Αυτό είναι το νέο Hyundai Kona με νέο ντίζελ στα 1.600 κ.εκ. [vid]

H επίσημη παρουσίαση του νέου SUV της Hyundai έχει προγραμματισθεί για την Φρανκφούρτη ενώ προς το τέλος του έτους αναμένεται το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά…

Με το Kona (και αργότερα η KIA με το δίδυμο Stonic) η Hyundai αποκτά ένα αντίπαλο για άλλα κόμπακτ διαστάσεων SUV όπως είναι τα Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008 κ.α. Αν σας προκαλεί εντύπωση η ονομασία του, είναι επειδή προέρχεται από μία μεγάλη περιοχή στο Μεγάλο Νησί στην Χαβάη, ενώ ανάλογα «χαβανέζικη» είναι η νεανική και δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος με την εντυπωσιακή μάσκα, τους λεπτούς προβολείς, τα επίσης πίσω ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα, τα πλαστικά γύρω από το αμάξωμα κ.α.

Η Hyundai δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον υπερπλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου που περιλαμβάνει μια μεγάλη (από 5’’ έως 8’’) υπερυψωμένη οθόνη στην κεντρική κονσόλα που υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, 4G, συστήματα τηλεματικής, κάμερα οπισθοπορείας κ.α.

Μακριά είναι και η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης όπως είναι η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone, τα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), High Beam Assist (HBA και Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision Warning (BCW), Rear Cross-Traffic Collison Warning (RCCW), τα οποία θα χρησιμοποιούν ένα σύνολο από κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες για την λειτουργία τους.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,165 μέτρα, το πλάτος στα 1,800 μέτρα και το ύψος στα 1,550 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων που είναι μακρύτερο κατά 7 εκ. από του Juke προμηνύει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Το πορτμπαγκάζ θα έχει χωρητικότητα στα 361 λίτρα ενώ θα υπάρχει και διπλό «δάπεδο» για τον χώρο φόρτωσης που θα διευκολύνει την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων, όπως ποδήλατα κ.α.

Το Kona βασίζεται σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο (αυτό του i30, το KIA Stonic πατά πάνω στου Rio), με την Hyundai να τονίζει την ειδική σχεδίαση για να χωρέσει η τετρακίνηση (όπου υπάρχει), τη νέα διάταξη της ανάρτησης και το διαφορετικό σύστημα εξάτμισης, δίχως να υπάρχει ψηλό τούνελ μετάδοσης και να μην επισκιάζεται ο χώρος για τους επιβάτες. Επίσης, θα υπάρχει μία ειδική έκδοση του Kona με την ονομασία Iron Man με πολύ πιο «επιθετικό» στιλ, φαρδύτερο αμάξωμα, πιο εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, ματ βαφή, εμβλήματα με τον Iron Man και off road ελαστικά 19’’.

Στην βάση της γκάμας των κινητήρων βρίσκεται ο 3-κύλινδρος turbo T-GDI με 120 άλογα, 172 Nm ροπής και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (0-100 σε 12 δλ., τελική ταχύτητα στα 181 χλμ./ώρα), ενώ η ισχυρότερη έκδοση 1.6 T-GDI με 177 άλογα και αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (0-100 σε 7,7 δλ., τελική 210 χλμ./ώρα) συνδυάζεται με τετρακίνηση.

Επίσης, στα μέσα του 2018 θα λανσαριστεί και μία νέα έκδοση diesel στα 1.600 κ.εκ. με ισχύ στα 115 και 136 άλογα στην Auto 4WD έκδοση (περισσότερα διαβάστε εδώ). Φήμες αναφέρουν και μία ηλεκτροκίνητη έκδοση για αργότερα που θα έχει αυτονομία κοντά στα 400 χλμ.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close