NEA

Η Mitsubishi επιστρέφει με ανανεωμένη γκάμα

Το «Drive for Growth» προβλέπει την αύξηση των καθαρών κερδών της εταιρίας (τουλάχιστον κατά 1,2 δισ. δολάρια για το 2019) με υιοθέτηση ενός εκτεταμένου προγράμματος μείωσης του κόστους παραγωγής…

Για την επόμενη τριετία η Mitsubishi ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα πάνω στο οποίο θα επενδυθούν 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια με στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 30% τον χρόνο και πάνω από 1,3 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως. Η εταιρία που αποτελεί πλέον μέλος του ομίλου Renault-Nissan θα προχωρήσει σε οικονομίες κλίμακας της τάξης των 886 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τέλος της δεκαετίας.

Για να επιτευχθεί το πρόγραμμα θα γίνει μεγάλη προσπάθεια να διευρυνθεί το μερίδιο αγοράς της Mitsubishi σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κίνα, ακόμα και η εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία αυτού του προγράμματος θα παίξει επίσης και η επέκταση της γκάμας της, κυρίως στον χώρο των SUV που ήδη έχει μεγάλη παράδοση, καθώς αναμένεται να παρουσιαστούν πάνω από 11 νέα μοντέλα μέσα στην επόμενη πενταετία.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!