NEA

Στην παραγωγή του VW ID Buzz έως το 2022!

Το concept ID Buzz που παρουσίασε φέτος στο Ντιτρόιτ η VW έγινε αποδεκτό με πρωτοφανή ενθουσιασμό από το κοινό, που μέσα από εκατοντάδες e-mails που έστειλε στην εταιρία της ζητούσαν να το φέρει στην παραγωγή…

Και αυτό αποφάσισε να κάνει η VW όπως ανακοίνωσε στο Pebble Beach, φέρνοντας στην αγορά μέχρι το 2022 ένα πολυχρηστικό MVP που θα βασίζεται σε μεγάλο μέρος στις γραμμές και την αισθητική αντίληψη του ID Buzz. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο Dr Herbet Diess, CEO της VW, το νέο microbus θα επιστρέψει στους δρόμους ως ηλεκτρικό όχημα, ανήκοντας στην γκάμα των μοντέλων που ετοιμάζει η εταιρία κάτω από το λογότυπο ΙD. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν για κάθε άξονα) με συνολική ισχύ στα 369 άλογα, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση στο 0-100 να είναι κάτω από τα 5΄΄ ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ/ώρα.

Οι μπαταρίες με τις οποίες εφοδιάζεται είναι ενσωματωμένες κάτω από το δάπεδο προσφέροντας μία αυτονομία που στην παρούσα φάση και με την σημερινή τεχνολογία φθάνει στα 435 χιλιόμετρα. Η σχεδίασή του βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο κλασικό Transporter της δεκαετίας του 1960 με πολλά νέα στοιχεία και ιδιαίτερα εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Παράλληλα έχει και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και από τώρα προβλέπεται  ότι θα ακολουθήσει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας για πέντε χρόνια μετά σε ότι αφορά τον βαθμό της αυτόνομης οδήγησης τον οποίο θα υιοθετήσει.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή και ευρηματική είναι η σχεδίαση στο εσωτερικό, με τιμόνι αφής (όπου πάνω του υπάρχουν οι επιλογές για το αυτόματο κιβώτιο – πολύ έξυπνο!) και την δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τις κινήσεις του οδηγού και ανάλογα να δίνει εντολές στους τροχούς (δεν χρειάζεται δηλαδή να το στρίψεις!). Ενώ οι χώροι είναι τεράστιοι χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 3,3 μέτρων, καθιστώντας το ικανό να μεταφέρει έως και 8 επιβάτες (ή πολλές αποσκευές).

Από τις πολύ χαριτωμένες λεπτομέρειες που ξεχωρίσαμε είναι και τα πεντάλ του φρένου και του γκαζιού, τα οποία έχουν το σήμα το “play” και του “pause” χαραγμένα επάνω τους. Οι Γερμανοί σχεδιαστές έχουν πραγματικά κέφια με αυτό το αυτοκίνητο και αν το μοντέλο κρατήσει κάτι από την φρεσκάδα και την “τρέλα” του συγκεκριμένου πρωτότυπου, τότε θα έχουμε να κάνουμε με μία μεγάλη εμπορική επιτυχία για την VW (ιδίως στην Αμερική).

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button