NEASMS

Σάλος με τα προβλήματα αξιοπιστίας της Alfa Romeo Giulia στις ΗΠΑ

Στις ΗΠΑ έχει γίνει ένας μικρός σάλος με τα πολλά προβλήματα που έχουν παρουσιάσει διάφορα μοντέλα Giulia και μάλιστα στις δοκιμές περιοδικών και sites. Τουλάχιστον έτσι λένε οι Αμερικάνοι…

Το αμερικανικό roadandtrack.com είχε αναρτήσει μια ολόκληρη αναφορά πάνω από 3.000 λέξεις(!) για το πώς ο μεγαλύτερος εχθρός της Alfa Romeo είναι ο ίδιος της ο εαυτός και τα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε σε μία Giulia Quadrifoglio. Στην αναφορά αυτή σημειώνει σε ένα σημείο και το Jalopnik αναφέρει πως υπάρχουν πολλές αναφορές από πελάτες Giulia με πολλά προβλήματα. Η βρετανική Sunday Times είχε δοκιμάσει τρία αυτοκίνητα που παρουσίασαν δυσλειτουργίες, το Pistonheads σημείωσε πως μία Giulia σταμάτησε να λειτουργεί στην διάρκεια ενός συγκριτικού τεστ απέναντι στις Mercedes και BMW. Το ίδιο συμβάν αντιμετώπισε και το Motor Trend. Λέτε να υπάρχει κάποια σκοπιμότητα με στόχο την ιταλική εταιρία; Η οποία όμως δεν ανήκει στον όμιλο FIAT-Chrysler;

Όπως και να έχει όλα αυτά τα δημοσιεύματα και τα γεγονότα έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα το γόητρο της Alfa Romeo (τουλάχιστον στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού) που με αξιώσεις θέλησε να χτυπήσει στα ίσα την BMW και την Mercedes. Αν ισχύουν όλα αυτά και δεν πρόκειται για… προπαγάνδα είναι πραγματικά πολύ κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο για ένα πραγματικά εξαιρετικό αυτοκίνητο που όσο το είχαμε στην διάθεσή μας (για μία εβδομάδα) δεν μας παρουσίασε τα παραμικρό πρόβλημα. Πάντως, το θέμα έχει πάρει μεγάλη έκταση αναγκάζοντας τον επικεφαλή της Alfa Romeo και Maserati, τον Reid Bigland, να πάρει θέση για όλα αυτά τα προβλήματα.

Ο οποίος παραδέχτηκε το πρόβλημα και απάντησε λέγοντας πως μία παρτίδα από Giulia έφυγαν κατευθείαν από το εργοστάσιο, δίχως όμως να γίνει ο νορμάλ έλεγχος από τους dealer και δίχως να γίνουν διάφορα updates του λογισμικού. Αυτό είχε ως συνέπεια να παρουσιαστούν δυσλειτουργίες από τον κινητήρα και το κιβώτιο, μέχρι και το κλείσιμο της ηλιοροφής! Τελικά τα updates έγιναν, αλλά υπάρχουν ακόμη περιπτώσεις που τα προβλήματα συνεχίζονται και μία εταιρία που θέλει να ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά και να αποτινάξει την ρετσινιά του παρελθόντος περί αξιοπιστίας θα πρέπει να καλύψει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα «αδυναμίες τύπου software». Αλλά όλα αυτά συνέβηκαν στις ΗΠΑ δίχως να υπάρχει κάποια αναφορά στην Ευρώπη. Εκτός και αν εσείς γνωρίζετε κάτι…

Πηγή: Road&Track

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button