Για όσους αναζητούν ένα κάμπριο με καλούς χώρους, οικονομικό κινητήρα και στιλ που να περισσεύει, τότε προχωρήστε ελεύθερα…
Το μικρότερο μοντέλο της DS, του premium σήματος της Citroen, βασίζεται στο σασί του C3 και είναι αποκλειστικά τρίθυρο με μήκος που δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα. Το ξεχωριστό ντιζάιν είναι το μεγαλύτερο ατού κάθε DS και στην περίπτωση του κάμπριο την διαφορά κάνει η υφασμάτινη οροφή που σύρεται και κατεβαίνει στα δύο σταθερά και μεταλλικά τόξα της οροφής.
Η αναδίπλωση γίνεται και εν κινήσει ενώ με το παρατεταμένο πάτημα του διακόπτη που βρίσκεται στην πλαφονιέρα, η οροφή μαζεύεται πίσω τέρμα και μαζί με το κρύσταλλο μαζεύεται πάνω από το χώρο του πορτμπαγκάζ. Ο οποίος παραμένει αμετάβλητος σε χωρητικότητα (στα 225 λίτρα, καλή τιμή για κάμπριο), χωρά αρκετούτσικα πράγματα, αλλά το άνοιγμα του είναι αρκετά στενό (όπως και στην περίπτωση του Mini Cabrio), ενώ ένα σημείο που λογικά δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί είναι η έλλειψη ορατότητας προς τα πίσω όταν η οροφή είναι τέρμα κατεβασμένη.
photos: nmarinopoulos
Σε σχέση με ένα κανονικό κάμπριο, τα δύο σταθερά τόξα μπορεί να μετριάζουν εν μέρει την ανοιχτή απόλαυση, αλλά δίχως να την επισκιάζουν. Κάθε άλλο, στο DS3 Cabrio μπορείς χαρείς σε μεγάλο βαθμό τόσο το αεράκι, όσο και την θέα προς τα άστρα. Μάλιστα, τα δύο τόξα διασφαλίζουν την άψογη εφαρμογή της οροφής και την σταθερότητα της στις υψηλές ταχύτητες δίχως να «μπαλονιάζει», ενώ δυσκαμψία του πλαισίου θα μπορούσε να είναι κάπως καλύτερη, κάτι όμως που δεν θα αντιληφθεί ο «απλός» οδηγός και που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τα ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Η απόσβεση της ανάρτησης είναι αποτελεσματική, οι κλίσεις στις στροφές φυσιολογικές, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, όπως και η ηχομόνωση της καμπίνας, ενώ το απόβαρο του κάτι παραπάνω από τον τόνο αποτελεί σύμμαχο του τρικύλινδρου 1.200άρη PureTech. Ο οποίος στην ατμοσφαιρική του εκδοχή αποδίδει 82 άλογα και για τα κυβικά του κινεί με αξιοπρέπεια το αμάξωμα και πάνω από όλα οικονομία μιας και η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα/100 χλμ.
Κατά τα υπόλοιπα δεν υπάρχουν διαφορές από το κλειστό DS3 με το ταμπλό να είναι πανομοιότυπο, ενώ σημειώστε πως οι πίσω χώροι αρκούν για δύο σχετικά μικρόσωμους επιβάτες. Εν κατακλείδι και για όσους ενδιαφέρονται περισσότερο για κάμπριο βόλτες και λιγότερο για επιδόσεις, το DS3 Cabrio της δοκιμής μας κοστίζει 17.045 ευρώ και με υπερπλήρη εξοπλισμό αποτελεί ίσως την καλύτερη και πιο συμφέρουσα επιλογή από το μικρότερο Fiat 500C και το ακριβότερο MINI One Cabrio.
Περισσότερες δοκιμές μοντέλων DS-CITROEN
DS 3 1.2 PureTech 82 – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.199 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 75,0 x 90,5 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός εγκάρσια/τρικύλινδρος | |||
Ισχύς | 60 kW (82 PS) /5.750 rpm | |||
Ροπή | 118 Nm (12,0 kgm) / 2.750 rpm | |||
Τροφοδοσία | Ατμοσφαιρικός με ψεκασμό πολλαπλών σημείων | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 12,5 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 172 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 6,9 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 4,3 / 4,9 / 5,8 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 50 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 724 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | |||
Εκπομπή CO2 | 112 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 5 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας με διαμήκεις βραχίονες | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Michelin Energy Saver, 195/55 R16 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 3.954 x 1.715 x 1.458 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1.465/1.467 mm | |||
Μεταξόνιο | 2.464 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 245 lt | |||
Απόβαρο | 1.030 kg | |||
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 17.045€ |