Ο στροβιλοσυμπιεστής τεχνολογίας RAAX που εφοδιάζει μεταξύ άλλων και το δίλιτρο TFSI του Audi A3 θα κατασκευάζεται και στο εργοστάσιο της Continental στην Σαγκάη…
Η εν λόγω τουρμπίνα τοποθετείται στο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που μεταξύ άλλων εξοπλίζει και το Tiguan, ενώ η τεχνολογία RAAX προσφέρει εξαιρετικά κόμπακτ διαστάσεις με μειωμένη κατά 40% ροπή αδράνειας και βέλτιστη ροή καυσαερίων. Το ντεμπούτο της υγρόψυκτης τουρμπίνας είχε γίνει το 2014 με τον τρικύλινδρο 1.500άρη του BMW Group, που στην κορυφαία του εκδοχή αποδίδει 235 ίππους στο BMW i8.
Αξιοσημείωτο είναι πως το πρώτο turbo της Continental τοποθετήθηκε στον 1.0 Ecoboost της Ford που έχει βραβευτεί για την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία του. Η Continental που είναι περισσότερο γνωστή για τα ελαστικά της έχει μπει εδώ και καιρό γερά στην αγορά των προμηθευτών, ειδικά μετά την εξαγορά και της Schaeffler.