NEASMS

Πόσο θα κοστίζουν τα λάστιχα της Bugatti Chiron;

Αναμφίβολα όποιος έχει τα χρήματα και τα κονέ για να αποκτήσει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο θα έχει και τα ανάλογα εφόδια για να το συντηρεί…

Θυμάστε πόσο κόστιζε η συντήρηση μιας Bugatti Veyron; Περίπου 13 χιλιάρικα για το βασικό σέρβις, ετήσια ασφάλεια στο 30άρι, περίπου 25.000-35.000 ευρώ για τα λάστιχα και άλλα πολλά. Ευτυχώς όμως η Bugatti έχει μεριμνήσει για την Chiron η οποία θα έχει μακράς διάρκειας ζωής τροχούς, σε αντίθεση με την Veyron που κόστιζαν γύρω στις 50.000 ευρώ και έπρεπε να αλλάζουν συχνά λόγω των ειδικά εξελιγμένων Michelin.

Πράγμα που σημαίνει πως τα καινούργια ελαστικά θα είναι κάτι τις φτηνότερα από εκείνα της Veyron, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως τα νέα (ελαστικά) θα αντέχουν και στην τελική που έχει η Chiron (περιορισμένη στα 420 χλμ./ώρα), σύμφωνα με τα όσα είπε αρχιμηχανικός της Bugatti, Martin Grabowski, σε συνέντευξή του στο CarBuzz.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ένα βίντεο που αφήνει υπονοούμενα για την τελική της Chiron στα 440 (το παγκόσμιο ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας είναι στα 431,072 και ανήκει στην Veyron), όταν οι φήμες αναφέρουν πως μπορεί να ξεπεραστεί το φράγμα των 470. Και για όσους απορούν πως μπορεί να τραβήχτηκαν τα πλάνα από την Chiron που οδήγησε ο Montoya για να επιδείξει τόσο το «0-400» όσο και το «0-400-0», η απάντηση είναι απλή: από μία άλλη Chiron σε ρόλο camera-car!

Bugatti Chiron: Όταν οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!