Η BILSTEIN προετοιμάζει τα συνεργεία για την αύξηση των αεραναρτήσεων

Τα κλασικά «συστήματα ανάρτησης από χάλυβα» εξακολουθούν να κυριαρχούν στην αγορά, όμως τα συστήματα αερανάρτησης μετατρέπονται όλο και περισσότερο σε μαζική αγορά…

«Περίπου το 20% των πελατών σήμερα, παραγγέλνουν μια C-Class από τη Mercedes με σύστημα αερανάρτησης, στην Volvo το ποσοστό φτάνει έως και το 70%», εξηγεί ο Frank Nestroi, Διευθυντής πωλήσεων της BILSTEIN για την Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία: «Τα συστήματα αερανάρτησης δεν είναι πλέον εξοπλισμός μόνο των πολυτελών σειρών, είναι μια απόλυτα αναπτυσσόμενη αγορά.» Αυτή η ανάπτυξη θέτει στα ανεξάρτητα συνεργεία προκλήσεις και για το λόγο αυτό η BILSTEIN υποστηρίζει τα συνεργεία όχι μόνο με υψηλής ποιότητας εξαρτήματα, όπως τις μονάδες αερανάρτησης Β4, τα ελατήρια αέρα Β3 και τους συμπιεστές Β1, αλλά και με την απαραίτητη τεχνογνωσία.

Με την σωστή προετοιμασία καθώς και την σωστή φροντίδα και αντιστοίχιση, η διαχείριση των συστημάτων αερανάρτησης είναι ένας ελκυστικός τρόπος να κερδίσετε νέους πελάτες και να δημιουργήσετε ελκυστικά περιθώρια κέρδους. Μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε από τα στοιχεία πωλήσεων των αυτοκινήτων ότι τα γενικά συνεργεία θα είναι όλο και συχνότερα αντιμέτωπα με οχήματα που έχουν αερανάρτηση στο μέλλον, απ’ ότι σήμερα.

Σχεδόν κάθε σύστημα αερανάρτησης κάποια στιγμή θα έχει διαρροή

Ακόμα και τα παλαιότερα οχήματα, που τυπικά επισκέπτονται τα ανεξάρτητα συνεργεία, έχουν αεραναρτήσεις. Για παράδειγμα, οι παλαιότερες Mercedes S-Class, έχουν αερανάρτηση στον πίσω άξονα. Στα δέκα χρόνια και με περίπου 150.000 χιλιόμετρα ή και περισσότερα, έχουν κατά μέσο όρο 75 εκατομμύρια επαναφορές και συμπιέσεις. Ωστόσο, μετά από ορισμένα χιλιόμετρα κάθε αερανάρτηση θα φθαρεί καθώς η φούσκα γίνεται πορώδης με τα χρόνια και δεν είναι αεροστεγής, οπότε η αντικατάσταση κρίνεται απαραίτητη.

Σε γενικές γραμμές οι αεραναρτήσεις είναι σχεδιασμένες σε δυο διαφορετικά σχέδια ως προς την εφαρμογή τους: η μεμονωμένη αερανάρτηση BILSTEIN B3 και η μονάδα αερανάρτησης Β4. Είναι πάντα σε ποιότητα πρώτης τοποθέτησης και 100% νέο εξάρτημα και είναι η ιδανική αντικατάσταση σε περίπτωση βλαβών. Υπάρχουν επίσης οι συμπιεστές Β1 καθώς οι διαρροές της φούσκας δεν είναι οι μόνες αιτίες βλαβών. Όλα τα ανταλλακτικά αεραναρτήσεων BILSTEIN, πρέπει να προσαρμόζονται σχολαστικά στο αντίστοιχο όχημα και με αυτόν τον τρόπο παραμένουν τα ίδια χαρακτηριστικά από άποψη δυναμικής, ασφαλούς οδήγησης και άνεσης.

Μείνετε μακριά από τις ανακατασκευές με ανακυκλωμένα παλιά εξαρτήματα, τα οποία δελεάζουν με τις φαινομενικά καλές τιμές στον τομέα των αεραναρτήσεων: σε αυτές τις περιπτώσεις αντικαθίσταται μόνο η φούσκα αέρα και όχι το αμορτισέρ και η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα ελέγχου, που σημαίνει ότι τα προβλήματα είναι δεδομένο ότι θα εμφανιστούν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου – ένα σημαντικό και κορυφαίας ανάπτυξης εξάρτημα – απλά καταργείται.

Πηγή: Electra Hellas

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close