NEA

Στα 1,52 εκ. οι πωλήσεις των ηλεκτροϋβριδικών Toyota το 2017

Τρία χρόνια νωρίτερα από το στόχο του 2020, το ορόσημο αυτό ανοίγει στην Toyota το δρόμο για το στόχο του 2030, δηλαδή τις ετήσιες πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, όπως ορίζεται στο “Environmental Challenge 2050”.

Για να χαρακτηριστεί μία εταιρία ‘ηγέτης’ στον τομέα τις περιβαλλοντικής συμβατότητας, βασίζεται περισσότερο στον αριθμό οχημάτων που πουλά σε όλο τον κόσμο, και λιγότερο στον αριθμό πρωτοτύπων που λανσάρει στα Σαλόνια Αυτοκινήτων.    Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε ότι πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο το 2017, με ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων πάνω από 1,52 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο.

Η τιμή αυτή αντιπροσωπεύει μία αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη επίδοση – ρεκόρ που καταγράφηκε το 2016, σηματοδοτώντας δύο συνεχόμενες χρονιές ανόδου και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα τον αρχικό στόχο που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται μείωση άνω των  85 εκατομμυρίων τόνων CO2 συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

«Μέσα σε 20 χρόνια σχεδόν, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεκινώντας από λιγότερες από 500 μονάδες σε μία χώρα ξεπέρασαν τα 1,5 εκατομμύρια σε πάνω από 90 χώρες και περιοχές» δήλωσε ο Shigeki Terashi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. «Αυτό αποτελεί περίτρανη απόδειξη – από την πλευρά των πελατών μας – της ποιότητας, αντοχής και αξιοπιστίας των υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων μας, μέσω των οποίων έχει δημιουργηθεί μία ισχυρή και βιώσιμη βάση για τη μαζική παραγωγή μιας πιο ποικίλης γκάμας υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον».

Από το 1997 που λανσάρισε τον πρώτο της εμπορικό, υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα για το Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής, το  Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Toyota στοχεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Οι προσπάθειες βελτίωσης και διεύρυνσης των επιλογών υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης είναι συνδεδεμένες με το ‘Environmental Challenge 2050’ της Toyota, όπου η εταιρία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών 5,5 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το 2030, όπως ανακοινώθηκε το Δεκέμβριο του 2017. Για την επίτευξη του στόχου της, η Toyota υπολογίζει να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα BEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.

Παράρτημα: Environmental Challenge 2050 (ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο 2015)

Αυτοκίνητα Zero CO2 Challenge: Μείωση του παγκόσμιου μέσου όρου εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στα νέα οχήματα κατά 90% έως το 2050 (σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο της Toyota το 2010)

Επίτευξη ετήσιων πωλήσεων άνω των 30.000 οχημάτων καυσίμου έως το 2020. Πώληση τουλάχιστον 1.000 οχημάτων καυσίμου το μήνα στην Ιαπωνία (περισσότερα 10.000 ετησίως)

Πώληση λεωφορείων κυψελών καυσίμου έως τις αρχές του 2017 με επίκεντρο το Τόκιο και στόχο την πώληση πάνω από 100 λεωφορείων κυψελών καυσίμων πριν από τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020

Επίτευξη πωλήσεων 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών οχημάτων ετησίως και 15 εκατομμυρίων υβριδίων οχημάτων σωρευτικά μέχρι το 2020

Μείωση των μέσων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα νέα οχήματα σε ποσοστό μεγαλύτερο του 22% μέχρι το 2020 (σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο της Toyota για το 2010)

Πωλήσεις Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων ToyotaBased on TMC data (Unit = 1,000 vehicles)

  Global   Cumulative
  Japan North America Europe Other
1993-1996 0.1 0.1 0.1
1997 0.4 0.4 0.5
1998 18.1 17.7 0.4 18.6
1999 15.6 15.3 0.3 34.2
2000 19.2 12.6 5.9 0.7 53.4
2001 37.1 18.5 16.1 2.3 0.2 90.5
2002 41.7 20.0 20.7 0.8 0.2 132.2
2003 53.5 27.2 25.0 0.9 0.4 185.7
2004 134.7 68.7 56.0 8.1 1.9 320.4
2005 234.9 58.5 150.0 23.4 3.1 555.3
2006 312.5 72.4 197.6 36.0 6.5 867.9
2007 429.4 82.0 287.8 49.0 10.7 1297.3
2008 429.7 104.4 255.0 57.8 12.6 1727.0
2009 530.1 251.1 205.3 54.7 19.0 2257.1
2010 690.2 392.2 195.9 70.2 31.9 2947.3
2011 629.0 316.4 185.1 82.8 44.7 3576.3
2012 1219.3 678.0 344.9 106.9 89.5 4795.6
2013 1280.3 679.1 359.3 152.9 89.0 6075.9
2014 1267.3 684.3 324.7 171.8 86.5 7343.2
2015 1204.5 633.6 283.0 200.9 87.1 8547.7
2016 1402.7 678.7 267.3 285.4 171.3 9950.4
2017 1520.7 658.6 246.3 392.3 223.5 11471.0
Total   5469.8 3426.6 1696.1 878.7  

Πωλήσεις ηλεκτροκίνητων επιβατικών οχημάτων Toyota 2017CY Based on TMC data (Unit = 1,000 vehicles)

Vehicle name  

Global

 
Japan North America Europe Other
Prius 218.6 116.6 68.6 11.1 22.3
Prius α / Prius v / Prius + 38.5 17.6 11.7 7.4 1.7
Aqua / Prius c 149.3 131.6 14.7 3
Camry Hybrid 63.3 18.9 23.6 20.8
Alphard Hybrid1 9.3 8.9 0.4
Auris Hybrid 88.2 2.9 78.9 6.3
Vitz Hybrid / Yaris Hybrid 130.9 27.9 100.9 2.2
Avalon Hybrid 5 5 (20 units)
Highlander Hybrid / Kluger Hybrid2 18.3 18.3 (7 units)
RAV4 Hybrid 120.9 57.2 57.2 6.5
C-HR Hybrid 191.6 96.7 90.1 4.8
Corolla Hybrid 58.5 58.5
Levin Hybrid 40.5 40.5
Vellfire Hybrid 5.7 5.7
SAI 2 2
Estima Hybrid / Previa Hybrid 4 4
Harrier Hybrid 9.1 9.1
Crown Hybrid 17.5 17.5
Corolla Axio Hybrid 11.5 11.5
Corolla Fielder Hybrid 23.9 23.9
Voxy Hybrid 25.2 25.2
Noah Hybrid 19.7 19.7
Esquire Hybrid 24.3 24.3
Sienta Hybrid 36.9 36.8 0.1
JPN TAXI 1.5 1.5
Lexus LS 600h / LS 600hL / LS 500h 4.7 4.3 0.1 0.3
Lexus GS 450h / GS 300h 5.7 3 0.1 1.3 1.3
Lexus RX 400h / RX 450h 30.9 6.4 9 7.7 7.7
Lexus HS 250h 0.8 0.8
Lexus CT 200h 27.6 3.6 5 8.6 10.4
Lexus ES 300h 34.2 5.7 28.5
Lexus IS 300h 10.1 4.2 5.3 0.6
Lexus NX 300h 35.2 4.7 3.7 19.5 7.3
Lexus RC 300h 1.7 0.5 1.2 (3 units)
Lexus LC 500h 1.6 1.1 0.1 0.3 0.1
           
Prius PHV / Prius Prime 51 26.7 21.7 2.5 0.1
           
Mirai 2.7 0.8 1.8 0.1
 

Συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων επιβατικών οχημάτων Toyota Based on TMC data (Unit = 1,000 vehicles)

Vehicle name  

Global

 
Japan North America Europe Other
Prius 3984.6 1812.8 1751.2 299.1 121.4
Prius α / Prius v / Prius + 671.2 446.4 173.1 43.8 7.9
Aqua / Prius c 1380.1 1154.5 192.7 32.9
Camry Hybrid 674.5 75.6 419.1 179.7
Alphard Hybrid1 83.5 80.5 3.0
Auris Hybrid 459.6 9.4 427.6 22.7
Vitz Hybrid / Yaris Hybrid 425.3 27.9 388.9 8.5
Avalon Hybrid 59.8 59.7 0.1
Highlander Hybrid / Kluger Hybrid2 173.8 3.4 168.7 1.7
RAV4 Hybrid 221.9 109.9 101.2 10.8
C-HR Hybrid 200.5 98.9 96.8 4.8
Corolla Hybrid 102.2 102.2
Levin Hybrid 67.5 67.5
Vellfire Hybrid 44.5 44.5
SAI 102.1 102.1
Estima Hybrid / Previa Hybrid 123.6 123.6 (33 units)
Harrier Hybrid 77.5 77.5
Crown Hybrid 171.7 171.7
Crown Mild Hybrid3 6.5 6.5
Corolla Axio Hybrid 67.9 67.9
Corolla Fielder Hybrid 157.7 157.7
Voxy Hybrid 118.0 118.0
Noah Hybrid 90.5 90.5
Esquire Hybrid 90.4 90.4
Sienta Hybrid 113.7 113.3 0.4
JPN TAXI 1.5 1.5
Lexus LS 600h / LS 600hL / LS 500h 46.8 33.2 3.1 4.9 5.7
Lexus GS 450h / GS 300h 64.0 28.1 7.3 18.9 9.7
Lexus RX 400h / RX 450h 391.6 50.2 181.7 111.1 48.7
Lexus HS 250h 68.9 46.5 22.3 0.1
Lexus CT 200h 316.3 59.1 99.8 78.1 79.4
Lexus ES 300h 175.4 65.7 0.4 109.2
Lexus IS 300h 68.3 26.8 32.9 8.5
Lexus NX 300h 123.0 25.0 10.2 59.8 28.0
Lexus RC 300h 7.2 4.4 2.8 (13 units)
Lexus LC 500h 1.6 1.1 0.1 0.3 (58 units)
           
Prius PHV / Prius Prime 128.9 48.8 66.8 13.1 0.2
           
RAV4 EV 1.8 0.4 1.4
eQ (39 units) (19 units) (20 units)
           
Mirai 5.3 2.1 2.9 0.2
 

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!