O VCR κινητήρας της Infiniti… εν κινήσει! [vid]

Στο παραπάνω βίντεο μπορείτε να δείτε πως λειτουργεί ο πρώτος μεταβλητής συμπίεσης κινητήρας που θα περάσει σε ευρεία παραγωγή…

Infiniti VCR Engine Video (2)Στο βίντεο ο μηχανισμός του VCR κινητήρα της Infiniti παραλληλίζεται με τον τρόπο που κινείται ένας σπρίντερ. Ουσιαστικά συγκρίνεται ο τρόπος με τον οποίο το γόνατο λειτουργεί ως μοχλός, όταν στον VC-T της Infiniti υπάρχει ένα μοχλικό σύστημα που μεταβάλλει την θέση των κομβίων πάνω στον στροφαλοφόρο. Όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα, ο μηχανισμός αυτός ονομάζεται Harmonic Drive και όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι απαιτείται χαμηλή συμπίεση και ο μηχανισμός (το Harmonic Drive) μετακινείται (ουσιαστικά περιστρέφεται σε γωνία περίπου 150 μοιρών) με όλο το βραχίονα ελέγχου. Ουσιαστικά, μεταβάλλεται η γωνία του κομβίου (multilink) και κατά συνέπεια το ύψος που φτάνει το έμβολο μεταβάλλοντας την συμπίεση και τον θάλαμο καύσης.

Nissan Infiniti V-T engine variable compression (2)

Infiniti VCR Engine Video (4)Ο 4-κύλινδρος VC-T με την κωδική ονομασία MR20 DDT (θα τοποθετηθεί σε μοντέλα της Infiniti από το 2018) έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. και με τη βοήθεια ενός υπερτροφοδότη θα αποδίδει 270 άλογα και 390 Nm ροπής. Το σημαντικότερο είναι πως χάρη στην μεταβλητή σχέση συμπίεσης θα επιτυγχάνεται καύση φτωχότερου μίγματος επιφέροντας μειωμένη κατανάλωση έως 27% σε σχέση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα ίδιας χωρητικότητας! Όπως φαίνεται στο παραπάνω σχήμα ένας μηχανισμός με την ονομασία Harmonic Drive μεταβάλλει την διαδρομή του εμβόλου σε εύρος από 8:1 έως 14:1. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους κινητήρες VCR.

Infiniti VCR Engine Video (3)

Infiniti VCR Engine Video (1)

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Η προσπάθεια για μείωση των αδρανειακών δυνάμεων, και δευτερευόντως των δυνάμεων ταλαντώσεων στους παλινδρομικούς κινητήρες είναι συνεχής και έντονη. Όλες οι παραπάνω δυνάμεις απορροφούν ισχύ, αυξάνουν την
    κατανάλωση, και μειώνουν την διάρκεια ζωής του κινητήρα. Είναι ορατό και χωρίς απόδειξη βάσει υπολογισμών, ότι η διάταξη του εν λόγω κινητήρα έχει απαγορευτικά αυξημένη τιμή τέτοιων αρνητικών για την λειτουργία του δυνάμεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close