NEA

Μπορεί μια Bugatti Chiron να φτάσει “πατημένη” μέχρι το Λουτράκι;

Αν υποθέσουμε πως έχετε μία Chiron των 1.500 ίππων και θέλετε να πάτε από Αθήνα στο Λουτράκι θα πρέπει να είστε φειδωλός με το γκάζι να θέλετε να επιστρέψετε δίχως να βάλετε ξανά βενζίνη!

Αν τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους… κ@λους, τότε τι να πει κανείς στην περίπτωση της Chiron που εύλογα καταναλώνει τον άμπακο! Μπορεί στα super cars να εστιάζουμε στις επιδόσεις και στην απόδοση του κινητήρα, αλλά αυτοί που τα οδηγούν γνωρίζουν καλύτερα το θέμα της αυτονομίας και της κατανάλωσης (όχι δα πως δεν τους ζηλεύουμε).

Για παράδειγμα η Bugatti ανακοίνωσε επίσημα την κατανάλωση της Chiron με μια μέση στα 21,4 λίτρα/100 χλμ. (μιλάμε για θεωρητική, όταν της Veyron ήταν στα 23,5) με την εκπομπή CO2 να είναι στα 539 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο! Λογικό ακούγεται για ένα αυτοκίνητο με W16 μοτέρ των 8 λίτρων, απόδοση στα 1.500 άλογα και απίστευτες επιδόσεις για το απόβαρο των 1.995 κιλών.

Στις επιμέρους μετρήσεις η Chiron καίει στον αυτοκινητόδρομο 16,8 λίτρα/100 χλμ, και μέσα στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει στα 35,2 λίτρα/100 χλμ (η Veyron μέσα στην πόλη έκαιγε 29,4 λίτρα/100 χλμ.). Έτσι, με βάση το ρεζερβουάρ των 100 λίτρων που διαθέτει το γαλλικό hypercar, η εταιρία δίνει μία αυτονομία λιγότερη από τα 300 χιλιόμετρα. Αυτά υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης διότι σε πολύ γρήγορη οδήγηση ή στην πίστα υπάρχει περίπτωση το ρεζερβουάρ να αδειάσει σε λιγότερο από ένα τεταρτάκι. Της ώρας, παρακαλώ…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button