NEA

Διαθέσιμο το Kia Stonic από 13.390€*

To πρώτο κόμπακτ crossover και πλήρως εξατομικευμένο μοντέλο της κορεατικής εταιρίας είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τέσσερις κινητήρες…

Συγκεκριμένα οι τιμές πώλησης για το Kia Stonic ξεκινούν από τις 14.490€* (13.390€ με την προσφορά) για την έκδοση των 1,2 λίτρων με τους 86 ίππους και από τις 16.090€ για την έκδοση των 1,4 λίτρων με τα 100 άλογα. Αργότερα θα προστεθεί και η turbo τρικύλινδρη έκδοση στα 1.000 κ.εκ. με τα 120 άλογα (από 17.090€), ενώ η ντίζελ των 1,6 λίτρων με του 110 ίππους κοστίζει από 17.760€. Και όπως σε όλα τα μοντέλα της Kia υπάρχει εγγύηση για 7 χρόνια για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ή 150.000 χιλιόμετρα.

Σημειώστε πως οι παραπάνω τιμές πώλησης θα τρέξουν για τους δύο πρώτους μήνες με έκπτωση 600€, ενώ ανάλογα με την έκδοση ισχύει και το προνομιακό επιτόκιο του 3,9% (π.χ. για την βασική έκδοση 84 ίππων ισχύουν και οι δύο προωθητικές ενέργειες σε αντίθεση με την ντίζελ). Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον εξοπλισμό και τις τιμές πώλησης, εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά, μέχρι την δοκιμή μας επί ελληνικού εδάφους μπορείτε να διαβάσετε την οδηγική μας από το Βερολίνο.

[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Kia για το νέο της Stonic“]

Το νέο Kia Stonic συναρπάζει με την δυναμική του σχεδίαση και το ευρωπαϊκό του στιλ, όντας το μοντέλο της Kia με τις μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα.

Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων και εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης έχουν ρυθμιστεί με γνώμονα τις επιθυμίες των Ευρωπαίων οδηγών έτσι ώστε να προσφέρουν συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο και το αμάξωμα συμβάλλει σε κράτημα και άνεση υψηλού επιπέδου, σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Το Kia Stonic είναι ένα από τα πιο έξυπνα μοντέλα της κατηγορίας του, με μια σειρά τεχνολογιών που αναβαθμίζουν την οδική συμπεριφορά, την ασφάλεια, την άνεση και την λειτουργικότητα. Η ευφυής εκμετάλλευση χώρων συντελεί σε μια ευρύχωρη καμπίνα και προσφέρει υψηλό επίπεδο πρακτικότητας.

Το νέο κόμπακτ crossover αποτελεί καρπό στενής συνεργασίας του σχεδιαστικού στούντιο της Kia στην Ευρώπη με το αντίστοιχο της Κορέας. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sohari (Κορέα) και καλύπτεται από τη μοναδική εγγύηση 7 χρόνων ή 150.000 χιλιομέτρων.

Κατηγορία B-SUV: Η μεγαλύτερη στην Ευρώπη μέχρι το 2020

Το Stonic είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Kia που έχει στόχο να πρωταγωνιστήσει σε μια νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία. Το B-SUV segment αυτή τη στιγμή απαριθμεί 1,1 εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως στην Ευρώπη – περίπου το 7% της συνολικής αγοράς – με προοπτική να ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια μέχρι το 2020.

«Η αγορά B-SUV αναμένεται να μεγαλώσει και να φτάσει σε όγκο πωλήσεων το C-SUV segment μέχρι το 2021, με περισσότερα από 1 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη να ανήκουν στην κατηγορία του Stonic», εξηγεί ο Michael Cole, Chief Operating Officer της Kia Motors Europe. «Η κλάση B-SUV προσελκύει αγοραστές από όλο το φάσμα της αγοράς, με το 21% των πελατών να προέρχεται από τα σουπερμίνι (B-segment) και άλλο ένα 15% από τη μικρομεσαία κατηγορία (C-segment). Αυτοκίνητα όπως το Stonic είναι επίσης ελκυστικά σε όσους επιθυμούν να αντικαταστήσουν το κόμπακτ MPV τους».

«Η πρότασή μας είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά νέα μοντέλα σε αυτή την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία, με τη μοναδική εγγύηση της Kia, τη φήμη αξιοπιστίας που συνοδεύει τη μάρκα, την ποιότητα και το ξεχωριστό ντιζάιν να ενισχύουν τη δυναμική του. Καθώς το segment θα μεγαλώνει, το Stonic θα φτάσει να γίνει ένα από τα best sellers μας».

Στιλ που κεντρίζει το βλέμμα και μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης

Η ευρωπαϊκή αύρα κυριαρχεί στην αισθητική του Kia Stonic. Υπεύθυνο για το ντιζάιν του μοντέλου ήταν το ευρωπαϊκό στούντιο σχεδίασης της Kia στη Φρανκφούρτη (Γερμανία), σε συνεργασία με το σχεδιαστικό κέντρο της εταιρίας στην πόλη Namyang της Κορέας.

Οι σχεδιαστές ανέλαβαν να δημιουργήσουν ένα κόμπακτ crossover με στιλ SUV. Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό κέντρο βάρους συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση που εμπνέεται από το σχήμα, την αισθητική και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπουν τα μεγαλύτερα SUV της Kia. Οι κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω (830 mm και 730 mm αντίστοιχα), σε συνδυασμό με το μακρύ καπό και τη χαμηλή γραμμή οροφής, (1.520 mm ύψος αμαξώματος), δίνουν μια ιδιαίτερα σπορ υπόσταση στο Stonic, χωρίς ωστόσο να θυσιάζουν την ψηλή θέση οδήγησης που οι οδηγοί περιμένουν από ένα κόμπακτ SUV. Οι μαύρες προστατευτικές επενδύσεις χαμηλά στο αμάξωμα και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, προσθέτουν λουκ περιπέτειας στο συνολικό ντιζάιν, ενώ οι ράγες οροφής ενισχύουν τη λειτουργικότητα.

Η σχεδίαση είναι σαφώς επηρεασμένη από τη φιλοσοφία «η απλότητα της ευθείας γραμμής» που πρωτοεφάρμοσε ο Διευθυντής Σχεδίασης της Kia, Peter Schreyer. Το αποτέλεσμα είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο ως ένα Kia χάρη σε μια σειρά στοιχείων που χαρακτηρίζουν τη μάρκα. Το σήμα κατατεθέν της Kia, η μάσκα με τη μορφή “μύτη τίγρης” έχει εκμοντερνιστεί με ένα νέο τρισδιάστατο περίγραμμα χρωμίου, ενώ οι φαρδιές πίσω κολόνες (C-pillars) ακολουθούν τη σχεδιαστική λογική που συναντάται και στα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, από τα αυτοκίνητα πόλης μέχρι τα μεγάλα SUV, όπως άλλωστε και ο συνδυασμός των οριζόντιων ακμών με τις περίτεχνα λαξευμένες επιφάνειες του αμαξώματος.

Στο εμπρός μέρος, οι παράλληλες γραμμές που διατρέχουν το καπό συνεχίζονται οπτικά στο πλάι, ενώ οι λιτές επιφάνειες έρχονται σε αντίθεση με τις δυναμικές γραμμές της μάσκας, της εισαγωγής αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα και των προβολέων ομίχλης. Το πλάτος των 1.760 mm τονίζεται ακόμη περισσότερο από το λεπτό περίγραμμα των προβολέων και των φώτων ημέρας LED (αναλόγως της έκδοσης).

Στο προφίλ, η χαμηλή γραμμή οροφής συμπληρώνεται από τις εμπρός κολόνες (A-pillars) που βρίσκονται αρκετά πιο πίσω συγκριτικά με πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, κάνοντας το καπό να φαίνεται ακόμη πιο μακρύ για μια πιο σπορ εμφάνιση. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.580 mm εξοστρακίζει τους τροχούς στις άκρες του μήκους 4.140 mm αμαξώματος, ενώ εντύπωση κάνει η γραμμή στο κάτω μέρος των θυρών όπου οι λείες επιφάνειες συναντούν τις προστατευτικές επενδύσεις.

Η πλαϊνή ρέουσα γραμμή στο ύψος των ώμων συνεχίζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας ένα μυώδες σχήμα. Τα ανάγλυφα πίσω φώτα δίνουν την ίδια αίσθηση ακρίβειας με τους εμπρός προβολείς, ενώ και εδώ συναντάμε την αντίθεση των απαλών γραμμών του αμαξώματος με τις δυναμικές ευθείες γραμμές του προφυλακτήρα.

Δεδομένου πως οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι σημαντικές για μεγάλη μερίδα αγοραστών του B-SUV segment, αυτό εδώ είναι το πιο διαμορφώσιμο Kia μέχρι σήμερα. Οι μοναδικές πίσω κολόνες με στιλ ‘Targa’ δημιουργούν μια διαχωριστική γραμμή με την οροφή, αλλά και τον τέλειο καμβά για διχρωμία, στοιχείο που έχει ως πηγή έμπνευσης το Kia Provo concept που πρωτοείδαμε στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης το 2013.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 9 χρώματα αμαξώματος και άλλα πέντε για την οροφή, με τους συνολικούς χρωματικούς συνδυασμούς να φτάνουν τους 20. Οι πέντε επιλογές αντίθεσης για την οροφή είναι οι Aurora Black, Electric Green, Signal Red, Clear White και Tan Orange, ενώ διαθέσιμοι υπάρχουν και τροχοί αλουμινίου διάστασης 15 ή 17 ιντσών.

Ευελιξία και σπορ κράτημα για μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης

Το Stonic εισάγει έναν συναρπαστικό οδηγικό DNA στην κατηγορία B-SUV, με κράτημα και κύλιση που αποτελούν αποτέλεσμα δοκιμών σε μια ποικιλία διαδρομών στην Ευρώπη, έτσι ώστε να ικανοποιούν τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων οδηγών. Στόχος της ομάδας εξέλιξης ήταν να συνδυάσει την ακρίβεια και το σπορ κράτημα με την ευθυβολία και την ποιοτική κύλιση στις υψηλές ταχύτητες.

Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο μοντέλο παραγωγής της Kia, οι μηχανικοί της εταιρίας έδωσαν προτεραιότητα στα σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και την αμεσότητα στις αντιδράσεις. Γι’ αυτό το Stonic ενσωματώνει νέες ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση που εξασφαλίζουν έναν ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τα εμπρός υδραυλικά αμορτισέρ είναι ειδικά ρυθμισμένα για να προσφέρουν ομαλότερη απόσβεση σε κακοτεχνίες του οδοστρώματος και ταυτόχρονα να περιορίζουν τις τάσεις πλεύσης του αμαξώματος σε υψηλότερες ταχύτητες.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης της ανάρτησης επιδίωξαν άριστη οδική συμπεριφορά υιοθετώντας μια ελαφρώς πιο σφικτή ρύθμιση συγκριτικά με πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης του Stonic είναι πιο γρήγορο και προσφέρει υψηλότερη ακρίβεια από τον ανταγωνισμό, με σχέση μετάδοσης της κρεμαγιέρας 14,1:1 και μόλις 2,52 στροφές τιμονιού απ’ άκρη σ’ άκρη. Το σύστημα υποβοήθησης ενσωματώνει ένα νέο μοτέρ που συμβάλλει σε σωστότερο βάρος, ακριβέστερη πληροφόρηση και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Αλλά και το σημείο έδρασης της υποβοήθησης είναι μελετημένο ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο η αδράνεια του εμπρός άξονα στις στροφές.

Το Stonic εξοπλίζεται με 4 μεγάλα δισκόφρενα για καλύτερη πέδηση, με αεριζόμενους δίσκους 280 mm εμπρός και συμπαγείς δίσκους 262 mm πίσω.

Η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο στην οδηγική ευχαρίστηση, αλλά και στην ασφάλεια. Το προσθιοκίνητο Stonic διαθέτει στάνταρ ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας (Electronic Stability Control ή ESC) αλλά και το σύστημα διαχείρισης της ευστάθειας της Kia (Vehicle Stability Management ή VSM). Επιπλέον, μια γκάμα από ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού καθιστούν το αυτοκίνητο πιο ευχάριστο αλλά και πιο ασφαλές σε κάθε είδους δρόμο και συνθήκες. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται τα:

  • Torque Vectoring: φρενάρει έξυπνα τον εσωτερικό εμπρός τροχό στις στροφές για να μειώσει την υποστροφή
[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button