Προκειμένου να το διαπιστώσουν οι άνθρωποι του YouTube’s Engineering Explained τοποθέτησαν μια θερμική κάμερα πάνω από τον κινητήρα ενός Subaru Crosstrek του 2016…
Έχει αρκετό ενδιαφέρον να δείτε σε πόσο χρόνο ο κινητήρας θα φτάσει την κανονική θερμοκρασία λειτουργίας όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι στους -5,5 βαθμούς Κελσίου (ή 22 Φαρενάιτ). Επίσης, στην εικόνα απεικονίζονται τόσο οι στροφές του κινητήρα όσο οι θερμοκρασίες του ψυκτικού υγρού και του αέρα εισαγωγής. Προκειμένου, λοιπόν, ο εγκέφαλος του κινητήρα να δώσει την εντολή οι στροφές του ρελαντί να πέσουν από τις 1.800 της φάσης της προθέρμανσης στις στάνταρ 800 πέρασαν ολόκληρα 6 λεπτά.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα και όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, το φίλτρο λαδιού και το δυναμό είχαν σχεδόν φτάσει την κανονική τους θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ αντίθετα η μπαταρία εξακολουθούσε να είναι παγωμένη. Αλήθεια, γνωρίζετε πως στους σύγχρονους κινητήρες με τα εξελιγμένα συστήματα ψεκασμού δεν απαιτείται το κλασικό ζέσταμα που πλέον μόνο κακό μπορεί να κάνει;