NEA

Η νέα BMW M4 CS έχει 460 άλογα!

Έως τα μέσα του 2018 η σπέσιαλ M4 CS θα παραχθεί σε κάτι περισσότερο από 3.000 μονάδες με το κάθε αυτοκίνητο να κοστίζει στην Γερμανία 116.900€, περίπου 40 χιλιάρικα περισσότερα από την βασική Μ4 και 30 χιλιάρικα από την Competition Package.

Η έκδοση Club Sport (CS) της εκρηκτικής BMW M4 τοποθετείται ανάμεσα στην βασική με τα 431 άλογα και την πιο απόλυτη GTS με τα 500 άλογα, δίχως να ξεχνάμε και την εκδοχή με το Competition Pack (με τα 450 άλογα). Εδώ η CS παραθέτει την πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησης με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (265/35 R19 εμπρός και 285/30 R20 πίσω).

Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός V8 όπου για την περίσταση αποδίδει 460 ίππους και με το διπλόδισκο κιβώτιο M-DCT έχει το 0-100 σε 3,9 δλ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα (με στάνταρ το Μ Driver’s Package). Σύμφωνα με την BMW η Μ4 CS «γυρίζει» το Ring σε 7:38’’, πράγμα που σημαίνει πως είναι μόλις 10 δλ. πιο αργή από την hardcore και πανάκριβη GTS, αλλά είναι 14 δλ. ταχύτερη από την απλή M4 με αυτόματο κιβώτιο.

Στιλιστικά η M4 CS ξεχωρίζει από στοιχεία που έχουν υιοθετηθεί από την GTS, όπως είναι το καπό από ανθρακονήματα, ο πίσω διαχύτης, ενώ το carbon σπόιλερ εμπρός και η μικρή αεροτομή είναι στοιχεία που κάνουν πρώτη φορά την εμφάνισή τους στην CS. Το βάρος της είναι κατά 32 κιλά χαμηλότερο από την βασική έκδοση χάρη στην χρήση ελαφρών υλικών σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ανάλογος racing αέρας δίχως ωστόσο να απουσιάζει κάτι από πλευράς άνεσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Αυτοκίνητο χωρίς συγκεκριμένο σκοπό ύπαρξης… ποτ – πουρί από άλλες εκδόσεις (αναμάσημα κινητήρων και σχεδιαστικών μορφών) και ιδού ένας τρόπος για να “βγάλεις” χωρίς κόπο εύκολο – και περισσότερο – χρήμα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button