Έτσι κατασκευάζεται ένα μοτέρ της Mercedes-AMG [vid]

Οι κινητήρες που τοποθετούνται στα μοντέλα Mercedes-AMG φτιάχνονται αποκλειστικά στο χέρι, ακολουθώντας την φιλοσοφία της εταιρίας «Οne Man-One Engine».

Με άλλα λόγια ένας μηχανικός είναι επιφορτισμένος από την αρχή έως το τέλος για την συναρμολόγηση και την σωστή εκτέλεση όλων των λειτουργιών ώστε ο κινητήρας να πληροί τις υψηλότερες δυνατές προδιαγραφές. Ο κάθε μηχανικός είναι υπεύθυνος για το μοτέρ το οποίο έχει αναλάβει, είτε πρόκειται για τα 4κύλινδρα είτε για τα μεγαλύτερα V8 και V12 όπου και οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες. Αφού ολοκληρώσει τις εργασίες του, οι οποίες μπορούν να κρατήσουν από κάποιες ώρες έως και ημέρες στα πιο σύνθετα μοτέρ (όπως της AMG GT ή το αγωνιστικό μοτέρ της GT3) βάζει την μικρή ταμπέλα με το όνομά του επάνω στο καπάκι του κινητήρα.

Η όλη διαδικασία γίνεται σε ένα ειδικό εργοστάσιο το οποίο καλύπτει μία έκταση 9.950 τετραγωνικών μέτρων και είναι σε δύο ορόφους, ενώ οι μηχανικοί έχουν περάσει τριετή εξειδικευμένη εκπαίδευση και έχουν ως αποκλειστική εργασία την συναρμολόγηση των κινητήρων της AMG. Καθ’ όλη την διάρκεια της συναρμολόγησης το κάθε μοτέρ υπόκειται σε μια σειρά δοκιμών για να ελεγχθεί αν έχει διαρροές σε λάδια ή ψυκτικό υγρό.

Το σύστημα παροχής καυσίμου ελέγχεται επίσης με εξονυχιστική λεπτομέρεια, ενώ πριν δοθεί το ΟΚ για να προχωρήσει η ενσωμάτωσή του σε ένα αυτοκίνητο περνάει αρκετές ώρες πάνω στον πάγκο όπου γίνονται και οι τελευταίες δοκιμές και ρυθμίσεις. Η όλη διαδικασία συντονίζεται από ένα σύστημα ελέγχου που ονομάζεται AMG Trace System, το οποίο παρέχει πληροφορίες από τις πιο μικρές (όπως για παράδειγμα την ροπή που θα έχει η κάθε βίδα ανάλογα το σημείο που βρίσκεται) μέχρι την στάθμη των υγρών αλλά και τα επίπεδα των ανοχών στα υλικά που γίνονται αποδεκτά.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close