NEA

To VW ID Buzz… δεν είναι για τα μπάζα!

VW-ID-BUZZ-2017 (1)

Τουναντίον το πρωτότυπο της VW που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ είναι ένα ακόμη που επιβεβαιώνει την μεταστροφή της μάρκας και του ομίλου προς την ηλεκτροκίνηση…

VW-ID-BUZZ-2017 (32)Το ID Buzz είναι από πλευράς εμφάνισης μια επιτυχημένη, σύγχρονη εκδοχή της κλασικής «Κλούβας» της μάρκας, που έχει γράψει τη δική της μακρόχρονη ιστορία. Οι διαστάσεις του concept δεν διαφέρουν από τις αντίστοιχες του τρέχοντος βαν Τ6 (μήκος σχεδόν 5,0 μέτρων), ενώ το ID Buzz αυτό καθαυτό δεν έχει απόλυτη προτεραιότητα για τη VW. Έτσι ο προγραμματισμός της εταιρείας κάνει λόγο για ένα μοντέλο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας μέχρι το 2020, ενώ θα ακολουθήσει ένα SUV και μετά ενδεχομένως η σύγχρονη «Κλούβα».

VW-ID-BUZZ-2017 (12)Πάντως, το ID Buzz μας δίνει μια πρόγευση καθώς βασίζεται στο πλαίσιο MEB, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Πίσω υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας και ανάμεσα στους άξονες τοποθετείται μια μεγάλη μπαταρία 111 kWh, που εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων. Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας μπροστά εξασφαλίζει τη μόνιμη τετρακίνηση, δείχνοντας πως το MEB είναι κατάλληλο και για SUV. Κάθε ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 kW, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να είναι 275 kW (374 ίπποι), που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε περίπου 5,0 δεύτερα, την ίδια στιγμή που η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ ώρα. Αξιοσημείωτο είναι πως με τη βοήθεια ταχυφορτιστή η μπαταρία φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της (μέσα σε μόλις 30 λεπτά), ενώ υπάρχει και ένας δεύτερος συνδυασμός πρόωσης με ένα ηλεκτροκινητήρα 200 kW πίσω και μια μπαταρία 83 KWh.

VW-ID-BUZZ-2017 (32)Λόγω των ηλεκτροκινητήρων και για μεγαλύτερη πρακτικότητα το ID Buzz έχει δύο πορτμπαγκάζ (ένα 200 λίτρων μπροστά και ένα πίσω) με την ελάχιστη συνολική χωρητικότητα να είναι στα 660 λίτρα και η μέγιστη 4.600. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται με δύο συμβατικές πόρτες μπροστά και δύο συρόμενες πίσω, ενώ η διαμόρφωση προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες. Έτσι τα εμπρός καθίσματα περιστρέφονται, αυτά της 2ης σειράς μετακινούνται και διπλώνουν, ενώ αυτά της 3ης μπορούν να μετατραπύν ακόμα και σε κρεβάτι. H δυνατότητα περιστροφής του καθίσματος του οδηγού είναι και μια σαφής ένδειξη και για τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης του ID Buzz, ενώ πατώντας το λογότυπο της VW το τιμόνι «εξαφανίζεται» μέσα στο ταμπλό. Παράλληλα ένα Augmented Reality-Display προβάλλει πληροφορίες εικονικά και τρισδιάστατα σε μια απόσταση από 7 έως 15 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button