NEASMS

Διαθέσιμα τα ανανεωμένα Nissan Qashqai & X-Trail – Από 12.960€ το Micra

Το νέο της τιμοκατάλογο ανακοίνωσε η Nissan, που περιλαμβάνει και το καινούργιο Qashqai, οι τιμές του οποίου ξεκινούν από τις 18.990 ευρώ…

Tο ανανεωμένο Qashqai διατίθεται με τους γνώριμους κινητήρες βενζίνης (από 18.990€) στα 1,2 και 1,6 λίτρα με απόδοση 115 και 163 ίππων, αντιστοίχως ενώ σε πετρέλαιο (από 21.970€) υπάρχουν οι εξαιρετικοί κινητήρες 1,5 και 1,6 λίτρων με 110 και 130 ίππους. Τετρακίνητη έκδοση Qashqai (από 28.240€) διατίθεται μόνο με τον μεγάλο κινητήρα diesel, ενώ το αυτόματο κιβώτιο CVT (από 21.240€) προσφέρεται με τον 1200άρη βενζίνης και τον 1600άρη diesel. H τιμή αυτή αφορά την βασική έκδοση βενζίνης του στα 1.200 κ.εκ. με τους 115 ίππους, ενώ η ντίζελ έκδοση με τον 1.500άρη και τα 110 άλογα ξεκινά από 21.790€.

Οι τιμές για το X-Trail δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί (αναμένεται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με του τωρινού μοντέλου). Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Micra ξεκινά πλέον χαμηλότερα και από 12.690€, ενώ υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα αυτοκίνητα της προηγούμενης γενιάς με κόστος που ξεκινά από 10.940 ευρώ. Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο της Nissan (συμπεριλαμβάνεται και το Micra), εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές πώλησης όλων των νέων επιβατικών μοντέλων.

[accordion close=”1″ title=”Περισσότερα για τα νέα Nissan Qashqai & X-Trail – Το δελτίου Τύπου“]To Qashqai συνεχίζει να γράφει ιστορία 10 χρόνια μετά την πρεμιέρα του στους ευρωπαϊκούς δρόμους έχοντας να επιδείξει συνολικά 80 βραβεία και πωλήσεις περίπου 2,3 εκατ. μονάδων. Η Nissan δηλώνει πως το Qashqai είναι το πιο πετυχημένο μοντέλο της στην γηραιά ήπειρο, ξεπερνώντας ακόμα και το Micra του οποίου η ευρωπαϊκή παραγωγή προηγήθηκε 15 χρόνια πριν.

Η πρόσφατη ανανέωση Qashqai φέρνει στο προσκήνιο πρωτίστως βελτιώσεις ουσίας και δευτερευόντως αισθητικές αλλαγές. Σημαντική προσπάθεια έγινε στον τομέα της ηχομόνωσης με την τοποθέτηση ειδικών υλικών εντός των μπροστινών θυρών και πίσω από τους θόλους των τροχών. Πρόσθετα υλικά σφράγισης γύρω από τις μπροστινές πόρτες έχουν επίσης ενσωματωθεί, ενώ το κρύσταλλο της 5ης πόρτας έγινε πιο παχύ. Παράλληλα, υπάρχει αναπροσαρμογή και στην αεροδυναμική του μοντέλου, με τη Nissan να τοποθετεί στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα μικρούς διαχύτες που βελτιώνουν τη ροή του αέρα.

Η Nissan πραγματοποίησε παρεμβάσεις στα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης με στόχο την βελτίωση των χαρακτηριστικών κύλισης και απόκρισης του Qashqai. Οι αποσβεστήρες τοποθετήθηκαν σε νέες θέσεις, μειώθηκαν οι διαδρομές των ελατηρίων ενώ μπροστά τοποθετήθηκε μια ενισχυμένη αντιστρεπτική δοκός. Από την άλλη, στο τιμόνι  τοποθετήθηκε ένας πιο παχύς άξονας και ένας νέος αποσβεστήρας που μειώνει τους κραδασμούς που περνούν μέσα από την στεφάνη στα χέρια του οδηγού. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι συγκεκριμένες αλλαγές προσφέρουν ένα σύστημα διεύθυνσης με καλύτερη αίσθηση, απόκριση και επαναφορά.

Ένα ενισχυμένο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού (ADAS) θα συνοδεύει τα νέα Qashqai στην αγορά. Το εν λόγω πακέτο φέρει την ονομασία Nissan Intelligent Mobility και εκτός των συστημάτων Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση Πινακίδων Κυκλοφορίας), Intelligent Driver Alertness (Ειδοποίηση Οδηγού), Intelligent Park Assist (Υποβοήθηση Στάθμευσης), Intelligent Around View Monitor (Σύστημα Πανοραμικής Θέασης), Lane Departure Warning (Προειδοποίηση Απόκλισης από την Λωρίδα Κυκλοφορίας) και Intelligent Emergency Braking (Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης), περιλαμβάνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) που πλέον μπορεί να αναγνωρίσει και διερχόμενους πεζούς αλλά και το καινούργιο σύστημα ProPILOT. Το τελευταίο βασίζεται στην λειτουργία τριών τεχνολογιών: Lane Keep Assist (LKA), Intelligent Cruise Control (ICC) και Traffic Jam Pilot (TJP) ελέγχοντας το σύστημα διεύθυνσης, την επιτάχυνσης και της πέδησης.

Επί των σχεδιαστικών αλλαγών, το Qashqai νέας σοδειάς διαθέτει διαφορετική μάσκα και καπό, καινούργιου προφυλακτήρα μπροστά, νέα φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες αλογόνου (εκδόσεις Energy, Acenta και N-Connecta) ή full LED (εκδόσεις Techna και Techna+, προαιρετικοί στην έκδοση N-Connecta) καθώς και νέας κοπής ζάντες αλουμινίου με διάμετρο από 16 έως 19 ίντσες. Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν μείνει ίδιες πλην του μήκους που έχει αυξηθεί κατά 17 χιλ. Η Nissan προσφέρει το ανανεωμένο Qashqai με δυο νέες αποχρώσεις (μπλε και καφέ) ενισχύοντας την παλέτα επιλογών στους χρωματισμούς του αμαξώματος.

Περισσότερο απτές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό που δίνουν μια πιο premium εικόνα με την τοποθέτηση πιο ποιοτικών υλικών και επενδύσεων. Το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένο τριών ακτίνων και με πιο παχιά στεφάνη, ενώ τα μπροστινά καθίσματα έχουν αποκτήσει μεγαλύτερο έδρανο και πλάτη. Στους νεωτερισμούς θα βρείτε κι ένα καινούργιο ηχοσύστημα BOSE Premium με 8 ηχεία.

Κατά τα λοιπά, το ανανεωμένο Qashqai διατίθεται με τους γνώριμους κινητήρες βενζίνης στα 1,2 και 1,6 λίτρα με απόδοση 115 και 163 ίππων, αντιστοίχως ενώ σε πετρέλαιο υπάρχουν οι εξαιρετικοί κινητήρες 1,5 και 1,6 λίτρων με 110 και 130 ίππους. Τετρακίνητη έκδοση Qashqai διατίθεται μόνο με τον μεγάλο κινητήρα diesel ενώ το αυτόματο κιβώτιο CVT προσφέρεται με τον 1200άρη βενζίνης και τον 1600άρη diesel.

Το πρώτο X-Trail παρουσιάστηκε το 2000 και μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περίπου 3,7 εκατ. αντίτυπα σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα όπου διατίθεται. Δημοφιλές και στην ελληνική αγορά, το X-Trail «επιβίωσε» εμπορικά μέχρι τα τέλη της περασμένης δεκαετίας χάρη στην καλή σχέση τιμής απόδοσης, στο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και στους χώρους που διέθετε. Η κρίση σε συνδυασμό με τις αλλαγές της φορολογίας για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού (1.800 κυβικών και άνω) περιόρισαν το εμπορικό αποτύπωμα του X-Trail στην εγχώρια αγορά, όπως συνέβη και με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας (Rav4, Maverick/Kuga, CR-V, Pajero κ.ά).

Εν έτει 2017 και διανύοντας την 17η χρονιά στους διεθνείς δρόμους, η 3η γενιά του X-Trail ανανεώθηκε μερικώς και ενισχύθηκε με νέα συστήματα τεχνολογίας όπως και η σειρά Qashqai. Και εδώ το τιμόνι είναι καινούργιο, έχουν γίνει αλλαγές στις επενδύσεις και στο φινίρισμα του εσωτερικού ενώ έχει προστεθεί και το καινούργιο ηχοσύστημα BOSE Premium (έκδοση Techna). Παράλληλα, οι επιλογές για το δερμάτινο σαλόνι περιλαμβάνουν τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς: μπεζ, καφέ και μαύρο. Αξίζει να σημειωθεί πως το X-Trail συνεχίζει να διατίθεται με 7θέσια καμπίνα – πέραν της κλασικής 5θέσιας – καθώς ποσοστό 40% των υποψήφιων αγοραστών το προτιμούν με τρεις σειρές καθισμάτων.

Εξωτερικά έχει αλλάξει η μάσκα, τα φωτιστικά στοιχεία, οι προβολείς ομίχλης και ο προφυλακτήρας πίσω. Για τις εκδόσεις με τεχνολογία LED, προσφέρεται πλέον το Σύστημα Προσαρμοσμένου Φωτισμού (AFS). Το συγκεκριμένο σύστημα εφαρμόζεται για πρώτη φορά – μαζί με το Qashqai – σε μοντέλα της Nissan στην Ευρώπη και εξιδανικεύει τη δέσμη φωτισμού σε συνθήκες πλήρους σκότους.

Στο πλάι του αμαξώματος και λίγο πιο πάνω από τα μαρσπιέ έχει προστεθεί μια φάσα από χρώμιο τονίζοντας περισσότερο την κομψή σιλουέτα του X-Trail. Το αμάξωμα έχει μεγαλώσει κατά 50 χιλ. ενώ έχει διευρυνθεί ο χώρος αποσκευών κατά 15 λίτρα (συνολικά από 565 έως 1.996 λίτρα). Παράλληλα, η 5η πόρτα που σε κάποιες κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού διαθέτει ηλεκτροκίνητο μηχανισμό φέρει πλέον και λειτουργία hands-free για άνοιγμα και κλείσιμο εξ’ αποστάσεως.

Στο τεχνολογικό υπόβαθρο, το ανανεωμένο X-Trail διαθέτει όλα τα συστήματα που περιγράψαμε στο Qashqai με το πακέτο ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT να είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του επόμενου χρόνου. Πέραν των γνώριμων εκδόσεων Energy, Acenta και Techna, η σειρά ενισχύθηκε από την καινούργια, κορυφαία έκδοση N-Connecta.

Τέλος, στον τομέα των κινητήρων υπάρχει η προσθήκη ενός νέου δίλιτρου diesel με απόδοση 177 ίππων που συνδυάζεται τόσο με τετρακίνησης όσο και με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Την γκάμα συμπληρώνει ο μικρός diesel 1,6 λίτρων με 130 ίππους αλλά και ένας βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με 163 ίππους.

Οι τιμές για το νέο X-Trail δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί αν και θεωρείται μάλλον βέβαιο πως θα κυμανθούν στα σημερινά επίπεδα, με τη Nissan να απορροφά όλο το κόστος της ανανέωσης και του πρόσθετου εξοπλισμού που θα φέρουν τα ανανεωμένα μοντέλα.[/accordion]

Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης

Φανατικός οπαδός της Formula 1 από το 1996. Αγνοεί την έκφραση: Βαρετό Grand Prix!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!