NEAΔΙΑΦΟΡΑ

Jaguar Land Rover: «Οι ντίζελ πρέπει να επιβιώσουν»

Ο Ralf Speth, o διευθυντής του ομίλου JLR υπεραμύνθηκε των ντίζελ κινητήρων και εν ολίγοις κατηγόρησε όσους έχουν στραφεί ενάντια σε αυτή την κατηγορία…

Προφανώς, ο κύριος Ralf Speth ίσως να ξέρει κάτι παραπάνω αφού μιλώντας στο βρετανικό Autocar είπε πως η JLR θα κάνει πολλά για να προβάλλει και να εξελίξει την τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων. «Η τελευταία γενιά των ντίζελ είναι βελτιωμένη για τις εκπομπές ρύπων, την απόδοση, τα μικροσωματίδια. Οι ντίζελ είναι καλύτεροι για το περιβάλλον σε σχέση με τους βενζίνης… οι ντίζελ πρέπει να έχουν μέλλον».

Βέβαια, όλα αυτά ο Speth τα λέει και για να υπερασπιστεί τα μοντέλα Jaguar Land Rover αφού στην Βρετανία και ειδικότερα στο Λονδίνο υπάρχει μεγάλο θέμα με την κυκλοφορία των ντίζελ οχημάτων. Οι ντίζελ έχουν τα θέματα τους με τα NOx, αλλά και οι turbo βενζίνης δεν πάνε πίσω αφού πλέον διαθέτουν και έξτρα φίλτρο μικροσωματιδίων, όπως ο νέος PureTech της PSA και ο TSI της VW.

Βλέπετε, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε τεράστια αναστάτωση. Από την μία υπάρχει μεγάλη πίεση στην Ευρώπη με την εκπομπή ρύπων, από την άλλη το dieselgate σε συνδυασμό με τον αυστηρότερο μέσο όρο CO2 ανα στόλο «ώθησε» κατά μία έννοια την ηλεκτροκίνηση. Όταν οι πωλήσεις στην Κίνα είναι πλέον συγκρατημένες, στην Γερμανία έπεσαν περίπου στο 8% και όταν έχει στοχοποιηθεί το ντίζελ (όχι άδικα, αλλά αναμφίβολα σε υπερβολικά βαθμό που εγείρει ζητήματα αφέλειας έως σκοπιμότητας).

Και κάπου εδώ έρχονται δημοσιεύματα στο «ελληνικό διαδίκτυο» που μιλούν για ξαφνικό θάνατο των ντίζελ ή για την διακοπή της εξέλιξής τους. Το ιδανικό θα ήταν να κυκλοφορούσαμε όλοι με ηλεκτροκίνητα οχήματα μηδενικών ρύπων. Ωστόσο, το ιδανικό συνήθως δε ανταποκρίνεται στον πραγματικό κόσμο, τουλάχιστον όχι έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα. Για αυτό ας μην γράφουμε ότι να ΄ναι…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Να και ένας που τα γράφει καλά, όχι όπως τα ζώα στο Autotriti.gr που τρομοκρατούν τον κόσμο με τα ηλίθια άρθρα τους

  2. Τελικα τι θα γινει ομως ?Δεν εχει ξεκαθαριστει,στην Αθηνα πλεον και τα Euro5 να θεωρουνται παλαια?ο καταναλωτης να προβει σε αγορα?ολοι λενε και ξελενε,τι εχω καταλαβει και Euro7 να παρεις θα εχεις απαγορευση?τι πολεμος ειναι αυτος ? δεν τον καταλαβαινω,τελικα θα υπαρχουν στο μελλον?Οι θα μεινουν μονο οι κινητηρες βενζινης?Αυτην την απορια την χρωσταει και το υπουργειο περιβαλλοντος να δωσει μια απαντηση στον καταναλωτη,θα το θεσω οσο απλα γινεται αν καποιος παρει ενα diesel καινουργιο οχι εισαγωγης και euro 4 μιλαμε συγχρονης τεχνολογιας θα φοβαται στο μελλον για extra χαρατσι?η πληρης απαγορευση?.Και ενα που θελω να πω μπραβο κυριε Μαρινοπουλε παρακολουθησα καποια αρθρα σας και νιωθω οτι ειστε ενα απο τους καλυτερους της αυτοκινησης στην Ελλαδα που ενημερωνει τον κοσμο γενικα για τις εξελιξεις των μεκ και επισης για αλλα αρθρα που αφορουσαν το μελλον των ντιζελ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!