NEASMS

Πότε θα κυκλοφορήσει το νέο VW Golf MK8;

Η νέα γενιά θα διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία από το Arteon με την γκάμα να αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου και από mild hybrid εκδόσεις…

Στόχος της VW για το επόμενο Golf είναι η υβριδοποίηση σχεδόν όλων των εκδόσεων με απώτερο στόχο την ηλεκτροκίνηση που κατά τους Γερμανούς θα κορυφωθεί το 2025 (και καλά). Την βάση θα αποτελέσει και πάλι μία αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB που θα εξασφαλίζει μείωση του απόβαρου έως περίπου 70 κιλά, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει mild hybrid εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου που θα «τρέχουν» σε δευτερεύον δίκτυο 48V.

Συγκεκριμένα, στην βάση θα βρίσκεται ο 1.000άρης TSI και ψηλότερα ο 1.5 TSI με την γκάμα των diesel (ω, ναι, το ντίζελ δεν πέθανε ακόμη όπως γράφουν αρκετοί «ειδικοί») θα τοποθετείται ο νέος 1.5 TDI (που θα αντικαταστήσει τον 1.6 TDI). Φυσικά θα υπάρξουν και πιο βαριές υβριδικές εκδόσεις όπως η GTE (που θα συνδυάζει μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα για κίνηση και ως EV), ενώ το e-Golf πιθανότατα θα καταργηθεί αφού θα εγκαινιαστεί μία νέα σειρά ηλεκτρικών με βάση το I.D. Concept, όπως αναφέρει το βρετανικό Auto Express.

Οι διαστάσεις του αμαξώματος θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από του τωρινού μοντέλου για να εξυπηρετείται καλύτερα π.χ. μια οικογένεια, ενώ η σχεδίαση θα είναι πιο δυναμική και θα παραπέμπει στο Arteon. Στο ταμπλό θα υπάρχει νέας γενιάς οθόνη αφής με ακόμη λιγότερους διακόπτες, στάνταρ και μεγαλύτερος πίνακας οργάνων, φωνητικές και ανέπαφες (gesture) έλεγχος εντολών.

Οι πρώτες πληροφορίες αφορούν και στην top έκδοση GTi που θα αποδίδει τουλάχιστον 250 άλογα (το Golf R στα 350) και πιθανότατα θα έχει έναν υβριδοποιημένο δίλιτρο TFSI. Ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα και θα λειτουργεί ως υποβοήθηση στις εκκινήσεις από στάση και στις μικρές ταχύτητες, ενώ παράλληλα θα μπορεί να αναλάβει και το ρόλο ενός booster στις επιταχύνσεις.

Από την άλλη θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως το νέο Golf θα «τρέχει» σε ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό δίκτυο στα 48 V κάτι που θα δώσει μεγάλες δυνατότητες στο αυτοκίνητο για να καλύψει τις απαιτήσεις των πολλών ηλεκτρικών συστημάτων. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε ακόμη και σε μικρότερες εκδόσεις (από την GTi) κινητήρες με ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι» αφού το δίκτυο των 48V θα μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις σε ρεύμα με τον έξτρα ηλεκτροκινητήρα να παίζει το ρόλο γεννήτριας για ανάκτηση ενέργειας.

Τέλος, να πούμε πως εκτός απροόπτου το νέο VW Golf θα κάνει την επίσημα πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2018 με τις πωλήσεις να ξεκινούν τέλος του εν λόγω έτους.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button