NEA

H Jaguar XJR575 έχει 575 άλογα!

Η Jaguar έχει ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα XJ στην Βρετανία, ενώ σταδιακά το πανίσχυρο μοντέλο θα φθάσει και στις υπόλοιπες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές…

Αν και πολλοί υποστήριζαν ότι η Jaguar μάλλον θα σταματούσε την σειρά XJ η Βρετανική εταιρία διαψεύδει τους πάντες παρουσιάζοντας επίσημα την ανανεωμένη του έκδοση για το 2018. Και μάλιστα προσθέτει μία πολύ ιδιαίτερη έκδοση, την XJR575 η οποία όπως λέει και το όνομά της διαθέτει 575 άλογα, αρκετές μετατροπές στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη και κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις.

Ο κινητήρας είναι και πάλι ο V8 με κομπρέσορα των 5 λίτρων, ο οποίος έχει ανεβασμένη κατά 25 άλογα ιπποδύναμη σε σχέση με την προηγούμενη κορυφαία ΧJ. H ροπή βρίσκεται στα 700 Νm με τις επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο να είναι καταιγιστικές: 0-100 σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 300 χλμ/ώρα. Αριθμοί που την φέρνουν σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική θέση απέναντι σε σημαντικά μοντέλα του ανταγωνισμού όπως η Mercedes-AMG S65 (0-100 σε 4,3 δλ.) ή την ΒΜW 760Li xDrive (0-100 σε 3,9 δλ.).

Η Jaguar υποστηρίζει ότι το νέο κορυφαίο μοντέλο της σειράς ΧJ θα διατίθεται στο στάνταρ μεταξόνιο και θα υπάρχει σε δύο ειδικές για την περίσταση αποχρώσεις, την Velocity Blue και την Satin Corris Grey. Άλλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις είναι οι νέας σχεδίασης σπορ προφυλακτήρες με μεγαλύτερα ανοίγματα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ανοίγματα στο καπό, πλευρικά “skirts”, πίσω αεροτομή, και ειδικοί μαύροι γυαλιστεροί τροχοί 20 ιντσών.

Αλλά και στο εσωτερικό έχει γίνει σημαντική προσπάθεια να τονιστεί η ιδιαιτερότητα του μοντέλου με εκπληκτικής αισθητικής μπάκετ καθίσματα για οδηγό-συνοδηγοί, εξαιρετικές επιλογές στον διάκοσμο, πολλές ενδείξεις “575” διάσπαρτες σε κάθε σημείο του σαλονιού, καθώς και ένα κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού. Πέρα από την παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης, η Jaguar έκανε ένα περιορισμένο facelift και στην υπόλοιπη σειρά XJ, εστιάζοντας κυρίως στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών όπως το 4G Wi-Fi, μία μεγαλύτερη οθόνη 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα κ.λπ.

Υπάρχουν επίσης και πολλά από τα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως τα Forward Traffic Detection, Lane Keep Assist, Driver Condition Monitor, και  Autonomous Emergency Braking με Pedestrian Detection. Το τελευταίο σύστημα λειτουργεί μεταξύ των ταχυτήτων 5-60 χλμ/ώρα και χάρη στην χρήση δύο καμερών μπορεί να αντιληφθεί τα εμπόδια εμπρός και να αναλάβει το φρενάρισμα μόνο του όταν αναγνωρίσει τον κίνδυνο σύγκρουσης.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button