NEA

O υπέροχος κόσμος της Mercedes-AMG Project One!

H γερμανική εταιρία αποφάσισε να δημοσιεύσει μία εικόνα με το τεχνολογικό DNA της hyper κατασκευής της επιβεβαιώνοντας τις φήμες για tech-DNA από την Formula 1!

Με αφορμή τα 50α γενέθλια της AMG στο παρασκήνιο του 24ώρου αγώνα στο Nurburgring, η Mercedes αποκάλυψε την παραπάνω πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα για το Project One που δείχνει πως η καρδιά του συστήματος είναι ένας V6 τούρμπο στα 1.600 κ.εκ. που είναι ίδιων προδιαγραφών με εκείνον του μονοθεσίου του Lewis Hamilton την περίοδο του 2015. Η θερμοδυναμική απόδοση του μοτέρ είναι στο 43%, ενώ έχουν γίνει όλες οι μετατροπές (στρόφαλος, πιστόνια, μπιέλες, ηλεκτρονικά) ώστε το αυτοκίνητο να κινείται φυσιολογικά στους δρόμους.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της AMG, τον Tobias Moers, το μοτέρ λειτουργεί απροβλημάτιστα έως τις 50.000 χιλιόμετρα, ενώ κάπου εκεί απαιτείται μία βαριά ανακατασκευή. Προσέξτε, εδώ μιλάμε για ένα πολύστροφο μοτέρ με κόφτη στις 13.500 σ.α.λ. και ρελαντί κάπου στις 4.000 σ.α.λ.! Εδώ ο V6 υποβαστάζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος αποδίδει 80kW (109 ίππους) και σκοπός του είναι να περιστρέφει τον στροβιλοσυμπιεστή σε μόνιμη βάση, ενώ ο δεύτερος των 120kW (163 ίπποι) είναι συνδεμένος κατευθείαν στον στρόφαλο.

Υπάρχουν ακόμη δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στον μπροστινό άξονα που προσφέρουν καθαρή ηλεκτροκίνηση για περίπου 24 χιλιόμετρα, ενώ περίπου 100 κιλά από το συνολικό απόβαρο αντιστοιχούν στις μπαταρίες που βρίσκονται στο κέντρο του αυτοκινήτου και προέρχονται απευθείας από το μονοθέσιο (με την διαφορά πως είναι τετραπλάσιες σε σχέση με εκείνες της Mercedes F1 W06 Hybrid). Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, τo όλο σύστημα πρόωσης ζυγίζει περίπου 420 κιλά, ενώ το συνολικό βάρος αναμένεται να μην ξεπερνά τα 1.315 κιλά.

Έτσι, το Project One με πέντε συνολικά κινητήρες που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στην κίνηση του αυτοκινήτου θα αποδίδουν συνολικά πάνω από 1.000 άλογα με την μετάδοση να περνά κατά βάση στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Θα υπάρχουν κεραμικά δισκόφρενα με φαρδιά λάστιχα διάστασης 335, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το hypercar της Mercedes θα κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη με τα 275 αυτοκίνητα που προβλέπονται έως το 2020 να έχουν ήδη πωληθεί!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!