο και  ευφυές σύνολο. Με το νέο PEUGEOT 3008, η μάρκα επιθυμεί να τοποθετηθεί στην καρδιά της κατηγορίας C SUV, με ένα ασυναγώνιστα ελκυστικό προϊόν που διαθέτει την καλύτερη τεχνογνωσία και που θα συνδράμει στην στρατηγική ανέλιξης στην παγκόσμια αγορά. Μία ανερχόμενη αγορά που θα υποδεχτεί για πρώτη φορά στην κατηγορία το νέας γενιάς PEUGEOT i-Cockpit®.

Εσωτερική σχεδίαση που διεγείρει τις αισθήσεις

Η είσοδος στο νέο SUV PEUGEOT 3008 μοιάζει σα να περνά κανείς σε έναν διαφορετικό κόσμο, με στιλ που συναρπάζει, με αυθεντική και αψεγάδιαστη ποιότητα. Ένα συναρπαστικό στην όψη, σχεδόν φουτουριστικό, ταμπλό αιχμαλωτίζει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά. Αυτό το συμπαγές και high-tech σύνολο είναι αυτό που εκφράζει την πιο πρόσφατη εκδοχή του PEUGEOT iCockpit®, ένα πολυβραβευμένο concept που επαναπροσδιορίζει το πώς πρέπει να σχεδιάζονται τα κόκπιτ των αυτοκινήτων. Εδώ, όλα μοιάζουν να είναι τακτοποιημένα για να εξυπηρετούν την απόλαυση, την εργονομία και την συγκέντρωση του οδηγού, σε ένα εντελώς ριζοσπαστικό περιβάλλον!

Η στεφάνη του τιμονιού είναι ακόμη πιο κόμπακτ σε μέγεθος και έχει επανασχεδιασθεί διαθέτοντας δύο «κοφτά» πιασίματα για καλύτερη λαβή, για μέγιστη ορατότητα και περισσότερο ελεύθερο χώρο  πάνω από τα πόδια. Δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών – πλήρη επένδυση με δέρμα από το επίπεδο 2, λεπτομέρειες με χρώμιο, επενδύσεις σε gloss black – ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης.

Η μεγάλη οθόνη αφής 8” που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό παραπέμπει σε tablet και συνδυάζεται με χωρητική τεχνολογία για βέλτιστο χειρισμό και μεγαλύτερη ακρίβεια.

Πλαισιώνεται από έξι διακόπτες «αεροπορικού» τύπου για απευθείας και εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου και των διαφόρων σχετικών εφαρμογών.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3έχει την δυνατότητα πλήρους διαρρύθμισης και εξατομίκευσης, ενώ συγκεντρώνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που επιλέγει να έχει μπροστά του ο οδηγός. Οι πέντε διαφορετικές θεματικές ενότητες – κάθε μία επιλέγεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι – επιτρέπουν στον οδηγό να «προσωποποιήσει» το περιβάλλον του πίνακα οργάνων. Συγκεκριμένα, η επιλογή « Personal »,  που ρυθμίζεται από την οθόνη αφής, επιτρέπει στον οδηγό να προβάλει επιλεγμένες πληροφορίες, όπως: αναπαραγωγή των οδηγιών πλοήγησης, βελτίωση οδηγικού στιλ, παράμετροι και δεδομένα κινητήρα, υπολογιστή ταξιδιού, πληροφορίες διαδρομής κ.α. Κάθε ρύθμιση επισημαίνεται από μια σειρά εικονιδίων για πιο εύκολη «ανάγνωση».

Τα πλεονεκτήματα του PEUGEOT iCockpit® δεν σταματούν εδώ. Επειδή η απόλαυση αποτελεί ανέκαθεν μία από τις βασικές αξίες της PEUGEOT, οι αισθήσεις προχωρούν ένα βήμα πιο μακριά. Έτσι, με ένα απλό πάτημα ενός ειδικού διακόπτη, – δίπλα στους αεροπορικού τύπου – το νέο SUV PEUGEOT 3008 ενισχύει τις αισθήσεις και το iCockpit® Amplify κάνει τα πάντα να δείχνουν διαφορετικά:

–          Όραση: Μεταβάλλοντας την ένταση του εσωτερικού φωτισμού, όπως και τα χρώματα στις οθόνες
–          Ακοή: Μέσα από τις διάφορες ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις και τα προγράμματα.
–          Αφή: Τα καθίσματα μπορούν να συνδυαστούν με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων.
–          Οσμή: Ένας αρωματικός διαχύτης κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη.

Επιπρόσθετα, οι επιβαίνοντες στο νέο SUV PEUGEOT 3008, μπορούν να απολαμβάνουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του πακέτου Driver Sport.

Στο νέο SUV PEUGEOT 3008 υπάρχουν διάφοροι τρόποι ενίσχυσης της οδηγικής απόλαυσης, φτάνοντας σε τέτοια επίπεδα που ένας οδηγός δεν πρόκειται συναντήσει σε κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Οι επιβάτες έχουν άμεσα στην διάθεσή τους δύο θεματικές επιλογές: την «Boost», για δυναμική και σπορ οδήγηση, και την «Relax» για πιο χαλαρή και ήρεμη οδηγική εμπειρία. Και οι δύο επιλογές έχουν πλήρη εξατομικευμένη ρύθμιση, έτσι ώστε οι επιβάτες να νιώθουν πιο άνετα και πιο ευχάριστα, μόνο όταν βρίσκονται στο νέο PEUGEOT iCockpit®!

Αυτή η on-board εμπειρία που απορρέει από τον πλούσιο διάκοσμο τονίζει με τον καλύτερο τρόπο την αίσθηση της ποιότητας μέσα στην καμπίνα. Τα υλικά έχουν επιλεχθεί με τα αυστηρότερα κριτήρια: το δέρμα έχει την καλύτερη κατεργασία, οι πινελιές χρωμίου τονίζουν  την premium εικόνα, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις στην οροφή και στις πόρτες έχουν «οικιακή σχεδίαση» ώστε οι επιβάτες να αισθάνονται όμορφα  και ζεστά σε ένα πρωτόγνωρα φιλόξενο και μοντέρνο περιβάλλον.

Ένα απίστευτα κομψό εξωτερικό ντιζάιν!

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου SUV PEUGEOT 3008 είναι μοναδική στην κατηγορία. Το ντιζάιν είναι απόλυτα πετυχημένο και πληθωρικό, όπως και η τεχνολογία με την οποία συνδυάζεται.  Αυτή η αίσθηση ρέει σε όλο το εξωτερικό, αφού με την πρώτη ματιά, το νέο SUV PEUGEOT 3008 εκπλήσσει και εντυπωσιάζει με τον ισχυρό χαρακτήρα του. Επιπλέον, έχει υιοθετήσει όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν αυτού του τύπου τα αμαξώματα:

–          Kάθετο εμπρός τμήμα
–          Mακρύ και οριζόντιο καπό
–          Yπερυψωμένη μέση γραμμή προφίλ
–          Μεγάλες προστατευτικές επιφάνειες (στις ποδιές προφυλακτήρα, στα τόξα τροχών, στο κάτω μέρος των θυρών)
–          Μεγάλους τροχούς
–          Αυξημένη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος (219mm)
–          Μπάρες οροφής

Το μπροστινό τμήμα έχει μια κάθετη και συνάμα ισχυρή όψη, προσδίδοντας μία επιθετική διάθεση. Οι γραμμές του είναι καθαρές, τονισμένες και ισορροπημένες. Η φαρδιά γρίλια κοσμείται με χρώμιο και στο μέσον της δεσπόζει το λιοντάρι της Peugeot. Οι ιδιαίτεροι σε ντιζάιν προβολείς αλογόνου τονίζουν το εμπρός μέρος, το οποίο γίνεται ακόμη πιο ευκρινές με τους προαιρετικούς full  LED προβολείς, ενώ υπάρχουν όμορφα πολυάριθμα ανοίγματα στην εισαγωγή του αέρα. Ο εξπρεσιονισμός που χαρακτηρίζει το εμπρός μέρος δεν θα μπορούσε να υπάρχει παρά μόνο σε ένα αυθεντικό PEUGEOT!

Το καπό είναι μακρύ και οριζόντιο, με την σχεδιαστική του γραμμή να συνθέτει μία έντονα δυναμική εικόνα,  η οποία καταλήγει με όμορφο τρόπο έως το παρμπρίζ και λίγο ψηλότερα, πέρα από τον μπροστινό άξονα, ενώ στα άκρα του πλαισιώνεται από ενθέσεις χρωμίου που ξεκινούν από τους προβολείς.

Σχεδιαστικά, η μέση γραμμή του αμαξώματος είναι αναμφίβολα υπερυψωμένη, με αξιοσημείωτη αύξηση της αναλογίας μετάλλου/κρύσταλλου. Οι επιφάνειες στο πάνω μέρος και προς τα άκρα έχουν δύο νεύρα που ενισχύουν τον περιπετειώδη και κομψό χαρακτήρα του νέου SUV PEUGEOT 3008, όπως και τα προστατευτικά στα τόξα των τροχών. Επιπλέον, η gloss οροφή «Black Diamond», διαθέσιμη από το επίπεδο 2, που τονίζεται με στάνταρ ανοξείδωτες χαλύβδινες ράγες περιμετρικά,  αποτελεί ένα βασικό σχεδιαστικό συστατικό  που ενισχύει την προσωπικότητα, τον δυναμισμό και τη μεταμοντέρνα εικόνα. Τα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα, οι μεγάλοι τροχοί, οι μπάρες της οροφής, όλα μαζί τονίζουν τη υπεροχή του PEUGEOT 3008! Με ένα σοφιστικέ τρόπο που συνδυάζει μοντέρνα στοιχεία με φουτουριστικό προσανατολισμό δίχως να ξεπερνά το όριο της υπερβολής!

Το απαράμιλλο ντιζάιν συνεχίζεται καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινήτου. Προς τα πίσω, τα παράθυρα έχουν μία πιο έντονη κλίση με ένα gloss black τμήμα να παρεμβάλλεται έως τα ιριδίζοντα LED φωτιστικά σώματα. Πρόκειται για έναν αυθεντικό συνδυασμό που σηματοδοτεί τo στίγμα ενός PEUGEOT από μεγάλη απόσταση  – τόσο τη νύχτα, όσο και στο φως της ημέρας!

Μία απολαυστική οδηγική εμπειρία!

Η φήμη της Peugeot στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης είναι ευρέως αναγνωρισμένη χάρη στην τεχνογνωσία και στον προηγμένο και ολοκληρωμένο τομέα έρευνας και εξέλιξης, στον οποίο οι μηχανικοί αναζητούν συνεχώς την τελειότητα. Από μοντέλο σε μοντέλο, ανεξαρτήτως μεγέθους και τύπου, η τεχνογνωσία της PEUGEOT συνεχώς αναβαθμίζεται και βελτιώνεται.

Στο νέο SUV PEUGEOT 3008, από την αρχή μπορεί κανείς να αντιληφθεί κάτι μαγικό, την διαφορετικότητα από τα άλλα SUV, χάρη στην ακρίβεια του τιμονιού, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την αίσθηση της ευελιξίας και της ασφάλειας… τα πάντα είναι ρυθμισμένα έτσι όπως θα έπρεπε να είναι! Το αποτέλεσμα αυτό είναι προϊόν μίας μακρόχρονης εμπειρίας και τεράστιας τεχνογνωσίας με τον πιο αποδοτικό τρόπο που διαθέτει μόνο η PEUGEOT!

Χάρη στη νέα πλατφόρμα EMP2  και το προηγμένο σε χαρακτηριστικά και προδιαγραφές σασί, το νέο SUV PEUGEOT 3008 επιτυγχάνει την χρυσή τομή ανάμεσα στην υψηλή άνεση και στο κορυφαίο κράτημα θέτοντας νέα στάνταρ στην κατηγορία C SUV. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη ιδανικά για κάθε έκδοση κινητήρα, ενώ πολύ σημαντική είναι η μείωση του βάρους για βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου, μειωμένους ρύπους, μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες και καλύτερες επιδόσεις.

Το νέο 3008 είναι ένα αυθεντικό SUV, αλλά πάνω από όλα είναι ένα PEUGEOT! Και όπως κάθε γνήσιο SUV έχει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες, ειδικά χάρη στο «Grip Control 2ης γενιάς».

Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, το οποίο:

–          Βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που επιλέγονται από το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα.

–          Συνδυάζεται με συγκεκριμένα χειμερινά ελαστικά 18’’ M+S (Mud & Snow) και ζάντες αλουμινίου. Τα νέα ελαστικά εξασφαλίζουν υψηλή ενεργειακή αποδοτικότητα που συνεισφέρει στη χαμηλή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές CO2 του οχήματος.

–          Διαθέτει το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC), ένα νέο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης που εξασφαλίζει ιδανικό και πλήρως ασφαλή  έλεγχο στις απότομες πλαγιές. Η καινοτομία στο σύστημα είναι πως διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 χλμ./ώρα. Η λειτουργία αυτή επιλέγεται από έναν ειδικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

–          Το Grip Control είναι στάνταρ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού (Active) για την Ελληνική αγορά.
Αυτό το νέο PEUGEOT είναι μία πραγματική πρόκληση για ταξίδια πρώτης θέσης, χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση και ένα σύνολο από διάφορα χαρακτηριστικά άνεσης που υπερτερούν των περισσοτέρων που υπάρχουν στην αγορά, όπως είναι:
–          Τα εμπρός εργονομικά καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα με προαιρετικό σύστημα μασάζ 8 σημείων.
–          Η μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή που συνδυάζεται με διακριτικές και φωτιζόμενες ράγες (προαιρετικά).
–          Το ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας από την γαλλική high end εταιρεία FOCAL® HiFi system (προαιρετικά).

Ένα πλήρες σύνολο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης για τον οδηγό.
Στον πλουραλιστικό χαρακτήρα του νέου 3008 περιλαμβάνονται τα τελευταίας γενιάς συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που ελαχιστοποιούν κάθε κίνδυνο στον δρόμο μέσω προηγμένων χαρακτηριστικών:

–          Αυτόνομη Πέδηση (Active Safety Brake) και Προειδοποίηση Αποφυγής Σύγκρουσης (Distance Alert)
–          Σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας (Active lane departure warning)
–          Σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver attention warning)
–          Αυτόματη ρύθμιση της δέσμης των προβολέων
–          Αναγνώριση ορίων κυκλοφορίας και υπόδειξη ταχύτητας
–          Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (διαθέσιμος μόνο στις αυτόματες εκδόσεις εκτός από 1.2 PureTech 130 S&S EAT6)
–          Σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου στους εξωτερικούς καθρέπτες
–          Vision Park (για περιμετρικό έλεγχο 360°) και το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

Προηγμένη διασύνδεση!

Το νέο SUV PEUGEOT 3008 ανάγει σε άλλο επίπεδο την διασύνδεση του οδηγού με το αυτοκίνητο, ο οποίος έχει να κάνει πολύ λιγότερα πράγματα ώστε να νιώθει ήρεμα και γαλήνια πίσω από το τιμόνι, χάρη σε τεχνολογίες όπως το Mirror Screen, η επαγωγική φόρτιση Smartphone (για εξοπλισμό συμβατό με τις προδιαγραφές Qi) και η 3D πλοήγηση.

Η 3D πλοήγηση γίνεται ακόμη πιο ρεαλιστική χάρη στην τρισδιάστατη απεικόνιση κτιρίων και μνημείων, αλλά και του ανάγλυφου των περιοχών. Με το απλό πάτημα ενός διακόπτη στο τιμόνι, κάθε στιγμιότυπο της οθόνης αφής μπορεί να αναπαράγεται και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων για πιο εύκολη ανάγνωση.

Χάρη στην λειτουργία Mirror Screen, το περιεχόμενο της οθόνης ενός Smartphone μπορεί να αναπαραχθεί στην οθόνη αφής για καλύτερη και ευκολότερη χρήση διάφορων εφαρμογών. Είναι συμβατό με το πρωτόκολλο επικοινωνίας MirrorLink (για Android smartphones), Android Auto και Apple CarplayTM (συμβατότητα από iPhone 5 και πάνω).

Έξυπνη σχεδίαση για πρακτική χρήση

Η έξυπνη σχεδίαση του νέου SUV PEUGEOT 3008 προσφέρει πολλές έξυπνες λύσεις που διευκολύνουν αφάνταστα στην καθημερινότητα. Ενδεικτικό της κορυφαίας πρακτικότητας είναι τα αναδιπλούμενα-διαιρούμενα 2/3-1/3 πίσω καθίσματα «Magic Flat» που δημιουργούν έναν επίπεδο χώρο για να χωρέσουν ακόμη και τα πιο ακανόνιστα σε μέγεθος αντικείμενα. Θέλετε τα πράγματα σας να είναι τοποθετημένα ξεχωριστά; Αναζητάτε εύκολη φόρτωση;

To ευρηματικό διαχωριστικό δύο θέσεων στο δάπεδο του χώρου αποσκευών επιτρέπει μέχρι και να καθίσει κανείς άνετα δίχως να λερωθεί. Και όταν υπάρχουν μακριά αντικείμενα; Τα ανακλινόμενο κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να «πέσει» ώστε να χωρούν αντικείμενο με μήκος έως 3 μέτρα! Και σε όλες τις εκδόσεις το υποβραχιόνιο στο κέντρο των πίσω καθισμάτων αποκαλύπτει μία κρύπτη που μπορεί να χωρέσει πέδιλα του σκι… Η επινοητικότητα της PEUGEOT κορυφώνεται με το σύστημα ανοίγματος της πίσω πόρτας δίχως χέρια, όπου με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα το άνοιγμα ή το κλείσιμο πραγματοποιείται εντελώς αυτόματα!

Η βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική αποφέρει διαστάσεις που τοποθετούν το νέο SUV PEUGEOT 3008 στην καρδιά της αγοράς, όπως και ανάμεσα στα μεγαλύτερα σε χώρους εσωτερικά!

Χαρακτηριστικό είναι πως ο χώρος αποσκευών έχει βελτιωθεί από την προηγούμενη γενιά και φτάνει τα 520 dm3 – VDΑ (591l) με ένα από τα χαμηλότερα ύψη φόρτωσης στην κατηγορία.

Επίσης, η νέα δομή και αρχιτεκτονική του σασί επιφέρει σημαντική μείωση του βάρους. Χάρη στη νέα πλατφόρμα EMP2, πετυχαίνεται πραγματικά ιδανική σχέση βάρους/όγκου/εξοπλισμού σε κάθε έκδοση και με κατά μέσο όρο μείωση βάρους έως 100 κιλά, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο PEUGEOT 3008 ξεκινά από τα μόλις 1.325 κιλά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από τα μόλις 1.375 κιλά στα πετρελαιοκίνητες.

Με αποδοτικούς κινητήρες προηγμένης τεχνολογίας

Όλη αυτή η προσπάθεια που έχει γίνει στην αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου και στην μείωση του βάρους είναι ανάμεσα στις σημαντικότερες που έχει ως στόχο την συνεχή μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η αεροδυναμική σχεδίαση και οι βελτιστοποιημένες εξωτερικές διαστάσεις επιφέρουν έναν εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής CxA: 0,76 m2 . Επιπλέον, η χρήση ελαστικών 17” και 18” εξαιρετικά χαμηλής αντίστασης κύλισης (ULRR ή Ultra Low Rolling Resistance) συμβάλει στην υψηλή απόδοση του νέου μοντέλου.

Σε κάθε έκδοση βενζίνης ή πετρελαίου, το νέο SUV PEUGEOT 3008 υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού με ισχυρά και οικονομικά μηχανικά σύνολα. Συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις βενζίνης είναι οι καλύτερες και αποδοτικότερες στην κατηγορία τους!

Η έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S εκπέμπει μόλις 117 γραμμάρια CO2/χλμ., ενώ η έκδοση 1.6 THP 165 S&S με το αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο έχει αντίστοιχα μόλις 136 γραμμάρια CO2/χλμ. Η γκάμα περιλαμβάνει συνολικά 3 εκδόσεις:

–          1.2 PureTech 130 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
–          1.2 PureTech 130 S&S ΕΑΤ6, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
–          1.6 THP 165 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Οι κινητήρες πετρελαίου εφοδιάζονται με την τεχνολογία BlueHDi, με τις εκπομπές CO2 να διατηρούνται μεταξύ 103 και 124 γραμμάρια /χλμ. και  ισχύ στους 100, 120 και 180 hp. Οι εκδόσεις 1.6 BlueHDi και 2.0L BlueHDi είναι επίσης από τις αποδοτικότερες της αγοράς:

–          1.6 BlueHDi 100 S&S  με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
–          1.6 BlueHDi 120 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
–          1.6L BlueHDi 120 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
–          2.0L BlueHDi 180 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Made in France

Το νέο PEUGEOT 3008 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sochaux, καθώς και στις μονάδεςTrémery και Douvrin από όπου προμηθεύονται όλα τα μηχανικά σύνολα με την ετικέτα γνησιότητας «Origine France Garantie».

Το νέο SUV PEUGEOT 3008 αναλυτικά

1. Βελτιστοποιημένη δόμηση – Νέα πλατφόρμα EMP2

Το νέο SUV PEUGEOT 3008 δεν είναι απλά γοητευτικό, αλλά ένα μελετημένο – μέχρι και το τελευταίο χιλιοστό – SUV, στα υψηλά πρότυπα της μάρκας για να προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία δυναμικά και πρακτικά χαρακτηριστικά.

Με μήκος στα 4,45 μέτρα το νέο 3008 τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας. Τα 8 επιπλέον εκατοστά του μήκους, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, οφείλονται κυρίως στο μεγαλύτερο μεταξόνιο – είναι μεγαλύτερο κατά 62 χλστ. και φτάνει τα 2.675 χλστ. – που έχει ως αποτέλεσμα τους μεγαλύτερους και πιο άνετους χώρους για τους επιβάτες. Αυτό το μεταξόνιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα της αγοράς.

Με πλάτος στα 1,84 μέτρα (ίδιο με της προηγούμενης γενιάς αλλά με καλύτερο εσωτερικό πλάτος), το ύψος του νέου PEUGEOT 3008 έχει διατηρηθεί στα 1,62 μέτρα (μαζί με τις μπάρες της οροφής), μια βασική παράμετρος για την αεροδυναμική συμπεριφορά και για την άνεση πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Το εντυπωσιακό προφίλ ενισχύεται από τους μεγάλους τροχούς και τα έως 22 εκατοστά που απέχει το αμάξωμα από το έδαφος.

Στο εσωτερικό και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, όλες οι διαστάσεις έχουν βελτιωθεί:

–          Απόσταση για τα γόνατα στην πίσω σειρά καθισμάτων: +24 χλστ.
–          Χώρος για τους αγκώνες των εμπρός επιβατών: + 17 χλστ.
–          Χώρος για τους αγκώνες των πίσω επιβατών: +4 χλστ.
–          Απόσταση για τα κεφάλια για τους πίσω επιβάτες: + 36 χλστ. (με μεταλλική οροφή)

Ομοίως, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί δραματικά: με 520 dm3 VDA (591l), μαζί με τον υποδαπέδιο χώρο , το πορτμπαγκάζ είναι 88 dm3 μεγαλύτερο από εκείνο της προηγούμενης γενιάς (με 432 dm3 / 512l). Η μεγάλη χρηστικότητα επιτρέπει τον μέγιστο χώρο φόρτωσης να εκτοξευθεί έως τα 1.482 dm3 VDA (1.670l) !

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, η νέα βελτιστοποιημένη δόμηση που επιτυγχάνεται χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας EMP2, επιτρέπει την μείωση του απόβαρου που φτάνει κατά μέσο όρο τα 100 κιλά. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, κάθε εξάρτημα, κάθε διαδικασία εξελίχθηκε και σχεδιάσθηκε  με γνώμονα την μέγιστη εξοικονόμηση και του τελευταίου γραμμαρίου για την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, την βέλτιστη ασφάλεια των επιβατών, και τα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Τα βασικά χαρακτηριστικά είναι τα εξής:

–          VHSS και UHSS χάλυβας (πολύ υψηλής και υπερυψηλής αντοχής χάλυβας)
–          Θερμοπλαστικό δάπεδο και πίσω πόρτα
–          Φτερά, βραχίονες μπροστινής ανάρτησης και πλαίσια πίσω καθισμάτων από αλουμίνιο
–          Χαμηλότερα επίπεδα θορύβου από τον κινητήρα που επιτρέπει την χρήση λιγότερων μονωτικών υλικών

2. Το νέο PEUGEOT i-Cockpit διεγείρει τις αισθήσεις

Το νέο PEUGEOT iCockpit® προχωρά ένα βήμα παραπέρα σε όλους τους τομείς, χάρη στην αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, την προχωρημένη τεχνολογικά σχεδίαση, την βελτιωμένη διασύνδεση, την αυξημένη διαισθητικότητα και τον απολαυστικότερο διάκοσμο με περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Προαιρετικά προσφέρεται το iCockpit® Amplify το οποίο με το πάτημα ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, αφυπνίζονται μονομιάς σχεδόν όλες οι αισθήσεις:
–          Οπτικά, μεταβάλλοντας την ένταση της φωτεινότητας και την επιλογή ανάμεσα σε διαφορετικές χρωματικές ενότητες των οθονών
–          Ηχητικά, μέσω του ισοσταθμιστή μουσικής και των ρυθμίσεων ήχου
–          Στην αφή, καθώς τα καθίσματα μπορούν να συνδυαστούν με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων.
–          Στην οσμή, όπου ένας αρωματικός διαχύτης κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη.

Οι επιβάτες έχουν άμεσα στην διάθεσή τους δύο θεματικές επιλογές: την «Boost» που ενισχύει το δυναμικό στιλ οδήγησης, σε αντίθεση με την «Relax» που συστήνεται για πιο χαλαρούς ρυθμούς. Αυτές οι δύο θεματικές ενότητες μπορούν πλήρως να προσωποποιηθούν ώστε ο οδηγός και οι επιβάτες να απολαμβάνουν ευχάριστες και αξέχαστες διαδρομές με το νέο SUV PEUGEOT 3008.

Στο πλαίσιο του iCockpit® Amplify το ποιοτικό και σύγχρονο εσωτερικό περιβάλλον περνά σε άλλο επίπεδο χάρη στα αποκλειστικά προϊόντα των καταξιωμένων αρωματοποιών Scentys και Antoine Lie.

 

Καθένα από τα 3 αρώματα έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά:
–          «Cosmic Cuir»: είναι ένα ζωντανό και αισθησιακό άρωμα που αντιπροσωπεύει την αυθεντική πλευρά της μάρκας.
–          «Aerodrive»: ένα ανάλαφρο και δυνατό άρωμα (το προεπιλεγμένο για το περιβάλλον «Boost»).
–          «Harmony Wood»: για μία πιο ήρεμη και χαλαρή αρωματική διάθεση (προεπιλεγμένο για το περιβάλλον «Relax»).

Επιπρόσθετα υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε 3 εντάσεις.

Όπως και στο PEUGEOT 308, η θέαση, η αφή και ο ήχος μπορούν να ενισχυθούν από το μοναδικό Driver Sport Pack, που διαμορφώνει ανάλογα τα κάτωθι:

–          πιο στιβαρή και πιο άμεση αίσθηση του τιμονιού
–          πιο άμεση ανταπόκριση του πεντάλ του γκαζιού
–          ενισχυμένη απόκριση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων (στις αυτόματες εκδόσεις, όπου υπάρχουν και διακόπτες αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι)
–          τονισμένος ήχος κινητήρα με σπορ χροιά (μέσω ενός ψηφιακού τύπου ενισχυτή που αυξάνει τον ήχο στην καμπίνα)
–          περισσότερες πληροφορίες στις διάφορες οθόνες (πίνακα οργάνων και οθόνη αφής) με απεικόνιση επιπρόσθετων δεδομένων για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως: η ισχύς, η πίεση του τούρμπο, η διαμήκης και εγκάρσια επιτάχυνση.

3. Ηχοσύνολο υψηλής πιστότητας FOCAL® Premium Hi-F
Το νέο SUV PEUGEOT 3008 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διαθέτει προαιρετικά το εργοστασιακό ηχοσύστημα που έχει εξελίξει η Γαλλική εταιρία FOCAL®. Το ηχοσύνολο υψηλής πιστότητας θα προσφέρεται και για κάθε μοντέλο της PEUGEOT από μία εταιρία που δραστηριοποιείται για περισσότερα από 35 χρόνια στον χώρο του Hi-Fi και που είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τις καινοτομίες και την μοναδική ποιότητα ήχου.

Το όλο σύνολο περιλαμβάνει 10 ηχεία χρησιμοποιώντας την αποκλειστική τεχνολογία της FOCAL® με στόχο την αναπαραγωγή ενός κρυστάλλινου και διαυγούς ήχου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου:

–          Υψηλής πιστότητας  ηχείων χαμηλών (woofer) / μεσαίων συχνοτήτων: Πολύ-κρυσταλλική τεχνολογία για αρμονικό και διαυγή ήχο.

–          TNF ηχεία υψηλών συχνοτήτων (tweeter): Ανεστραμμένο θόλος από αλουμίνιο για βέλτιστη απόδοση υψηλών συχνοτήτων.

–          Subwoofer: 200 χλστ. Power FlowerTM τεχνολογίας τριπλού κώνου, για δυνατό και καθαρό μπάσο.

–          Ενεργός 12-κάναλος ενισχυτής ισχύος 515 Watts: Υβριδικής τεχνολογίας Class AB / Class D για πλούσια και κρυστάλλινη απόδοση με ραφιναρισμένες υψηλές και γεμάτες χαμηλές συχνότητες.

Τα ηχεία προστατεύονται από μεταλλικό πλέγμα και φέρουν τα λογότυπα της FOCAL® στα μπροστινά και πίσω tweeter.

4. Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems)

Εφοδιασμένο με όλες τις τεχνολογίες αιχμής, ο οδηγός του νέου PEUGEOT 3008 μπορεί να απολαμβάνει στο έπακρο τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός κορυφαίου SUV. Όλες αυτές οι λειτουργίες ρυθμίζονται από το κεντρικού μενού ανατρέχοντας στην σχετική ενότητα με τις «ρυθμίσεις οχήματος».

–          Σύστημα Αυτόνομης Πέδησης και Προειδοποίησης Αποφυγής Σύγκρουσης (Active Safety Brake και Distance Alert)

Στην περίπτωση που υπάρξει κρίσιμη απόσταση από ένα προπορευόμενο όχημα ή από ένα διερχόμενο πεζό, η λειτουργία Προειδοποίησης και Αποφυγής Σύγκρουσης αφυπνίζει τον οδηγό!

Το σύστημα Αυτόνομης Πέδησης (γνωστό και ως υποβοήθηση πέδησης σε έκτακτη ανάγκη) επεμβαίνει όταν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα στην σχετική προειδοποίηση  και υποβοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας μίας πιθανής σύγκρουσης (με ανάλογη μείωση της ταχύτητας του αυτοκινήτου). Το σύστημα αναγνωρίζει τα οχήματα που κινούνται στην ίδια κατεύθυνση ή είναι στατικά, καθώς και τους πεζούς στον δρόμο (ποδήλατα, μοτοσικλέτες, ζώα και άλλα αντικείμενα είναι μη ανιχνεύσιμα).

H αυτόνομη πέδηση εμπλέκεται σε περιπτώσεις όπως:
–          όταν ανιχνευθεί άλλο κινούμενο όχημα και η ταχύτητα κυμαίνεται από 5 έως 140 χλμ./ώρα
–          όταν ανιχνευθεί στατικό όχημα και η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 80 χλμ./ώρα
–          όταν ανιχνευθεί πεζός και η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 60 χλμ./ώρα

–          Σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας  (Lane Departure Warning)

Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί μια κάμερα που ανιχνεύει συνεχώς την συνεχή ή διακεκομμένη διαγράμμιση του οδοστρώματος και όταν υπάρξει ακούσια απόκλιση και σε ταχύτητες άνω των 80 χλμ./ώρα, τότε ο οδηγός αρχικά προειδοποιείται με ηχητική και στη συνέχεια οπτική επισήμανση.

Σε ταχύτητες από 65 έως 180 χλμ./ώρα, το σύστημα έχει επίσης την δυνατότητα να διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας ασκώντας μικρές τάσεις προς την αντίθετη φορά (μικρό-διορθώσεις με «ανάποδο»). Η διόρθωση της πορείας ακυρώνεται εφόσον ο οδηγός κρατήσει το τιμόνι στην ευθεία ή χρησιμοποιήσει τo φλας.

–          Σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver Attention Warning)

Το νέο SUV Peugeot 3008 εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα Προειδοποίησης Διάρκειας Οδήγησης που αναγνωρίζει τον ρυθμό κίνησης και όταν ο οδηγός δεν έχει κάνει κάποια στάση  – σε συνεχή οδήγηση για τουλάχιστον δύο ώρες και η ταχύτητα είναι άνω των 65 χλμ./ώρα -, τότε τον προειδοποιεί ανάλογα. Αυτή η προειδοποίηση έχει την μορφή μηνύματος που συνοδεύεται με έναν διακριτικό ήχο και που τον παροτρύνει να προβεί σε ένα διάλλειμα για να ξεκουραστεί.

Επιπρόσθετα, υπάρχει μια κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που ελέγχει την εγρήγορση του οδηγού αναλύοντας τυχόν αποκλίσεις από την κανονική πορεία και όταν είναι απαραίτητο υπάρχουν ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις (π.χ. «Προσοχή!» ή «Κάντε ένα διάλλειμα»).

–          Αυτόματη ρύθμιση Φωτεινής Δέσμης Προβολέων

Το σύστημα έξυπνης υποβοήθησης φώτων συνδυάζεται με μία κάμερα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και ελέγχει για φωτεινές πηγές. Με αυτό τον τρόπο και ανάλογα με τις συνθήκες το σύστημα μπορεί να αλλάζει αυτόματα τα μεσαία από τα μεγάλα φώτα (μεγάλη «σκάλα») ακόμη και αν οδηγός αφαιρεθεί, βελτιώνοντας τα επίπεδα ασφάλειας.

–          Αναγνώριση Ορίων Ταχύτητας και οδικής σήμανσης

Η πολύ-λειτουργική κάμερα που βρίσκεται στο παρμπρίζ έχει την δυνατότητα να ανιχνεύει και να αναγνωρίζει τις πινακίδες με τα όρια ταχύτητας και την σχετική οδική σήμανση. Επίσης, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα που λαμβάνει από τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Ανεξάρτητα όρια ταχύτητας, όπως αυτά για HGVs (οχήματα βαρέως τύπου, φορτηγά) δεν απεικονίζονται. Αυτή η λειτουργία είναι στάνταρ από την βασική έκδοση.

Στην σύσταση ταχύτητας ο οδηγός μπορεί να αλλάξει την ρύθμιση την ταχύτητα του αυτοκινήτου που αναγνωρίζει η κάμερα, πιέζοντας το διακόπτη «MEM», ο οποίος βρίσκεται πάνω στο χειριστήριο ελέγχου του περιοριστή ταχύτητας/cruise control.

–          Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (αποκλειστικά για αυτόματες εκδόσεις)

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με μία μονάδα ραντάρ που βρίσκεται στον μπροστινό προφυλακτήρα και που έχε εμβέλεια έως 150 μέτρα. Σε ταχύτητες από 30 έως 180 χλμ./ώρα, πλήρως αυτόματο cruise control με λειτουργία Stop έχει δύο λειτουργίες:

  • Την διατήρηση της ταχύτητας σε ένα προκαθορισμένο, από τον οδηγό, όριο
  • Την διατήρηση μιας ασφαλούς απόστασης από τα προπορευόμενο όχημα (3 επιλογές: μεγάλη, νορμάλ, και μικρή απόσταση)

 

Το σύστημα ανιχνεύει κάθε προπορευόμενο όχημα που κινείται προς την ίδια κατεύθυνση και αυτόματα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου επεμβαίνοντας στην διαχείριση του κινητήρα και στο σύστημα πέδησης (όπου ενεργοποιούνται και τα φώτα των στοπ), ώστε να διατηρείται και η προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας μέχρι το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί εντελώς.

Αυτό το σύστημα προσφέρεται αποκλειστικά στις αυτόματες εκδόσεις (με εξαίρεση την 1.2 PureTech 130 S&S EAT6).

–          Σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου

Σε ταχύτητες από 12 έως 140 χλμ./ώρα το σύστημα αυτό προειδοποιεί τον οδηγό για διερχόμενο όχημα από τα πλάγια το οποίο βρίσκεται στην «τυφλή» γωνία. Η προειδοποίηση πραγματοποιείται από ειδικές φωτεινές ενδείξεις στους εξωτερικούς καθρέπτες οι οποίες ενεργοποιούνται κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο, φορτηγό ή μοτοσικλέτα διέρχεται από πλάγια υποβοηθώντας τον οδηγό να τα αντιληφθεί έγκαιρα και να αποφευχθεί τυχόν σύγκρουση.

–          Σύστημα Visiopark 1 & 2

Στην πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών υπάρχει μία κάμερα κάλυψης 180° (Visiopark 1), καθώς και στην μπροστινή γρίλια (Visiopark 2). Το σύστημα απεικονίζει στην οθόνη αφής, στην κεντρική κονσόλα, τον περιβάλλοντα χώρο με τους αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης να συμμετέχουν σε μια υπερυψωμένη γωνία θέασης πάνω από το αυτοκίνητο, προσφέροντας μία περιμετρική εικόνα 360° view με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Κατά την διαδικασία στάθμευσης, αυτή η γωνία θέασης αποκαλύπτει οποιοδήποτε αντικείμενο υπάρχει γύρω από το αυτοκίνητο.

–          Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist)
Χρησιμοποιώντας αισθητήρες υπερήχων στα πλαϊνά του αμαξώματος, καθίσταται εφικτή η αυτοματοποιημένη διαδικασία στάθμευσης:
–          χάρη στους αισθητήρες που βρίσκονται στον μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, το σύστημα ανιχνεύει χώρο στάθμευσης που να ταιριάζει στο μέγεθος του αυτοκινήτου
–          στη συνέχεια το σύστημα παίρνει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης και κατευθύνει το αυτοκίνητο στον χώρο στάθμευσης

Ο οδηγός ελέγχει την κίνηση του αυτοκινήτου πατώντας ανάλογα το φρένο ή το πεντάλ του γκαζιού. Καθ’ όλη την διαδικασία το σύστημα αναπαράγει ηχητικά και οπτικά σήματα ώστε ο οδηγός να γνωρίζει τις αποστάσεις κατά τους ελιγμούς. Ανά πάσα στιγμή ο οδηγός μπορεί να ανακτήσει τον έλεγχο βάζοντας τα χέρια του πάνω στο τιμόνι. Το Park Assist διευκολύνει στο «παράλληλο» (είσοδο και έξοδο), καθώς και στους  κάθετους ελιγμούς παρκαρίσματος.[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. – Αυτόνομη Πέδηση (Active Safety Brake) και Προειδοποίηση Αποφυγής Σύγκρουσης (Distance Alert)
    – Σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας (Active lane departure warning)
    – Σύστημα “επαγρύπνησης” οδηγού (Driver attention warning)
    – Αυτόματη ρύθμιση της δέσμης των προβολέων
    – Αναγνώριση ορίων κυκλοφορίας και υπόδειξη ταχύτητας
    – Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (διαθέσιμος μόνο στις αυτόματες εκδόσεις εκτός από 1.2 PureTech 130 S&S EAT6)
    – Σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου στους εξωτερικούς καθρέπτες
    – Vision Park (για περιμετρικό έλεγχο 360°) και το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

    Αυτά δεν υπάρχουν ούτε στην έκδοση Allure των 34.000! Κάποια από αυτά ΌΧΙ ΟΛΑ τα έχει η έκδοση GT των 44.000 ευρώ! Το αμάξι θα το δούμε μόνο στις βιτρίνες των αντιπροσώπων! Πανάκριβο χωρίς λόγο ή έστω επειδή είναι όμορφο! Γελάνε και τα μουστάκια της Nissan!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!