NEASMS

Dodge Challenger SRT Demon: Ο δαίμονας της ασφάλτου έχει 840 άλογα [vid]

Ένα από τα πιο brutal αυτοκίνητα που έχουμε δει τελευταία παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Προσέξτε, «0-96» αλά dragster σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα!

Την ώρα που στην Ελλάδα αγιάζουμε την ηλεκτροκίνηση (λες θα γεμίσει από του χρόνου ο τόπος όλος) ή δαιμονοποιούμε την πετρελαιοκίνηση (λες και έχει εκδοθεί θανατική ποινή για αύριο κιόλας), στις ΗΠΑ λατρεύουν τα γκάζια και τους… δαίμονες. Όπως αυτόν που παρουσίασε η Dodge και που βασίζεται στο Challenger SRT Hellcat με έναν αναβαθμισμένο turbo κινητήρα στα 6.200 κ.εκ. με την απόδοση να έχει ανέβει από τα 707 στα 840 άλογα.

Η αυξημένη ισχύς οφείλεται σε διάφορες αναβαθμίσεις (μεγαλύτερος μηχανικός υπερσυμπιεστής 2,7 λίτρων, αύξηση πίεσης από τα 11,6 στα 14,5 psi, κόκκινο στις 6.500 σ.α.λ., νέα πιστόνια, εκκεντροφόροι και βαλβίδες, δύο μεγαλύτερης πίεσης αντλίες βενζίνης, νέο σύστημα ψύξης με αρωγό το air-condition κ.α., ώστε να μιλάμε για ένα δαίμονα της ασφάλτου. Κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από την τεράστια εισαγωγή αέρα στο καπό με την επιτάχυνση των 0-96 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 2,3 δευτερόλεπτα και το 0-400 μέτρα να ολοκληρώνεται σε 9,65 δλ. με ταχύτητα εξόδου στα 225 χλμ./ώρα!

Το Demon θα κατασκευαστεί σε 3.000 αυτοκίνητα για τις ΗΠΑ και 300 για τον Καναδά, ενώ ανάλογα με την ζήτηση ίσως να υπάρξει και συνέχεια. Η τιμή θα είναι περίπου στις 100.000 δολάρια…

Το Dodge SRT Demon έχει και πολλά άλλα ενδιαφέροντα «dragster» στοιχεία, όπως την δυνατότητα να καταναλώνει 100+ οκτανίων βενζίνη και στο πρόγραμμα Demon Crate (στις ΗΠΑ η νορμάλ αμόλυβδη είναι στα 91 οκτάνια). Όπως και στο Hellcat υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, το πρώτο που περιορίζει την ισχύ στους 500 ίππους καιτο δεύτερο που ξεδιπλώνει την ισχύ των 808 ίππων με κανονική αμόλυβδη και τα 840 με την υψηλής απόδοσης βενζίνη. Επίσης, η Dodge λέει πως το Demon μπαίνει στο βιβλίο ρεκόρ Γκίνες ως το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που μπορεί να σηκώσει τους μπροστινούς του τροχούς λόγω των 1,8g (η μεγαλύτερη επιτάχυνση που υπάρχει αυτή την στιγμή σε αυτοκίνητο παραγωγής και πάντα σύμφωνα με τους Αμερικανούς είναι κατά 40% μεγαλύτερη από του Hellcat).

Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων έχει βελτιωθεί (με νέο μετατροπέα ροπής και «κλείδωμα» στις 2.350 σ.α.λ. για ιδανική εκκίνηση), υπάρχουν σπέσιαλ λάστιχα της Νitto, υπάρχει Drag Mode που αφήνει το ESP ενεργοποιημένο για λόγους ασφαλείας (όχι όμως και το traction control), σύστημα ελέγχου αναπήδησης των πίσω τροχών, σύστημα line-lock για τέλεια burnout (όπως στην Mustang), ενώ υπάρχει και κόφτης στις 400 περιστροφές των ελαστικών ώστε να μην μείνουν μόνο τα λινά…

Για να πέσει το βάρος κατά 100 κιλά (από την διαβολόγατα Hellcat) στην θέση του πίσω καθίσματος υπάρχει ένα δίχτυ συγκράτησης για δύο κράνη, έχουν γίνει πολλές περικοπές για ακόμη μεγαλύτερη δίαιτα, αλλά αν κάποιος επιθυμεί τις πίσω θέσεις η Dodge δεν έχει καμία αντίρρηση να τα τοποθετήσει ξανά με κόστος 1 δολάριο (πρόκειται για συμβολικό ποσό). Αξιοσημείωτο είναι πως υπάρχει το Valet Mode που περιορίζει τις στροφές στις 4.000 (π.χ. αν χρειαστεί να το δανείσετε), ενώ υπάρχει και Eco Mode, προφανώς για να μας δείξουν πως ένας δαίμονας μπορεί να έχει και τις καλές του μέρες…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close