NEAΔΙΑΦΟΡΑ

5 πράγματα που θα ήθελες να γνωρίζεις για την μοναδικότητα της Pagani

Η εταιρία του Horacio Pagani κατασκευάζει μερικά από τα πιο εξωτικά αυτοκίνητα και δικαιολογημένα έχει περάσει στο πάνθεον της αυτοκίνησης…

1 Ο Αργεντίνικης καταγωγής Horacio Pagani μετακόμισε στην Ιταλία σε πολύ νεαρή ηλικία και ασχολήθηκε με την αυτοκινητοβιομηχανία μετά από σύσταση του αείμνηστου Juan Manuel Fangio. Ο Pagani έπιασε δουλειά στην Lamborghini ως αρχιμηχανικός και είχε εμπλοκή στην εξέλιξη της απίστευτης Countach. Είχε διαπιστώσει από τότε την σημαντικότητα των ανθρακονημάτων στα supercars και σύστησε την πρωτογενή κατασκευή κάρμπον εξαρτημάτων. Η Lamborghini αρνήθηκε λέγοντας πως η Ferrari δεν είχε κάτι ανάλογο και μετά από μία έντονη διαφωνία ο Pagani έφυγε, αγόρασε το δικό του «κλίβανο» το 1987 και ξεκίνησε την Modena Design που έφτιαχνε εξαρτήματα για την Formula One και εταιρίες όπως η Daimler, η Ferrari και η Aprilia.

2 Οι κοχλίες που χρησιμοποιούνται στην Huayra κοστίζουν όσο μία Porsche 911. Και αυτό διότι κάθε μεγάλη βίδα που υπάρχει είναι κατασκευασμένη από υψηλής καθαρότητας τιτάνιο και κάθε μία φέρει το λογότυπο της εταιρίας ώστε να πιστοποιείται η γνησιότητα της. Κάθε τέτοια βίδα κοστίζει περίπου 80 δολάρια και αν σκεφτείτε σε κάθε Huayra υπάρχουν 1.400 τέτοιες βίδες τότε μπορείτε να υπολογίσετε το κόστος που φτάνει όσο μία βασική 911.

3 Η Huayra με τους ιδιότυπους καθρέπτες χρησιμοποιεί πτυσσόμενα flaps στο πίσω μέρος για να επιβραδύνει. Αν και τα περισσότερα supercar διαθέτουν μία μικρή ή μεγάλη πτέρυγα στο πίσω μέρος, η Pagani το πήγε ένα βήμα μακρύτερα επιλέγοντας την χρήση flaps (μπροστά και πίσω). Η κλίση τους εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους όπως είναι η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η γωνία του τιμονιού, η θέση του γκαζιού κ.α. βελτιστοποιώντας ανάλογα το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο (downforce).

4 Καμία Pagani Zonda που έχει κατασκευαστεί από το 1999 έως το 2001 δεν έχει πάρει άδεια κυκλοφορίας για τις ΗΠΑ. Είναι η μοναδική Pagani που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ (δεν μιλάμε για track-only έκδοση όπως η Zonda R). Ένας από τους λόγους είναι πως ποτέ δεν παραχωρήθηκε μία Zonda στον οργανισμό NHSTA για αξιολόγηση, ενώ από τη άλλη δεν ανταποκρίνεται στις εκεί εκπομπές ρύπων, στις προδιαγραφές προβολέων κ.α. 2 Απαιτούνται 24 ώρες μόνο και μόνο για να φτιαχτεί το σήμα της Huayra. Η λεπτομέρεια και η προσοχή που απαιτείται σε κάθε Pagani αποτυπώνεται μέχρι και στο σήμα του αυτοκινήτου.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close