ΔΟΚΙΜΕΣ

Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi [test drive]

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Renault Clio Sport Tourer Dci caroto test drive 2017 (12)

Ανανεωμένο οπτικά και με βελτιώσεις στα σημεία, το Clio Sport Tourer συνεχίζει να αποτελεί μία καλή πρόταση για όσους αποζητούν χώρους και άνεση.

Είναι γεγονός ότι με την τελευταία γενιά Clio, η Renault είχε τοποθετήσει αρκετά ψηλά τον πήχη. Έτσι, φτάνοντας η ώρα του Facelift δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά. Η μεγαλύτερη εξωτερική διαφοροποίηση έχει να κάνει με τα μπροστινά φώτα, ενώ και στο εσωτερικό αυτά που αλλάζουν κυρίως είναι κάποια από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, με άλλα, καλύτερης ποιότητας. Τι έχουμε λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση; Ένα ελαφρά βελτιωμένο station μοντέλο, με άφθονους χώρους, οικονομικό κινητήρα και έναν all around χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει το μέσο οδηγό.

Παρότι για πολλούς η σιλουέτα των station wagon κάθε άλλο παρά είναι ελκυστική, στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο όμορφα και νεανικά μοντέλα της κατηγορίας. Την ίδια αίσθηση, μάλιστα, αποπνέει και το εσωτερικό του, με το μοντέρνο πίνακα οργάνων και την piano black κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί τη μεγάλη, έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment και το ντιζαϊνάτο σύστημα κλιματισμού. Χάρη στο μεγαλύτερο κατά 20+ εκατοστά μήκος του από τις πεντάθυρες εκδόσεις, το Clio Sport Tourer μπορεί να μετακινήσει με άνεση 4 ενήλικες και 443 λίτρα αποσκευών, σε ένα τεταγωνισμένο, επίπεδο πίσω διαμέρισμα. Θετικά κρίνονται οι πρακτικοί χώροι για μικροαντικείμενα, καθώς και η καλή θέση οδήγησης.

photos: nmarinopoulos

Αναφορικά με τον κινητήρα, ο 1.5 dCi που φέρει, μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τις τιμές ισχύος και ροπής, στην πράξη όμως αποδεικνύεται αρκετός για να καλύψει τις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Η λειτουργία του είναι στρωτή, με ένα σκαλοπάτι ισχύος περίπου στις 1.800 σ.α.λ. Παρόλα αυτά και σε χαμηλότερες στροφές έχει να δώσει, ενώ δεν μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό και διατηρεί ένα χαμηλό ηχητικό ίχνος. Όσο για την κατανάλωση (ειδικά αν ενεργοποιήσει κανείς το πρόγραμμα Eco) παραμένει αντίστοιχα χαμηλή, όπως θα περιμέναμε από ένα σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα.

Στο δρόμο τώρα, το Clio Sport Tourer αποδεικνύεται άνετο, τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις, όσο και στα ταξίδια. Οι αναρτήσεις του, κατάτι σφιχτές, χαρίζουν μία καλή οδική συμπεριφορά και διατηρούν τις κλίσεις στις στροφές σε λογικά επίπεδα. Παράλληλα, απορροφούν αξιοπρεπώς τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και είναι αποτελεσματικά. Αντίστοιχα και το σύστημα διεύθυνσης είναι σχετικά άμεσο, προσφέροντας μία μέτρια πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού.

Εν κατακλείδι, έχουμε να κάνουμε με ένα όμορφο σύνολο, που προσφέρει άφθονους χώρους και παράλληλα δεν προβληματίζει με τις διαστάσεις του στο αστικό περιβάλλον. Τα 16.310 ευρώ από τα οποία ξεκινά, με ικανοποιητικό εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση, συμπληρώνουν τη συνολικά καλή εικόνα για ένα πρακτικό και οικογενειακό αυτοκίνητο με ευέλικτο μέγεθος και έναν αποδοτικό ντίζελ κινητήρα.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων RENAULT

Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 1.461 cc
Διάμετρος x διαδρομή 76,0 x 80,5 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος
Ισχύς 66 kW (90 PS) / 4.000 rpm
Ροπή 220 Nm (22,4 kgm) / 1.750 rpm
Τροφοδοσία Common rail, υπερτροφοδοτούμενος
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,0 sec
Τελική ταχύτητα 180 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 5,4 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 3,5 / 3,3 / 3,1 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 45 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 925 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 90 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/ταμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Continental ContiEcoContact 5, 195/55 R16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.267 x 1.732 x 1.475 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.506/1.506 mm
Μεταξόνιο 2.589 mm
Χώρος αποσκευών 445-1.380 lt
Απόβαρο 1.182 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 16.310€

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button