Νέος Energy TCE κινητήρας από τη Renault στα 1.330 κ.εκ.

H Renault παρουσιάζει τη νέα οικογένεια downsizing κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13 που θα δούμε και σε προσθιοκίνητες Mercedes-Benz ξεκινώντας από τη νέα A-Class…

Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic, ενώ ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Renault (καθώς και της Mercedes), όπως και στο νέο Clio που θα παρουσιαστεί τέλη 2018.

Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.330 κ.εκ. και θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις ισχύος. Η βασική έκδοση  σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Συγκεκριμένα, η έκδοση TCe 115 αποδίδει 115 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Το νέο κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με μηχανικά κιβώτια, καθώς και με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Ενδιάμεσα υπάρχει η Energy 140 που αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 240 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. (ανάλογα με την μετάδοση). Ο Energy 160 έχει 160 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. με μηχανικό 6άρι κιβώτιο (στα 270 με το EDC από τις 1.800 σ.α.λ.).

Διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες. Ενδιαφέρον έχει η προαναφερόμενη εσωτερική επικάλυψη των κυλίνδρων με ένα αόρατο φιλμ για την μείωση των τριβών, κάτι που προέρχεται από τον κινητήρα του Nissan GT-R, ενώ πιθανότατα ο νέος Energy να φιγουράρει κάτω από το καπό της νέας Mercedes A-Class που θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στην Γενεύη.

Το Hybrid Assist της Renault είναι το πρώτο στα 48 Volt

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close