NEA

Γιατί η Audi σταματά τις πωλήσεις των Α4, Α5, S4 & S5 στην Ευρώπη;

Η προσωρινή διακοπή θα κρατήσει περίπου δύο μήνες ώσπου να υπάρξουν κάποιες βελτιώσεις στην τυποποιημένη κατανάλωση, όπως αποκάλυψε το αυστραλιανό Motoring…

Το πρόβλημα οφείλεται σε μία απόκλιση της τάξεως του έως 0,2 λίτρου ανά 100 χιλιόμετρα σε ότι αφορά στις τυποποιημένες καταναλώσεις κατά τον κύκλο NEDC. Στην περίπτωση των A4 & A5 το ζήτημα έχει να κάνει με τον 2.0 TFSI που χρησιμοποιεί ένα νέο mild-hybrid τύπου start-up το οποίο τελικά αντί να βελτιώνει την κατανάλωση αποδείχτηκε πως την χειροτερεύει στις εργαστηριακές μετρήσεις.

Όχι όμως και στις πραγματικές, ενώ εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως ο κύκλος RDE δεν αντικαθιστά τον NEDC, αλλά τον συμπληρώνει. Όσον αφορά στα S4 & S5 το θέμα αφορά σε επαναμέτρηση των εκπομπών CO2 και στην αναβάθμιση του software του κινητήρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!