NEA

H Σιγκαπούρη βάζει φρένο στις πωλήσεις αυτοκινήτων


Από τον Φεβρουάριο του 2018 η Σιγκαπούρη έχει ως στόχο την συγκράτηση ή την σταδιακή μείωση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων που πωλούνται εκεί…

Στόχος των αρχών της Σιγκαπούρης είναι να μειώσουν τον αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί προτάσσοντας οικολογικούς, κυκλοφοριακούς λόγους, καθώς και θέματα ποιότητας ζωής μιας και το 12% της συνολικής έκτασης της πόλης αφορά στους δρόμους. Για αυτό η κυβέρνηση θα επενδύσει 28 δισεκατομμύρια για να επεκτείνει το δίκτυο μεταφορικών μέσων (τρένων, λεωφορείων) στα επόμενα πέντε χρόνια.

Ενδιαφέρον έχει πως η πόλη-κράτος της Σιγκαπούρης είναι ένα από τα ακριβότερα μέρη για να έχει κανείς ιδιωτικό αυτοκίνητο, με έκταση και πληθυσμό λίγο μεγαλύτερη από την Αττική και πωλήσεις όσο όλη η Ελλάδα (περίπου στις 80-90.000/χρόνο). Ενδεικτικά αναφέρουμε πως για τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός αδειών που πλειοδοτείται από την πολιτεία και για ένα μικρό πόλης ξεκινά από τις 41.617 δολάρια με δικαίωμα χρήσης και λήξης για μία δεκαετία. Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως για ένα αυτοκίνητο πόλης ένας οδηγός στην Σιγκαπούρη πληρώνει 4.161 δολάρια το χρόνο ως ένα είδος τέλους χρήσης!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close