NEA

Ανανέωση για το Nissan 370Z

Ένα από τα καλύτερα κουπέ της αγοράς ανανεώθηκε στα σημεία και απέκτησε ένα νέο σετ συμπλέκτη…

Οι αναβαθμίσεις στο facelift κουπέ της Nissan περιλαμβάνουν λαβές μαύρου χρώματος στις πόρτες, καθώς και ένα μαύρου χρώματος διακοσμητικό στον πίσω προφυλακτήρα. Οι σκουρόχρωμοι προβολείς εμπρός, όπως και τα αντίστοιχα πίσω φώτα που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμα μόνο στην έκδοση NISMO, είναι πλέον στάνταρ στο αναβαθμισμένο 370Ζμοντέλο. Επίσης, διατίθεται με  ξεχωριστού σχεδιασμού  ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, καθώς και με  ένα εντυπωσιακό, νέο, κόκκινο μεταλλικό χρώμα.

Ένας νέος συμπλέκτης υψηλής απόδοσης είναι στάνταρ στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο του 370Z MY18, προϊόν συνεργασίας της Nissan  με την κορυφαία φίρμα EXEDY. Ο νέος συμπλέκτης βελτιστοποιεί την απόδοση του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και άνεση στις αλλαγές.

Στο κλασικό εσωτερικό ενός Z μοντέλου, κυριαρχεί ένα απλό τριάκτινο τιμόνι, σε συνδυασμό με τρεις κυκλικούς μετρητές ενδείξεων. Παράλληλα, το σύστημα ψυχαγωγίας NissanConnect Premium, με οθόνη αφής επτά ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, συσκευή αναπαραγωγής DVD και κάμερα οπίσθιας προβολής, διατίθεται προαιρετικά στο αναβαθμισμένο μοντέλο.

Η ισχύς παραμένει η ίδια και προέρχεται από τον γνωστό V6 των 3,7 λίτρων με 328 άλογα που μεταφέρονται στους  πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου ή του 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το 370Z παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με Syncro Rev Control, το πρώτο σύστημα στον κόσμο που αυξάνει στιγμιαία το γκάζι στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας απόλυτα ομαλές αλλαγές.

Οι εκδόσεις roadster 370Z και 370Z NISMO συνεχίζουν να διατίθενται από τη Nissan, χωρίς τις αναβαθμίσεις  του MY18. Τέλος, υπενθυμίζεται πως η ιστορία επιτυχίας του Z μοντέλου  της Nissan ξεκίνησε το 1969 – σχεδόν 50 χρόνια πριν – με την κυκλοφορία του Fairlady Z / Datsun 240Z. Με πέντε διαδοχικές γενιές, το μοντέλο έχει  παραμείνει πιστό στο πνεύμα της υψηλής απόδοσης και  του διαχρονικού σχεδιασμού.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!