NEA

Το Dodge Challenger SRT Demon μπορεί να καίει και αγωνιστική βενζίνη [vid]

Ο… δαίμονας της Dodge θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Νέας Υόρκης και είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα καταναλώνει «αγωνιστική» βενζίνη…

Στην περίπτωση που δεν το γνωρίζετε δεν υπάρχει σε όλα τα μέρη του κόσμου διαθέσιμη η γνωστή σε εμάς «κατοστάρα» βενζίνη, πόσω μάλλον η αγωνιστική των 100+ οκτανίων. Σε μία κίνηση εντυπωσιασμού η Dodge θα προσφέρει την δυνατότητα της λειτουργίας του Hemi των 6,2 λίτρων με την σπέσιαλ βενζίνη και χάρη στα μεγαλύτερα μπεκ και την διπλή αντλία καυσίμου (σε σχέση με το απλό Hellcat, το όλο πακέτο θα προσφέρεται και ως κιτ).

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την καύση με υψηλά οκτάνια από έναν διακόπτη με την ένδειξη HO (High Octane) στο ταμπλό, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχει ένα ρεζερβουάρ (δηλ. όσο ανακατεύεται η νορμάλ βενζίνη με την 100+ η οποία μπορεί να είναι και φουλ μέχρι το επόμενο γέμισμα. Στην περίπτωση που το σύστημα κρίνει πως η ποιότητα καυσίμου δεν είναι «δυνατή» τότε υπάρχει προειδοποίηση για τον οδηγό να επιστρέψει στην «κανονική» βενζίνη.

Τώρα, για πιο λόγο το σύστημα δεν αναγνωρίζει αυτόματα τα οκτάνια και να «γυρίζει» αυτόματα από τα 91 στα 100+ (ή το αντίστροφο), υπάρχει μία εξήγηση. Βλέπετε, στις ΗΠΑ όπου η νορμάλ βενζίνη είναι στα 91 οκτάνια (αν δεν κάνω λάθος εκεί η υψηλότερη είναι τα 97), αρέσουν κάτι τέτοια τρικ «αλά Fast&Furious», ωστόσο είναι ένα θεματάκι που θα βρίσκει κανείς την «αγωνιστική» βενζίνη…

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close