NEA

Επίσημα το Citroen C3 Aircross – Στην Ελλάδα το Νοέμβριο [vid]

Το C3 Aircross είναι το νέο και μικρότερο SUV της Citroen, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο κοινό της Φρανκφούρτης, ενώ αναμένεται στην ελληνική αγορά το Νοέμβριο για να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Renault Captur…

Σχεδιαστικά το νέο C3 Aircross υιοθετεί την σύγχρονη άποψη των C3 και C4 Cactus, ενώ διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία όπως είναι οι νέοι προβολείς, οι τετράγωνοι προβολείς στον μπροστινό προφυλακτήρα και η απουσία των γνωστών air bumps. Ουσιαστικά πρόκειται για τον αντικαταστάτη του C3 Picasso (τα MPV πλέον μετουσιώνονται σε SUV) και για να έχετε μία εικόνα το C3 Aircross είναι περίπου 1,5 εκατοστό μακρύτερο από το Nissan Juke και κατά 7,5 εκατοστά ψηλότερο. Σε σχέση με ένα απλό C3 η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 20 χλστ. μεγαλύτερη.

Το χαριτωμένο αμάξωμα, το οποίο μάλιστα προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης και αρκετές νέες αποχρώσεις, συνδυάζεται και με ένα εξίσου νεανικό σαλόνι με αρκετούς χώρους και βελτιωμένα υλικά. Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται μία οθόνη αφής 7 ιντσών (με Android Auto και Apple Car Play) η οποία λειτουργεί ως το κέντρο του infotainment, υπάρχει σύστημα head-up display, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά τον διαμήκη άξονα έως και 150 χιλιοστά.

Επίσης, η Citroen έδωσε μεγάλη έμφαση και στην πρακτικότητα, εξασφαλίζοντας από 410 έως 520 λίτρα για το πορτμπαγκάζ (ανάλογα με την θέση της συρόμενης σειράς καθισμάτων), ο οποίος μάλιστα μπορεί να φθάσει έως και τα 1.289 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Υπάρχει επίσης και η δυνατότητα του διπλού πατώματος στον χώρο των αποσκευών, στοιχείο που αυξάνει ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Φυσικά υπάρχουν όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης (από το Lane Departure και το αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης μέχρι την ειδοποίηση στα τυφλά σημεία ή το σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού).

Η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από το μικρότερο C3 (τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα) οπότε περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech σε αποδόσεις 82, 110 και 130 ίππων (οι δύο τελευταίες είναι turbo), ενώ υπάρχει και έκδοση diesel 1.6 ΒlueHDi με 100 και 120 ίππους. H κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ υπάρχει το σύστημα βελτιστοποίησης της πρόσφυσης Grip Control με 4 προγράμματα (Sand, All Road, Snow και ESP Off), καθώς και σύστημα υποβοήθησης στις ανηφόρες Hill Descent.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button