NEA

Η Porsche θα επενδύσει πάνω από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2022

Έως το 2022, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα, εστιάζοντας τόσο και υβριδικά ηλεκτρικά, όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Τη σχετική απόφαση έλαβε το Εποπτικό Συμβούλιο της Porsche AG στην πιο πρόσφατη συνεδρίασή του. “Διπλασιάζουμε τις δαπάνες μας για την ηλεκτρική κινητικότητα, από περίπου 3 δισ. ευρώ σε περισσότερα από 6 δισ. ευρώ”, εξηγεί ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG. “Παράλληλα με την εξέλιξη των μοντέλων μας που διαθέτουν κινητήρα εσωτερι-κής καύσης, με αυτήν την απόφαση ξεκινάμε μια σημαντική πορεία προς το μέλλον.” Το επενδυτικό πρόγραμμα έχει ενισχυθεί σημαντικά, ώστε να ενταχθεί σε αυτό ένα ποσό 3 δισ. ευρώ για επενδύσεις σε υλικά, καθώς και ένα ποσό λίγο μεγαλύτερο από 3 δισ. ευρώ για το κόστος εξέλιξης.

Από το πρόσθετο ποσό των 3 δισ. ευρώ, περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ θα διατε-θούν για την εξέλιξη των μοντέλων της Mission E στις διάφορες εκδόσεις της, περί-που 1 δισ. ευρώ για την προσθήκη ηλεκτρικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης στην υπάρχουσα γκάμα προϊόντων, αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια για την επέ-κταση εγκαταστάσεων, καθώς και περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ για νέες τεχνολογί-ες, υποδομές φόρτισης και συστήματα έξυπνης κινητικότητας.

Στο Zuffenhausen αυτήν την εποχή κατασκευάζονται ένα νέο βαφείο, ένας ειδικός χώρος συναρμολόγησης, καθώς και μια γέφυρα μεταφοράς των βαμμένων τμημάτων αμαξώματος και των κινητήρων στο χώρο τελικής συναρμολόγησης. Οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις κατασκευής κινητήρων επεκτείνονται ώστε εκεί να κατασκευάζονται τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, ενώ το φανοποιείο επίσης θα αναβαθμιστεί. Επενδύ-σεις προγραμματίζονται και για το Κέντρο Εξέλιξης του Weissach. Το έργο εξέλιξης της Mission E έχει δημιουργήσει περίπου 1.200 νέες θέσεις εργασίας.

Το αμιγώς ηλεκτρικό sport αυτοκίνητο Mission E διαθέτει ισχύ συστήματος 600 ίπ-πων, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτεί λιγότερα από 3,6 δευτερόλεπτα για την επιτά-χυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα. Θα μπορεί επίσης να επιταχύνει και να φρενάρει επανειλημμένα χωρίς την παραμικρή απώλεια απόδοσης, ενώ θα προσφέρει αυτονο-μία 500 χιλιομέτρων στον κύκλο οδήγησης NEDC. Ο χρόνος φόρτισης θα είναι πολύ μικρός: Χάρη στην τάση συστήματος που φτάνει τα 800 V, θα χρειάζονται μόλις 15 λεπτά για φόρτιση που θα εξασφαλίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Εκτεταμένες υποδομές ταχείας φόρτισης

Η Porsche, μαζί με την Audi, εκπροσωπεί τον Όμιλο Volkswagen στην Ionity, μια κοι-νοπραξία με τον Όμιλο BMW, την Daimler AG και την Ford Motor Company. Στόχος αυτής της κοινοπραξίας είναι να κατασκευάσει και να θέσει σε λειτουργία 400 ισχυ-ρούς σταθμούς ταχείας φόρτισης κατά μήκος των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητό-δρομων έως το 2020. Η κατασκευή των σταθμών ήδη ξεκίνησε το 2017. Για να συ-μπληρώσει το έργο της Ionity, το δίκτυο διανομέων Porsche γίνεται μέρος ενός εθνι-κού δικτύου υποδομών ταχείας φόρτισης.

Το ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα κίνησης καταγράφει επιτυχημένη πορεία στην Porsche

Με την κυκλοφορία της νέας Panamera, η τρίτη γενιά του ηλεκτρικού υβριδικού συ-στήματος κίνησης της Porsche παρουσιάζεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 50 χλμ. Η Panamera Turbo S E-Hybrid είναι η ναυαρχίδα της σειράς μοντέλων. Προσφέρει έναν τέλειο συνδυασμό εξαιρετικών επιδόσεων και μέγιστης αποδοτικότητας, με έναν τε-τράλιτρο κινητήρα V8 και έναν ηλεκτροκινητήρα που παρέχουν ισχύ 680 ίππων. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αυτό με τα εντονότερα sport χαρακτηριστικά στην πολυτε-λή κατηγορία. Και αυτό το πετυχαίνει όχι παρά το υβριδικό σύστημα κίνησης που δια-θέτει, αλλά χάρη σε αυτό.

Οι πελάτες, από την πλευρά τους, εμφανίζονται ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα υβριδι-κά μοντέλα που προσφέρονται: Από το λανσάρισμα στην αγορά, περίπου το 60% ό-λων των οχημάτων αυτής της σειράς μοντέλων που παραδόθηκαν στην Ευρώπη ήταν εξοπλισμένα με αυτά τα υπερσύγχρονα συστήματα κίνησης. Το ποσοστό αυτό ήταν σημαντικά υψηλότερο σε ορισμένες χώρες, φθάνοντας ακόμα και το 90% στις σκανδι-ναβικές χώρες.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!