NEA

550 άλογα για τη νέα Porsche Cayenne Turbo!

H Cayenne Turbo θα ξεκινήσει να παράγεται προς τα τέλη της χρονιάς, ενώ ήδη έχουν ανοίξει οι παραγγελίες στην Γερμανία με την τιμή της να ξεκινά από τα 138.850€ (συμπεριλαμβανομένων των φόρων).

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche παρουσίασε την ισχυρότερο έκδοση της νέας Cayenne που και σ’ αυτή την γενιά είναι εκείνη με την ένδειξη Turbo και τον 4λιτρο V8 κινητήρα. Ο οποίος πλέον αποδίδει 550 άλογα (30 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά και 770 Nm ροπής (20 περισσότερα από την προηγούμενη). Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω μιας νέας εκδοχής του 8τάχυτου κιβωτίου Tiptronic S, με την εταιρία να ανακοινώνει καταιγιστικές επιδόσεις. Για την ακρίβεια το 0-100 γίνεται σε 4,1 δευτερόλεπτα στην απλή έκδοση ή σε 3,9 στην έκδοση με το έξτρα πακέτο Sport Chrono Package και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 286 χλμ/ώρα.

Σε ότι αφορά την αισθητική διαφοροποίηση από την υπόλοιπη γκάμα, η Turbo είναι αναγνωρίσιμη από την διαφορετική μάσκα και τα LED φώτα εμπρός, τους τροχούς των 21 ιντσών, τα πιο μεγάλα ανοίγματα στους θόλους των τροχών, τις διπλές εξατμίσεις, κ.λπ. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η σπορ πολυτέλεια που χαρακτηρίζει την γκάμα της ανανεωμένης Cayenne, με τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων, το εξαιρετικό ηχοσύστημα της Bose των 710 Watt, τα σπορ καθίσματα με 18 διαφορετικές ρυθμίσεις, και όλα τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που συνθέτουν το τεχνολογικό προφίλ του μεγάλου SUV.

Θέλοντας να συνδυάσει σπορ οδική συμπεριφορά και άνεση η Porsche την εφοδιάζει με ενεργή αερανάρτηση με τρία διαμερίσματα αέρα σε κάθε τροχό παρέχοντας την δυνατότητα για επιλογή έξι διαφορετικών αποστάσεων από το έδαφος. Η ρύθμιση αυτή μπορεί να γίνει χειροκίνητα ανάλογα με το έδαφος που θα κινηθεί κανείς ή μπορεί να ενεργοποιείται και αυτόματα μέσω τον πέντε προγραμμάτων οδήγησης για κίνηση σε άσφαλτο και εκτός δρόμου.

Η κορυφαία Cayenne μπορεί να εφοδιαστεί επίσης με τετραδιεύθυνση, το Dynamic Chassis Control το οποίο λειτουργεί με το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου καθώς και το σύστημα Torque Vectoring Plus για μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στις στροφές. Σημαντική προσθήκη είναι και η ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία αυξάνει την κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες, αλλά λειτουργεί και ως «αερόφρενο».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button