NEA

Ποιο είναι το Fantasma της Pagani;

Πριν από περίπου 12 χρόνια η Zonda που βλέπετε βγήκε από το εργοστάσιο της Pagani και στη συνέχεια απέκτησε μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία…

Η συγκεκριμένη Zonda είχε αριθμό πλαισίου 53 και ως δεξιοτίμονη είχε προορισμό το γκαράζ ενός Βρετανού πελάτη. Στην συνέχεια εντοπίζεται κάπου στο Hong Kong όπου ενεπλάκη σε ένα ατύχημα που έγινε το 2012 και ευτυχώς δίχως να υπάρξει σοβαρός τραυματισμός για τον Κινέζο επιχειρηματία που την είχε αποκτήσει. Ωστόσο, η Zonda 760 είχε στραπατσαριστεί αρκετά και χρειάστηκε να ταξιδέψει πίσω στα πάτρια εδάφη για να επισκευαστεί.

Στο εργοστάσιο έγινε η επισκευή και επί της ευκαιρίας και λοιπές βελτιώσεις με περισσότερο κάρμπον. Μάλιστα επειδή υπήρξαν πολλές μηχανικές αναβαθμίσεις από την Cinque και την R χρειάστηκε να μετονομαστεί σε 760 SH με παραπομπή στα αρχικά του Κινέζου ιδιοκτήτη. Αργότερα όμως επιλέχθηκε μία πιο wow ονομασία, η Fantasma!

Και σα να μην έφτανα όλα αυτά ο Κινέζος φαίνεται να γλυκάθηκε τόσο που μέσα στην τρέχουσα χρονιά έκανε νέες αναβαθμίσεις (νέο σειραϊκό κιβώτιο στο πρότυπο της Zonda LH – Lewis Hamilton), ακόμη περισσότερο κάρμπον και περαιτέρω μείωση του απόβαρου για καλύτερες επιδόσεις. Κάπως έτσι προέκυψε η Fantasma Evo με τον γνωστό πάντα ατμοσφαιρικό V12 της Mercedes-AMG που θεωρητικά αποδίδει 760 άλογα (κάτι μας λέει πως μπορεί και παραπάνω) με 0-100 κάτω από 3 δλ. και τελική στα 350 χλμ./ώρα. Μια χαρά για ένα supercar που ιστορικά συμπληρώνει σχεδόν μία 20ετία…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close