NEA

Με 600 άλογα και πισωκίνητη… τετρακίνηση η νέα BMW M5

Η παρουσίαση της νέας BMW M5, με τα πάνω από 600 άλογα και τα περισσότερα από 700 Nm έχει μπει στην τελική της ευθεία και η βαυαρική εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα πως η κορυφαία έκδοση της business λιμουζίνας της θα είναι, για πρώτη φορά στην ιστορία της, τετρακίνητη.

Το xDrive της M5 είναι στα βασικά του σημεία ίδιο με αυτό των άλλων τετρακίνητων μοντέλων της BMW, ενώ θα συνδυάζεται με τον 100% μπλοκέ που έχουν τα M μοντέλα. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα εξελιγμένο λογισμικό που επιτρέπει τον προσδιορισμό του συντελεστή τριβής και στους δύο άξονες, γεγονός που επιτρέπει στους μηχανικούς της BMW να μην κάνουν λόγο για ρύθμιση αλλά για πρόβλεψη.

Μια πρόβλεψη που συνδυάζεται με συνολικά 5 προγράμματα οδήγησης, το κανονικό και το MDM, καθώς και τα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρόγραμμα ευστάθειας απενεργοποιημένο.

Οι περισσότεροι οδηγοί δεν θα χρειαστούν κάτι παραπάνω από το MDM, που επιτρέπει, πριν την επέμβαση, τις πλαγιολισθήσεις, ενώ η περισσότερη ροπή καταλήγει στον πίσω άξονας. Με το πρόγραμμα 2WD φτάνει όλη στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η νέα M5 να είναι κλασικό πισωκίνητη όπως προαναφέραμε. Εδώ ο οδηγός θα πρέπει να ξέρει το κάνει, μιας και οι 600+ που καταλήγουν στους πίσω τροχούς χρειάζονται απαραίτητα εμπειρία και γνώση. Παρά τους μεγάλους τροχούς πλάτους 285 χιλιοστών και του φουλ μπλοκέ διαφορικού.

Κατά τα άλλα το σύστημα διεύθυνσης θα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, το αυτόματο κιβώτιο δεν θα είναι το κλασικό 7άρι διπλού συμπλέκτη της M Gmbh, αλλά ένα καινούργιο με μετατροπέα ροπής, 8 σχέσεις και ταχύτατες αλλαγές. Ο κινητήρας θα είναι και πάλι ο V8 των 4.400 κ.εκ., με καινούργια διπλά turbo, νέο σύστημα εισαγωγής αέρα και βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Με όλα αυτά το 0-100 αναμένεται να είναι γύρω στα 3,5 δευτερόλεπτα και το 0-200 σε λιγότερα από 10,0.

Για να επιτευχθούν αυτές οι τιμές η οροφή της νέας M5 αλλά και τα γρανάζια του πίσω μπλοκέ διαφορικού θα είναι από ανθρακόνημα, ενώ στη μείωση του βάρους βοηθά και η απουσία της τετραδιεύθυνσης αλλά και του συστήματος μείωσης των κλίσεων που υπάρχουν στο τρέχον μοντέλο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!