NEA

Ροκάρει και επίσημα το νέο VW T-Roc [vid]

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Μετά από πολλά teaser το νέο κόμπακτ SUV της VW παρουσιάστηκε και επίσημα για να προστεθεί ως μία ακόμη επιλογή στη νέα τάξη πραγμάτων…

Ποια είναι αυτή; Μα τα κόμπακτ SUV όπου σχεδόν όλοι πλέον οι κατασκευαστές έχουν από ένα τουλάχιστον μοντέλο. Έτσι, το πιο πρόσφατο και ολοκαίνουργιο T-Roc που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με τα επερχόμενα Seat Arona και Skoda Karoq, έρχεται να τοποθετηθεί κάτω από το Tiguan ως μια πιο οικονομική επιλογή που λογικά θα ξεκινά (αναμένεται μαζί με το νέο Polo προς τα τέλη του χρόνου) από τις περίπου 20.000 ευρώ.

Σχεδιαστικά το νέο T-Roc έχει ένα νεανικό στιλ με την χαρακτηριστική μάσκα μπροστά και μία ελαφρά κλίση της οροφής προς τα πίσω. Το πίσω μέρος δένει αρμονικά ενώ η προαιρετική διχρωμία δίνει μία ευχάριστη νότα. Στο εσωτερικό η εικόνα μας παραπέμπει στο «νέο» Golf με κυρίαρχο στοιχείο τη νέα οθόνη αφής και τον προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Παράλληλα διατίθενται όλα τα συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού όπως τα Automatic Post-Collision Braking, City Emergency Braking, Lane Assist, και  Front Assist με Pedestrian Monitoring. Στα εξτρά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων συστήματα όπως τα Adaptive Cruise Control, Rear Traffic Alert, Park Assist, και Traffic Jam Assist.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος φτάνει τα 4,243 μέτρα, το πλάτος τα 1,819 και το ύψος τα 1,573, με αποτέλεσμα το T-Roc να είναι 25,2 εκατοστά κοντύτερο από το Tiguan (κοινό είναι το μεταξόνιο των 2,603 μέτρων). Ο χώρος αποσκευών είναι στα 445 λίτρα, δηλ. είναι μικρότερος κατά 170 από το Tiguan και μεγαλύτερος κατά 65 από το Golf.

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από την έκδοση 1.0 TSI με τα 115 άλογα και ψηλότερα υπάρχει ο 1.5 TSI με τα 150. Στην κορυφή βρίσκεται ο 2.0 TSI με 190 ίππους, ενώ από πλευράς ντίζελ 1.6 TDI αποδίδει 115 ίππους με την σειρά να συμπληρώνουν οι δίλιτρες εκδόσεις από 160 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει αυτόματο DSG κιβώτιο ή τετρακίνηση 4Motion. Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πίσω η διάταξη διαμορφώνεται ανάλογα την μετάδοση (ημιάκαμπτος άξονας στα μπροστοκίνητα, πολλαπλών συνδέσμων στα τετρακίνητα).

Οι τετρακίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με το “Active Control Function” το οποίο έχει τέσσερις επιλογές, δύο για άσφαλτο (στεγνή και χιόνι) και δύο για εκτός δρόμου (μία στάνταρ και μία κατ’ επιλογή του οδηγού). Επίσης θα είναι διαθέσιμη ως έξτρα και τα γνωστά προγράμματα ρύθμισης της ανάρτησης και άλλων παραμέτρων του αυτοκινήτου με πέντε επιλογές (comfort, normal, sport, eco και individual).

Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στην Φρανκφούρτη ενώ η έναρξη των πωλήσεων στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να γίνει πριν το τέλος της χρονιάς.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button