NEA

Κουκλάρα η νέα Aston Martin Vantage με τα 510 άλογα!

Οι τιμές πώλησης της νέας Aston Martin Vantage ξεκινούν από τις 154.000 ευρώ (στην Γερμανία) και η διαθεσιμότητα της από την άνοιξη του 2018.

Όπως ήταν αναμενόμενο η νέα Vantage, που έρχεται να αντικαταστήσει μία γενιά με 12 χρόνια κυκλοφορίας, δεν είναι τίποτε λιγότερο από αυτό που περιμέναμε. Ένα πραγματικά πολύ όμορφο αμάξωμα που διατηρεί την κλασική Aston σχεδίαση και με ένα σαφώς πιο επιθετικό σχήμα (όπως για παράδειγμα η εμπρός μάσκα με την χαμηλή γρίλια η οποία σχεδόν ακουμπά το έδαφος). Αεροδυναμικά η Aston Martin τονίζει πως σχεδόν κάθε λεπτομέρεια του αμαξώματος (μάσκα, γρίλια, πίσω diffuser κ.α.) είναι μελετημένη ώστε να διασφαλίζει βέλτιστη ροή του αέρα για μέγιστο downforce (κάθετο φορτίο).

H νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που αποτυπώνεται στο μπροστινό μέρος με μία πιο προχωρημένη από της DB10 (που είδαμε στο Spectre του Bond) άποψη, ενώ εκτείνεται μέχρι πίσω όπου υπάρχει μια ιδιαίτερα ψευδό-πτέρυγα ενσωματωμένη στην τελευταία πόρτα και με μία εμφατική φωτεινή ρίγα να την διατρέχει (την πόρτα). Δίχως φυσικά να αγνοείται η τετραπλή απόληξη.

Το μήκος της φθάνει στα 4,465 μέτρα, το πλάτος τα 2,153 και το μεταξόνιο βρίσκεται τα 2,704. Αν και ελάχιστα μικρότερη σε μήκος από την Porsche 911, το μεταξόνιό της Vantage είναι κατά 5 εκ. μεγαλύτερο και προσφέρει λίγο μεγαλύτερους χώρους (ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ των 350 λίτρων). Στο εσωτερικό υπάρχει μια εξίσου σούπερ αισθητική που συνδυάζει το στιλ της βρετανικής φίρμας με μία race άποψη. Η κονσόλα διαθέτει χειριστήρια για το κιβώτιο ταχυτήτων (σε μία τριγωνική παράταξη), τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, υπάρχει ένα εξελιγμένο σύστημα infotainment με πολλαπλές λειτουργίες και οθόνη 8 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.

Περνώντας πίσω από την «λαμαρίνα» η νέα Vantage βασίζεται στο αλουμινένιο πλαίσιο της DB11 με την Aston Martin να υποστηρίζει πως το 70% των εξαρτημάτων είναι ολοκαίνουργια ώστε το βάρος να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Ακόμη και το μοτέρ έχει τοποθετηθεί όσο το δυνατό πιο πίσω (στον μπροστινό άξονα) για να διασφαλιστεί μια ιδανική αναλογία βάρους 50/50 με συνολικό απόβαρο στα 1.530 κιλά. Και μιας και είπαμε μοτέρ να πούμε πως κάτω από το καπό υπάρχει ο πασπαρτού 4-λιτρος V8 της AMG που εδώ αποδίδει 510 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 685 Nm ροπής στις 2.000-5.000 σ.α.λ. Όσον αφορά στις επιδόσεις η νέα Vantage χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 96 χλμ./ώρα με το κοντέρ να αγγίζει τα 313 χλμ./ώρα.

Κατά υπόλοιπα το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει 2,4 στροφές από άκρη σε άκρη, υπάρχει ενεργητική ανάρτηση (με τρία προγράμματα Sport, Sport Plus και Track), η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια είναι βασισμένη πάνω στο πλαίσιο (και όχι μέσω ελαστικών συνδέσμων όπως στην DB11), οι 20άρες ζάντες φορούν ελαστικά Pirelli P Zero, τα δισκόφρενα μπροστά/πίσω είναι 400/360 χλστ. (εδώ υπάρχουν προαιρετικά αι κεραμικά), ενώ την μετάδοση στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει αυτόματο 8άρι κιβώτιο της ZF (για πρώτη φορά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό με torque vectoring λειτουργία).

Όπως είπαμε οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2018 με τιμές που στην Γερμανία ξεκινούν ενδεικτικά από τις 154.000 ευρώ. Πλέον οι φήμες μιλούν για την μελλοντική ύπαρξη μίας V12 εκδοχής, αλλά δεν είναι απολύτως βέβαιο πως αυτός θα… χωρά κάτω από το καπό. Από την άλλη, αυτό που απασχολεί περισσότερο την Aston Martin είναι η μελλοντική παραγωγή ενός SUV (εκεί δηλαδή που βρίσκεται το μεγαλύτερο κέρδος) και λιγότερο μία ισχυρότερη έκδοση της Vantage…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!